LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Utseende
2012-06-28,14:19,
Inlägg: #1
Utseende
Vissa säger att utseende inte spelar någon roll för en kille, andra säger att det är allt. Finns det verkligen vetenskap som visar att det inte spelar någon roll? Tjejer pratar ju alltid om "snygga" killar, vad menar dom med "snygga" egentligen?
2012-06-28,14:52,
Inlägg: #2
Utseende
Its all good looks man...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-06-28,14:52,
Inlägg: #3
Utseende
å andra sidan har ja vänner som ser ut som skit en har extremt snygga flickvänner o har legat me asheta brudar innan dom blev tsm me dom.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-06-28,14:55,
Inlägg: #4
Utseende
Men fuck it, om du tkr att du e snygg o får state av det.. använd det... kan dock bli knas den dagen då du inte känner dig snygg eller whatever..

o e du inte snygg.. dra state från annat skit.. alla har nått positivt med sig som chicks kan gilla.. REALLY...

Skillnaden me utseende e bara att de e lätt att se från långt håll o du kan lata dig mer o njuta av bekräftelsen på långt håll utan att gå fram...

men egentligen vill vi ju ligga... thus... approaching is required...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-06-28,15:32,
Inlägg: #5
Utseende
äh, jag e spritfet o inte alls speciellt snygg men jag får ligga ändå. bryr mig icke. sedan är det en stor fördel att brudar attraheras mer utav beteende än utav utseende.
find it, fuck it, forget it.
2012-06-28,16:56,
Inlägg: #6
Utseende
Det spelar roll, det är inte allt. En snubbe som ser bra ut kan givetvis få det lättare att skapa attraktion medan en kille som ser ut som han blivit överkörd av en katt får det mycket svårare. Men någon som ser bra ut med kasst game har inte en chans mot en ful jävel som är centrerad och lugn. Folk verkar snöa in sig mycket i teori på denna fråga, vad som egentligen spelar roll är vad du som enskild person kan göra med denna info. Och det som allt detta betyder för dig som person är att du får ut väldigt mycket av att inom rimliga gränser försöka se så bra ut som du möjligtvis kan och därefter skita i det. Ju bättre du ser ut objektivt, desto bättre förutsättningar har du. Alltså, om du kan höja ditt objektiva snygga utseende via kläder, hårstil, träning etc från en 5a till en 7a kommer du helt enkelt få det lättare när du raggar, vilket ju är positivt, särskilt i början. Dessutom kommer du ju må bättre för du har investerat massa tid i dig själv, vilket antagligen märks ännu mer. Poängen är dock att om du inte kan gå från en 7a till en 8a utan plastikkirurgi är det inte alls värt att noja över. Du har nu nått en punkt där tiden/resurserna/riskerna du skulle lägga ner/ta på att förbättra dina förutsättningar helt enkelt inte är värt det.

Kort summering: ditt utseende är till viss del dina förutsättningar, och ju snyggare du är desto bättre förutsättningar har du, till viss del. Gör det du kan göra och acceptera därefter dina förutsättningar och jobba utifrån dom för att bli mer attraktiv. Utseende är ändå inte grundstenen i manlig attraktion.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-28,17:29,
Inlägg: #7
Utseende
Min erfarenhet är att vissa brudar går väldigt mycket efter utseende, dock är dessa en minoritet. Många väldigt snygga tjejer går mindre på utseende än andra mindre attraktiva brudar. Vad exakt det beror på vet jag inte. Sedan har brudar en förmåga att rationalisera killar med ett attraktivt beteende som heta, sexiga etc. fast de inte är objektivt snygga.

Sedan har säkert utseende en viktig betydelse för självförtroendet hos många eftersom de blivit behandlade därefter och på så vis blivit bekräftade och haft status sedan barnsben. Men sen finns det många naturals som inte alls ser speciellt bra ut men ändå har extremt bra självförtroende och framgång inom sina sociala cirklar.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-06-28,19:25,
Inlägg: #8
Utseende
Hela utseendegrejen är helt vrickad. Ja, det finns en hel del vetenskap som påvisar att utseende inte spelar ens i närheten lika stor roll för tjejer som för killar.

Utöver det så behöver en person bara gå ut relativt frekvent i 1-2års tid för att inse att utseendet har en otroligt liten betydelse. När du är ON får du komplimanger precis hela tiden, "du e så het!", "du kan få vilken tjej du vill här inne, varför mig???!", "du har säkert knullat 300st", "du är så snygg att jag knappt ens kan kolla dig i ögonen!" etc.

När du är OFF får du inte ett skit med komplimanger, dom ser ditt bekräftelsesökande i dina ögon.

Att vara pretty-boy har inte ett skit att göra med ens överlevnadsvärde (Mer än diverse attribut som kan subkommunicera höga testosteronvärden och således större chans till social dominans, aggressivitet etc) -> Dessa går dock lätt att kommunicera on the spot även om man inte har fysiken för det.

Utöver det så är flickors utseendepreferenser varierande som fan -> Vissa vill ha muskel meatheads, andra vill ha skinny boys, vissa älskar EMOs, andra älskar jävla hipsters, andra vill ha brats, vissa älskar skägg, andra hatar skägg etc.

