LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hypnotica- Ultimate Inner Game Limitin/positive beliefs
2012-06-18,17:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-18,17:10 av {2} russel.)
Inlägg: #1
Hypnotica- Ultimate Inner Game Limitin/positive beliefs
Håller nu på att kolla igenom Hypnoticas seminarium som heter "Ultimate Inner Game".

Hitills har jag sett avsnitten om limiting och positive beliefs, där han går igenom en övning med deltagarna. Här kommer en kortsammanfattning och jag rekomenderar att ni tankar den,

Övningen går ut på att välja ut en limiting belief man har och visulera om den. Här ska man lägga märke till den energin och känslor som upptår. Nästa steg är att se sig själv 6 månader framåt, med denna belief. Återigen vilka känslor får du? Blir de tyngre? Vad säger folk till dig, Hur ser du dig själv? Nästa steg är blicka fram 1 år, 5 år, och sen 20 år.

Samma sak gör du engång till MEN nu byter du ut en negativ till en positiv belief.

Som exempel " Jag approchar brudar även om jag känner rädsla". Sen blicka framåt 6 månader, 2 år.... 20 år.

Jag gjorde det här och JÄVLAR vilken kontrast det var rent känslomässigt. Därav är detta en grym motivations teknik. Och som han säger senare, att den du är i framtiden är ett resultat av vad du är idag. En liten belief, en liten tanke påverkar ditt liv och energi SJUKT mycket i längden.

Skriv ner dina limiting beliefs, skriv om de till de motsatta, läs de 10 gånger innan du går och lägger dig 10 gånger när du vaknar och sen jobbar du på att uppnå dem varje dag tillsammans med " I Don't Give a Fuck" tänket.

Exempel: Du ser en tjej, vill du approacha eller inte? Om du vill, go ahead, bry dig inte om du blir rejectad av henne eller om de skrattar åt en. För faktum är att du tog klivet och inre processer startas inom dig och under en längre tid så kommer du att stärkas eftersom du följer dina beliefs.



EDIT: Länk här: http://thepiratebay.se/torrent/4008387/H...Inner_Game
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-23,11:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-23,23:45 av {2} tay.)
Inlägg: #2
Hypnotica- Ultimate Inner Game Limitin/positive beliefs
...............


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Era dagliga inner game rutiner? tvbordet 4 1,794 2017-04-30,08:34
Senaste inlägg:: tvbordet
  Inner-game material igen tvbordet 0 1,027 2014-06-08,21:11
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tips om bra inner game material tvbordet 14 8,086 2014-03-01,19:15
Senaste inlägg:: Ballin
  Vad har ni för inner game? Roppe 16 6,321 2012-11-27,14:35
Senaste inlägg:: trollface
  Mindfullness för att förbättra vårt game _ Era erfarenheter _Amigo_ 1 967 2012-03-05,00:16
Senaste inlägg:: _Amigo_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}