LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Allt handlar om utseende
|
2013-09-30,17:29,
|
|||
|
|||
Allt handlar om utseende
Tjejer tänder på ett snyggt ansikte. Game,perosnlighet eller annat skit kan inte få attraktion att skapas för den ärredan där från början eller så är den inte det.
|
|||
2013-09-30,17:34,
|
|||
|
|||
RE: Allt handlar om utseende
Som tidigare nämnt när man är ute, killar går efter utseende och tjejer personlighet (frånsett att du ser heeeelt knas ut)
Varför attraheras många av t.ex Brad Pitt, Seth Rogen (han från pineapple express) osv? Dvs kändisar generellt. Jo för att dom är high value dudes. Utseendet spelar roll men inte så stor som folk tror
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
|
|||
2013-09-30,17:34,
|
|||
|
|||
Du har både rätt och fel i ditt påstående. Ja, tjejer tänder på ett snyggt ansikte och en atletisk kropp. Nej det är långt ifrån kört ifall man inte ser ut som Brad Pitt, utseende öppnar dörrar, men de stängs fort om du inte har personligheten att följa upp med.
|
|||
2013-09-30,17:37,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,17:41 av {2} bradpitt.)
|
|||
|
|||
(2013-09-30,17:29)Toledo Skrev: Försöker du skapa en diskussion eller vadå? mina källor är min erfarenhet genom åren. På alla fester i gymnasiet fick alla snygga killar knulla alla brudar medan de fula eller average knappt fick något. Jag var en av dem som försökte haffa på festerna men fick nada. (2013-09-30,17:34)Flumrider Skrev: Som tidigare nämnt när man är ute, killar går efter utseende och tjejer personlighet (frånsett att du ser heeeelt knas ut) Haha, tror du tjejer tycker den därtölpen är snygg eller? Den enda anledningen han får upmärksamhet är pga hans kändisskap och pengar. Han skulle vara oskuld förlivet om han inte varit skådespelare. Btw, det ärtvärtom, vi killar kan knulla med vilken brud som helst så länge hpn inte ser ut som en olycka i ansiktet. Tjejer dock skulle aldrig göra det. |
|||
2013-09-30,17:52,
|
|||
|
|||
Oh not this shit again.
Är det möjligtvis du som är freaket "thedarkenemy" eller vafan du heter på FB som spammar namnet Brad Pitt i var och varannan tråd? [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-09-30,17:53,
|
|||
|
|||
sluta ta in knarkare till forumettttttttt
|
|||
2013-09-30,17:53,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,17:54 av {2} Flumrider.)
|
|||
|
|||
(2013-09-30,17:37)bradpitt Skrev: mina källor är min erfarenhet genom åren. På alla fester i gymnasiet fick alla snygga killar knulla alla brudar medan de fula eller average knappt fick något. Du förstår inte min poäng, han får ligga eftersom han är high value. Stor anledning till att fula inte får ligga men snygga killar får, beror på deras självförtroende och inner-game. En snygg kille har betydligt mycket mer game än en ful (om vi antar att de båda inte har fördjupat sig i gajmet) och detta pga som jag nämnde självförtroende m.m. Hade dock den fulare killen läst om gajmet o lärt sig, ja då hade det blivit enklare för honom.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
|
|||
2013-09-30,17:56,
|
|||
|
|||
Mannen lyssna: Snygga dudes får fitta enbart(nästan) pga att dom fått ständig bekräftelse av världen sen små vilket fått dom att våga ta för sig. Du måste alltså se igenom fasaden för att förstå varför snygga killar ofta får ligga.
Oavsett, du är en man och det finns inget mer osexigt än en man som tvivlar på sitt värde och rätt i livet. Tönt |
|||
2013-09-30,18:03,
|
|||
|
|||
ALLT HANDLAR OM UTSEENDE. Enklare än så är det inte.
Tjejer gillar snygga killar, snygga killar gillar snygga tjejer = logic |
|||
2013-09-30,18:19,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,18:19 av {2} Flumrider.)
|
|||
|
|||
(2013-09-30,18:03)Darien Skrev: ALLT HANDLAR OM UTSEENDE. Enklare än så är det inte. Ha gärna det tankesättet, men en motfråga (utan att framställas som otrevlig) Vad gör du och BradPitt här då? Om det enbart handlar om utseende. Om ni är snygga IRL, grattis, och är ni inte det, ja men då finns det ingenting vi här kan göra... Förutom att kanske försöka få er på ett annat tankespår, men det verkar tyvärr inte gå....
|
|||
2013-09-30,18:21,
|
|||
|
|||
(2013-09-30,17:29)bradpitt Skrev: Tjejer tänder på ett snyggt ansikte. Game,perosnlighet eller annat skit kan inte få attraktion att skapas för den ärredan där från början eller så är den inte det. Varför tror du att initial attraktion inte kan triggas av något annat än visuella drag?
Will To Power.