Det finns ingen som är någorlunda erfaren inom game som skulle säga att utseende har en särskilt stor betydelse, cause it dont.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-28,19:28,
Inlägg: #9
Utseende
[Image: markus+nu.jpg]

[Image: article_image_6ab1765631b3747e.jpg]

Marcus Schenkenberg är totalt överlägsen Persbrandt när det kommer till klassiskt attraktiva fysiska attribut. Likförbannat är det Herr Persbrandt som om och om och om igen röstas fram till "Sveriges sexigaste man".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-28,20:24,
Inlägg: #10
Utseende
Håller mestadels bara en regel: Stay fresh. Typ, duscha, tvätta dina kläder etc. Vill du ha det smidigtt, ha kort hår/snaggat. Svårare behöver det inte va. Är du på som fan kan du se ut hursomhelst.
Första gången jag drog ut halvsunkig med brillor gick det skitbra, tänkte inte ens på det.
2012-06-28,22:20,
Inlägg: #11
Utseende
Efter att ha sett hur Evilvalle ser ut IRL och hört om alla fadäser han har haft med kvinnor så kan jag bara intyga det som tidigare sagts. Utseendet spelar ingen större roll! :pBig Grin
2012-06-28,22:34,
Inlägg: #12
Utseende
En av de fulaste personer jag vet som också är 160 knullar de hetaste tjejerna ja också vet Tongue
2012-06-28,22:35,
Inlägg: #13
Utseende
Donjohan Skrev:Efter att ha sett hur Evilvalle ser ut IRL och hört om alla fadäser han har haft med kvinnor så kan jag bara intyga det som tidigare sagts. Utseendet spelar ingen större roll! :pBig Grin

vetinte om du är seriöst eller inte, har också hängt med evilvalle en del och han är ju lätt över 'medel' om man syftar på klassiska utseende-saker som tjejer tycker är snyggt?
2012-06-28,22:47,
Inlägg: #14
Utseende
Donjohan Skrev:Efter att ha sett hur Evilvalle ser ut IRL och hört om alla fadäser han har haft med kvinnor så kan jag bara intyga det som tidigare sagts. Utseendet spelar ingen större roll! :pBig Grin

DÄR HÖR NI GRABBAR! Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-28,22:48,
Inlägg: #15
Utseende
En sak jag noterat är att snyggare chicks ofta är mer intresserade av att se hur stark frame man har osv. medan medeltjejerna vill tro att dom är hot shit, och är mer utseendefixerade. Det är då fan alltid de fula tjejerna som tjatar mest om hur dom vill ha snygga, söta killar.
2012-06-28,22:52,
Inlägg: #16
Utseende
CheddarJocke Skrev:vetinte om du är seriöst eller inte, har också hängt med evilvalle en del och han är ju lätt över 'medel' om man syftar på klassiska utseende-saker som tjejer tycker är snyggt?

thx bro

*blush*
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-28,23:00,
Inlägg: #17
Utseende
Stridskuken Skrev:En sak jag noterat är att snyggare chicks ofta är mer intresserade av att se hur stark frame man har osv. medan medeltjejerna vill tro att dom är hot shit, och är mer utseendefixerade. Det är då fan alltid de fula tjejerna som tjatar mest om hur dom vill ha snygga, söta killar.

Tänkt lite på det där själv, och det jag kommit fram till är att en tjej som säger att en kille är snygg eller söt ofta menar att han är attraktiv, alltså har stark frame/doesnt give a fuck/är in the zone etc. Rätt logiskt ändå då snygg = attraktiv = något annat än utseende för killar. Rätt få tjejer som säger att de vill ha en kille där det enda kriteriet är att han ser bra ut eller är vacker, däremot. Semantik, I know, men intressant ändå.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-28,23:03,
Inlägg: #18
Utseende
Vettorazzi Skrev:Tänkt lite på det där själv, och det jag kommit fram till är att en tjej som säger att en kille är snygg eller söt ofta menar att han är attraktiv, alltså har stark frame/doesnt give a fuck/är in the zone etc. Rätt logiskt ändå då snygg = attraktiv = något annat än utseende för killar. Rätt få tjejer som säger att de vill ha en kille där det enda kriteriet är att han ser bra ut eller är vacker, däremot. Semantik, I know, men intressant ändå.

Yep. Alltid när mitt game är on top så får jag höra dagarna ända hur "snygg" och "het" jag är.

När jag gejmar en tjej och jag känner mig som en sopa så gåre alltid åt skogen.

Vet ej om jag blivit kallad ful nån gång dock.. eller jo, av en tjock brud som kom ut från toaletten som jag mobbade för att hon var inne på herrarnas, hon frågade hur jag "kunde leva med min fulhet", 2 timmar senare hade jag sex med hennes heta tjejpolare som jag övertygade att dissa fettot för att följa med undertecknad hem! =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-28,23:05,
Inlägg: #19
Utseende
Stridskuken Skrev:En sak jag noterat är att snyggare chicks ofta är mer intresserade av att se hur stark frame man har osv. medan medeltjejerna vill tro att dom är hot shit, och är mer utseendefixerade. Det är då fan alltid de fula tjejerna som tjatar mest om hur dom vill ha snygga, söta killar.

Yeah korrekt, tjejer som anser sig själva inte vara särskilt snygg får en self-esteem boost av att "haffa en snygg kille", medans tjejer som är snygg redan är van att bli påraggade av allt från fula grottmongon till snyggingar. Att vara "snygg" är för dom därmed inget speciellt och nåt dom kan dra bekräftelse ifrån.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-28,23:10,
Inlägg: #20
Utseende
Evilvalle Skrev:Vet ej om jag blivit kallad ful nån gång dock.. eller jo, av en tjock brud som kom ut från toaletten som jag mobbade för att hon var inne på herrarnas, hon frågade hur jag "kunde leva med min fulhet", 2 timmar senare hade jag sex med hennes heta tjejpolare som jag övertygade att dissa fettot för att följa med undertecknad hem! =)

Och av Donjohan då Big Grin
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 72,176 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Min story - Utseende vs Beteende. Silentshot 3 2,473 2013-02-08,08:59
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. Avager 6 2,940 2012-02-22,13:54
Senaste inlägg:: Resaj

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}