LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
2012-06-24,14:09,
Inlägg: #1
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
I MM står det att man bör öppna set för att använda dom för att öppna ett nytt men jag fattar inte hur. Blev kompis med ett tjejgäng på 5-6 personer som i princip slängde sin tjejkompis på mig men jag hade tänkt använda dem på ett annat sätt nästa helg :p

Men hur fan gör man? Jag kan väl inte bara ta med tjejen som tror det är jag och hon (+hennes vänner) och bara gå fram till andra tjejgäng och flirta där?

Bör jag istället först öppna ett nytt set själv för att sedan hämta tjejer jag redan känner?

Please kan någon förklara merging, avundsjuka och preselection for dummies? Är det ens värt mödan eller är det överskattat?
2012-06-24,16:26,
Inlägg: #2
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
Det där känns rätt overkill faktiskt.

Men lyckas man med det och samtidigt kan stå i centrum så lär man outa en del bra saker.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-24,18:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-25,22:50 av {2} Vettorazzi.)
Inlägg: #3
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
Såhär funkar det: när andra tjejer ser att en tjej ger dig uppmärksamhet och intresse blir du direkt intressant. Detta är vad som kallas preselection, och rent praktiskt funkar det så att tar du med ett par tjejkompisar till krogen och går runt med dom och hänger så får du direkt ett värde av alla tjejer (och killar) som ser detta, hur högt värde beror på hur snygga tjejerna är och hur de beter sig mot dig. Det funkar likadant om man öppnar ett set och får dom intresserade, alla som ser detta får intrycket att dessa tjejer litar på dig vilket innebär att ditt värde i deras ögon stiger utan att du gjort något med dom direkt. Kan givetvis också fungera negativt emot dig, går det fruktansvärt dåligt en kväll och alla blowar ut dig kommer det rent generellt bli svårare att öppna de sets som ser detta.

Merging är (eller kan vara) att utnyttja detta fenomen mer hands on då man introducerar ett gammalt set till ett nytt set och på det viset framstår som en väldigt social snubbe. Och i fallet av merging för att få snyggare tjejer handlar det om att introducera ett set med tjejer du snackat med till ett set med snyggare tjejer och på det viset aktivt skapa preselection i de snyggare tjejernas huvuden och få en bättre reaktion från början. Att göra detta med en tjej som du gett intrycket att det är du och hon och som följer med dig till krogen av den anledningen är dock doucheigt imo, det är inget jag hade gjort personligen. Hennes tjejgäng, sure, men återigen, har tjejen fått intrycket att det är nåt seriöst kommer kompisarna med stor sannolikhet ge de nya tjejerna dåliga reviews om dig om de tror att du flirtar, vilket givetvis kommer vara i vägen. Det behöver inte vara så, många tjejer är chill med att ha många järn i elden och att killar har det också, men det låter inte som att det var det du menade, och då blir allt jävligt fel när man blandar in det ragget i din aktiva raggning. Men är hon genuint chill med det så går det givetvis utmärkt. Däremot kan det återigen bli fel om ni gått ut tillsammans med insinuationen att ni ska gå hem tillsammans och du går hem med en annan tjej. Då är det mer att du är en dålig kompis.

Det som däremot kan vara relevant är avundsjuka eller jealousy plotlines. Detta innebär att då du är i set med en tjej och hon börjar tappa intresset/bete sig kallt/det fastnar kan du flirta med en annan tjej och make sure att hon ser detta. Ser det ut som att det går bra med den andra tjejen (det behöver det inte göra men det är ganska lätt även för någon som inte är så avancerad att få det att SE UT så) kommer hennes intresse skyrocketa då hon 1. inser att du är preselected av andra kvinnor och 2. tänker "han hade jag ju men jag håller på att losa honom!!". Detta innebär att hon kommer bli mycket mer receptiv när du börjar prata med henne igen, kan till och med hända att hon tar tag i saken själv och öppnar dig igen. I relation till din situation kan du använda dig av det om ditt ragg beter sig lite kallt eller möjligtvis (och detta kan som sagt vara mer eller mindre rätt eller fel) gå tillbaks till ditt ragg om du snackat med en annan tjej du vill ha och hon börjar tappa intresset.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-25,00:09,
Inlägg: #4
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
Fettorazzi är fet brush.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-06-25,22:33,
Inlägg: #5
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
Vettorazzi: Styckeindela förrihelvete! Ingen pallar läsa wall of text.