Winning Beats The Game. |
|||
2013-09-30,18:23,
|
|||
|
|||
men släng ut chodsen, låt dem få leva med tron att utseende e allt så att dem slipper ens försöka med tjejer så får vi fler för oss sj, orka skapa mer konkurrans, jag rekommenderar alltid killar att göra oattraktiva saker för att slippa skapa konkurrans såvida int jag gillar dudsen genuint.
|
|||
2013-09-30,18:26,
|
|||
|
|||
(2013-09-30,18:23)AplAy Skrev: men släng ut chodsen, låt dem få leva med tron att utseende e allt så att dem slipper ens försöka med tjejer så får vi fler för oss sj, orka skapa mer konkurrans, jag rekommenderar alltid killar att göra oattraktiva saker för att slippa skapa konkurrans såvida int jag gillar dudsen genuint. +1
|
|||
2013-09-30,18:28,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,18:30 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
(2013-09-30,18:03)Darien Skrev: ALLT HANDLAR OM UTSEENDE. Enklare än så är det inte. Utseénde gör det mycket lättare, utan tvekan. Är man riktigt snygg får man en del intresse ifrån brudar och ligga någon gång ibland med hyffsade brudar, om man nu inte är extremt jävla socialt inkompetent då. Men normalt socialt kompetent + jävla snygg = man kommer ganska långt på bara det. Men långt ifrån allt handlar om utseénde, du kan få nr, få till dejter och ligga med snygga brudar samt få till förhållande med dom även fast du inte ser så bra ut. Dock så desto fulare du är desto mer personlighet krävs. |
|||
2013-09-30,18:36,
|
|||
|
|||
Gillar dessa svar av Tyler:
Citat:Hey dude -- Citat:Looks are very helpful if you don't know game and relate to women as a "friend to a friend". There's really nothing else going on that can get you laid if you're relating that way. OTOH if you're relating the way we teach at RSD then it has no factor -- like literally none, to the point that if I'm 1% more "on point" than Julien the girls give me the attention, or vice versa. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-09-30,18:42,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,18:46 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
(2013-09-30,18:36)Evilvalle Skrev: Gillar dessa svar av Tyler: Citat:Regardless, I definitely agree that looks can be a form of value. They don't hurt, and they can also help -- with "sevens" and "eights" and maybe SOME "nines". Så med andra ord så, utseénde har betydelse. 10poängar, är typ 1% av brudarna som är 10poängare så på 99% av brudarna hjälper utseénde. Och för att vara ärlig, jag har sett många klipp av Tyler och dom andra RSD snubbarna in-field. Jag har aldrig ens sett dom prata med en 10poängare, utan det är 6-8poängare dom stått och pratat med i alla klippen. Alltså blandat normala och snygga brudar. |
|||
2013-09-30,18:44,
|
|||
|
|||
Dude det är inte ditt utseende flickorna ser, utan din vibe och allting annat, det är mer som att flickorna kan känna hur bra du mår och hur sexig du själv känner dig. Jag själv ser ut som ett jävla skogstroll men får titt som tätt veta hur het jag är. Allting handlar bara om hur du själv mår, hur självsäker du är och hur lite needy du är.
Den här diskussionen kommer alltid upp, så det enda jag undrar är, varför vill du ens diskutera detta? Funderar du på att plastikoperera dig och tror att flickorna kommer flockas då istället? Läs valles quotes btw, mysiga saker =))) |
|||
2013-09-30,18:56,
|
|||
|
|||
De är naturligtvis kanonbra att ni gör reklam för detta forumet på andra ställen. Men denna typ av diskussioner/trådar lär knappast bli färre ju fler som får nys om forumet...
|
|||
2013-09-30,18:58,
|
|||
|
|||
(2013-09-30,18:56)Dayize Skrev: De är naturligtvis kanonbra att ni gör reklam för detta forumet på andra ställen. Men denna typ av diskussioner/trådar lär knappast bli färre ju fler som får nys om forumet...Blir det för många e det ju bara att göra en samlingstråd för det och stänga alla andra. Och grabbarna som vägrar inse att utseende är allt kommer förhoppningsvis sluta gråta gråta, skaffa ett par balls och satsa på detta eller sluta skriva här =))) |
|||
2013-09-30,19:00,
|
|||
|
|||
RE: Allt handlar om utseende | |||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Fifty shades gör allt värre? | Sex Intelligence | 8 | 4,841 |
2017-02-15,07:37 Senaste inlägg:: tvbordet |
|
Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! | Ballin | 0 | 1,531 |
2014-11-05,17:38 Senaste inlägg:: Ballin |
|
Min story - Utseende vs Beteende. | Silentshot | 3 | 3,456 |
2013-02-08,08:59 Senaste inlägg:: Entreprenören |
|
Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. | Anonymous | 14 | 9,489 |
2012-11-21,22:49 Senaste inlägg:: TheD |
|
Utseende | tay | 102 | 54,383 |
2012-09-19,10:44 Senaste inlägg:: TonightIsTheNight |
|
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. | Anonymous | 7 | 3,878 |
2012-06-12,22:44 Senaste inlägg:: Stridskuken |
|
100% - Kanske det viktigaste av allt. | _ph_ | 8 | 5,182 |
2012-03-20,22:46 Senaste inlägg:: _ph_ |
|
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. | Avager | 6 | 3,962 |
2012-02-22,13:54 Senaste inlägg:: Resaj |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}