LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
2012-07-19,20:47,
Inlägg: #21
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Någon som kan göra en någorlunda jämförelse, eller åtminstone rangordna bäst tryck och mentala effekt, mellan crack, jack3d och craze?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-20,00:00,
Inlägg: #22
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
russel Skrev:Någon som kan göra en någorlunda jämförelse, eller åtminstone rangordna bäst tryck och mentala effekt, mellan crack, jack3d och craze?
Alltså, tycker inte Jack3d har något direkt nämvärt rus. Jag märker av att jag klarar av att ta ut mig mycket mer, kan ta 8 reps ist för 6 tex. Men jag har då inte kört på någon annan PWO heller, så kan inte riktigt uttala mig om den är bättre/sämre än någon annan. Kan då iaf dementera att Jack3d och tjack skulle vara lika. Folk har en tendens till att överdriva en del kan man lugnt säga Wink
2012-07-20,01:48,
Inlägg: #23
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
russel Skrev:Någon som kan göra en någorlunda jämförelse, eller åtminstone rangordna bäst tryck och mentala effekt, mellan crack, jack3d och craze?

Ej testat Craze, men Jack3d och Crack har ju dugligt lika effekter, nästan exakt samma sak förutom att Crack känns lite starkare rent generellt. De gångerna jag ballat ur totalt har dock varit de gånger jag tagit Crack, men å andra sidan tar jag oftast Crack på helgen när jag går ut så det kan ju vara det också. Min slutsats är att båda är jävligt lika iaf, ska jämföra dessa med Craze inom ett par veckor med.

Och jag tar ej dessa som partydroger ifall nån trodde det nu, men det är givetvis mentala effekter som sitter kvar efter träningen.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-21,14:55,
Inlägg: #24
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Vettorazzi Skrev:Ej testat Craze, men Jack3d och Crack har ju dugligt lika effekter, nästan exakt samma sak förutom att Crack känns lite starkare rent generellt. De gångerna jag ballat ur totalt har dock varit de gånger jag tagit Crack, men å andra sidan tar jag oftast Crack på helgen när jag går ut så det kan ju vara det också. Min slutsats är att båda är jävligt lika iaf, ska jämföra dessa med Craze inom ett par veckor med.

Och jag tar ej dessa som partydroger ifall nån trodde det nu, men det är givetvis mentala effekter som sitter kvar efter träningen.

Testat hälla i dig några skopor, knalla till gymmet med peppmusik och sen upptäcka att det är stängt? Big Grin Hände mig, fick gå hem igen och hann aldrig "ta ut mig" som jag brukar, så slapp den fysiska tröttheten. Istället kände jag mig helt påtänd ^^

Eftersom jag är så vetenskapligt lagd har jag också testat blanda jack3d med whisky, ingen bra ide, fick bara hög puls som fan.

"All limitations are self imposed"

2012-08-02,15:56,
Inlägg: #25
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Någon mer som har testat craze? Läst runt lite och folk verkar reagera väldigt annorlunda. Vissa känner ingenting, andra får ångestattacker, vissa känner sig som att de går på amfetamin osv.
Life is a game.
2012-08-02,16:16,
Inlägg: #26
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Carnivore Skrev:Testat hälla i dig några skopor, knalla till gymmet med peppmusik och sen upptäcka att det är stängt? Big Grin Hände mig, fick gå hem igen och hann aldrig "ta ut mig" som jag brukar, så slapp den fysiska tröttheten. Istället kände jag mig helt påtänd ^^

Eftersom jag är så vetenskapligt lagd har jag också testat blanda jack3d med whisky, ingen bra ide, fick bara hög puls som fan.

haha yep, bytte till expressgym direkt efter. =) blandade du fysiskt ut jack3d i whiskyn menar du? :p
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-02,17:03,
Inlägg: #27
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Bubblan Skrev:Någon mer som har testat craze? Läst runt lite och folk verkar reagera väldigt annorlunda. Vissa känner ingenting, andra får ångestattacker, vissa känner sig som att de går på amfetamin osv.

