Shittest eller lättfotaf?
Skrev till en snygg brud på happypancake

HON skrev:
-------------------------------
Time and place?

SPIDER skrev:
--------------------------------
du MÅSTE gå på dejt med mig!

det känns som hennes svar kommer rån någon som antingen vill testa mig, eller som ett svar från någon som redan vet att jag är hennes typ och är redo att hooka upp på dejt direkt?

Hur skulle ni hantera det?

Utgå alltid från att det är ON i guess, men samtidigt att ge time and place direkt, känns, som att falla i hennes hoop. Fast det kanske är överanalyserande. Och egentligen spelar det ju ingen roll utan jag gör det ju bara för att lära mig och ha kul, men jag vill iaf ha lite input från er som är mer vana vid internet game

PUSS
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."

[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]

"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-07-10,15:19,
FFS, om du kände dig 100% värd denna flicka, hur skulle du agera? Typ som att gå å plocka godis.

Säg vafan du vill göra och när, go!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-10,15:22,
yeah thought so

glass o tacopaj =)
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."

"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-07-10,15:25,
skrev: "glass och pingvintittande i slottsskogen, och om du inte är psycho/total weirdo kan du hänga med och göra tacopaj!"

2012-07-10,16:05,
haha, äru gbgare?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-10,16:21,
nä, är i gbg i en vecka bara, f.d. gbgare Smile

2012-07-10,16:55,
Och du säger inget, din jävla muddafuq? Det ska fan bli röj
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-07-10,17:20,
get in touch, bitch

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Snapchat. Comfort eller bekräftelse-fälla? Vad tycker ni? ångest101 18 11,685 2015-06-06,23:48
Senaste inlägg:: Bruno
  Ringa eller inte? Madrock 6 2,058 2012-07-06,17:14
Senaste inlägg:: Madrock
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,928 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}