(Det ser nämligen ut att vara good shit du kommer med, annars hade jag inte brytt mig om att kommentera.)
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-25,22:50,
Inlägg: #6
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
haha jajaja =) bättre?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-26,04:20,
Inlägg: #7
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
Mycket. Förklarade allting tydligt och bra. Props!

Vettorazzi Skrev:Merging är (eller kan vara) att utnyttja detta fenomen mer hands on då man introducerar ett gammalt set till ett nytt set och på det viset framstår som en väldigt social snubbe. Och i fallet av merging för att få snyggare tjejer handlar det om att introducera ett set med tjejer du snackat med till ett set med snyggare tjejer och på det viset aktivt skapa preselection i de snyggare tjejernas huvuden och få en bättre reaktion från början. Att göra detta med en tjej som du gett intrycket att det är du och hon och som följer med dig till krogen av den anledningen är dock doucheigt imo, det är inget jag hade gjort personligen. Hennes tjejgäng, sure, men återigen, har tjejen fått intrycket att det är nåt seriöst kommer kompisarna med stor sannolikhet ge de nya tjejerna dåliga reviews om dig om de tror att du flirtar, vilket givetvis kommer vara i vägen. Det behöver inte vara så, många tjejer är chill med att ha många järn i elden och att killar har det också, men det låter inte som att det var det du menade, och då blir allt jävligt fel när man blandar in det ragget i din aktiva raggning. Men är hon genuint chill med det så går det givetvis utmärkt. Däremot kan det återigen bli fel om ni gått ut tillsammans med insinuationen att ni ska gå hem tillsammans och du går hem med en annan tjej. Då är det mer att du är en dålig kompis.
Tycker inte det är det minsta svinigt - tjejer gör så här hela tiden. Antingen hittar du en bättre tjej som vill ha dig och då ska du ta henne, eller ta den förra om det inte finns nån, och då har hon "klarat testet", så att säga. Att använda tjejer för att få hetare tjejer ser jag inget omoraliskt med. Återigen, tjejer gör så här dagligen så varför skulle inte killar få göra det? Tjejen skulle dissat honom på två röda om en attraktivare kille kom in i spelet och hävda att "det bara hände" och att hon "saknade det där lilla extra" hos första killen. GBG (och andra killar) hade också kommit undan med det.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-26,04:55,
Inlägg: #8
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
AbbeyRoad Skrev:Tycker inte det är det minsta svinigt - tjejer gör så här hela tiden. Antingen hittar du en bättre tjej som vill ha dig och då ska du ta henne, eller ta den förra om det inte finns nån, och då har hon "klarat testet", så att säga. Att använda tjejer för att få hetare tjejer ser jag inget omoraliskt med. Återigen, tjejer gör så här dagligen så varför skulle inte killar få göra det? Tjejen skulle dissat honom på två röda om en attraktivare kille kom in i spelet och hävda att "det bara hände" och att hon "saknade det där lilla extra" hos första killen. GBG (och andra killar) hade också kommit undan med det.

Yeah nu var det ju mer en specifik situation jag diskuterade. Det jag motsätter mig är alltså att utnyttja en tjej som du vet är kär/väldigt kär i dig för att träffa nya ragg då detta kommer såra henne/såra henne djupt när hon inser varför du frågade med henne ut. Precis lika fel av en tjej att göra det i ombytta roller, någon blir sårad i vilket fall och det är helt jävla onödigt. Vet inte många tjejer som hade gjort det och hade aldrig accepterat sådant beteende själv. Men självklart är det inte svinigt att gå vidare för kvällen och hitta en tjej du gillar mer eller att använda en tjej från tidigare samma kväll eller en tjej som du inte dejtar eller träffar casually för att träffa snyggare tjejer.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-28,12:51,
Inlägg: #9
Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set?
"Hey, kom så går vi o göra lite nya vänner" * Tar tjejen/erna runt din arm och öppnar nya set *
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,399 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,566 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,716 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,374 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Det här med med golddiggers och utnyttja varann mewtoo 2 1,619 2015-02-07,22:32
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}