Testat ett tag nu. Ger grym kick på gymet men efteråt blir jag ofta depp som fan, vill bara stirra in i väggen i flera timmar.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-02,17:49,
Inlägg: #28
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Carnivore Skrev:Testat hälla i dig några skopor, knalla till gymmet med peppmusik och sen upptäcka att det är stängt? Big Grin Hände mig, fick gå hem igen och hann aldrig "ta ut mig" som jag brukar, så slapp den fysiska tröttheten. Istället kände jag mig helt påtänd ^^

Eftersom jag är så vetenskapligt lagd har jag också testat blanda jack3d med whisky, ingen bra ide, fick bara hög puls som fan.

whisky är dock nice med crack, jävlar vad man kan festa på det. gärna med lite riktigt koks också =) ahhah
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-08-03,03:18,
Inlägg: #29
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Evilvalle Skrev:Testat ett tag nu. Ger grym kick på gymet men efteråt blir jag ofta depp som fan, vill bara stirra in i väggen i flera timmar.


haha vafan?? sugit. aja man får checka hur ens egna kropp reagerar och ta det därifrån.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-03,15:06,
Inlägg: #30
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Vafan. Evillvalle det var ju det osm var hela grejen med craze... Att man inte skulle få krasch efteråt... Btw ett tips som jag inte kan stå för 100 procent, för jjag har bara testat det två senaste gångerna - två senaste lördagarna: för att undvika krasch av jack3d o crack så sänk minst en halvliter pepsi max efteråt. Det för koffeinets skull. Jag har inte fått krasch, tvärtom haft mkt energi hela kvällen/resten av dagen. Dock inte eufori som man kan få ibland.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-11,12:17,
Inlägg: #31
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Testa ta jack3d, crack och sen sätt er och skit. Fan va man kan ta i Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-16,19:07,
Inlägg: #32
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Någon har något lager med Jacked XX nya formulan över, de som har förbjudits för försälning, köper gärna om någon har över.
2012-08-20,15:42,
Inlägg: #33
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Testa den för första gången idag. Gillade den skarpt. Som andra har skrivit i recensioner om den så ger den mer bra koncentration och bra flyt i träning istället för Duracell-kanin stuket som jag fick från tex Jacked XX.

Inte känt av något av det Valle snackar om än iaf, utan mer åt att jag fortfarande är rastlös fast jag är helt slut i kroppen.
What you gain in trying are mountains compared to the nothing you gain in not trying at all
2012-08-21,15:05,
Inlägg: #34
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Min lägenhet såg helt förjävlig ut när jag kom hem från semestern, rena rama knarkarkvartern. Klädhögar överallt, smutsig disk, damm i drivor, stinkande golvbrunn i duschen osv... Jag är som ni förstår lite halvdålig på det där med att städa och hålla efter (har förmodligen ADD) men jag prövade att sänka två skopor Jack3d till frukost och FY SATAN vilken effekt det hade. Visst blir man fysiskt piggare, men jag upplevde framförallt att min mentala kapacitet och fokus ökade x10. Jag städade typ i 12 timmar oavbrutet, hög som ett hus och en eufori utan dess like. Har ALDRIG fått så mycket gjort på en dag tidigare Smile
2012-08-21,15:38,
Inlägg: #35
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Har slutat blivit depp av Craze nu, turligt nog.

However ger det inte mig samma effekt som crack gjorde det första året, men crack å jack3d går ju typ inte att få tag i nu så I guess its better than nothing!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-21,23:36,
Inlägg: #36
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
WHAT THE FUCK. Min sista börk jack3d tog nyss slut och ser att webbshoppen jag brukar handla från tagit bort den. HUR FAN SKA JAG KUNNA TRÄNA NU????

"All limitations are self imposed"

2012-08-22,00:11,
Inlägg: #37
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Carnivore Skrev:WHAT THE FUCK. Min sista börk jack3d tog nyss slut och ser att webbshoppen jag brukar handla från tagit bort den. HUR FAN SKA JAG KUNNA TRÄNA NU????

I stort sett alla har sluta sålt jack3d å crack nu.

Testa craze
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-22,00:22,
Inlägg: #38
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Carnivore Skrev:WHAT THE FUCK. Min sista börk jack3d tog nyss slut och ser att webbshoppen jag brukar handla från tagit bort den. HUR FAN SKA JAG KUNNA TRÄNA NU????

mmyep welcome to säljförbudsweden! man åker för övrigt fast i tullen med om man har det i väskan Big Grin
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-22,06:53,
Inlägg: #39
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Läste om säljföbud i Sthlm förut, men inte brytt mig då jag haft ett lager.

När fan tog alla bort skiten? Narkotikaklassat nu? Sad(

"All limitations are self imposed"

2012-08-22,14:04,
Inlägg: #40
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Är det klassat i DK? Om inte så skulle man ju kunna ta med sig en burk därifrån nästa gång man är i Köpenhamn isf!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}