LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En juste profil!
2012-07-16,18:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-16,18:09 av {2} vinividivici.)
Inlägg: #1
En juste profil!
Yes, detta är något jag behöver hjälp med. Vet inte hur många som vanligtvis brukar svara på era mai(?)l, men skulle gissa på att jag ligger på 10-20 % av dom tjejerna jag skriver till, vilket iofs uteslutande är hårt utvalda tjejer pga utseende.

Vill ha dom heta o kåta brudarna o undrar hur ni porträtterar er själva för att lyckas med detta. Då tänker jag hur bilderna ser ut, vad man skriver om sig själv, m.m.

Sidor jag använder är badoo och hp
2012-07-16,19:17,
Inlägg: #2
En juste profil!
Min ser ut såhär, tsm med bilden jag har här. Haft den nu i typ 4a månader, dags att förnya den.

"vafan ska man skriva här? 1! får ju fram typ 5% utav mig via en text.. 21 år, dricker alldeles för mycket sprit, säger vad jag tycker o tänker, yada yada. Gillar brudar med attityd, funkar inte att vara med ngn random liten f_94a som inte klarar av att träffa en MAN och inte random småkillar. Även om lammkött smakar bra. brunett lr blond spelar ingen roll större roll, stora bröst är ett + men inget måste Smile)) Jobbar atm på en mataffär, annars som bartender@charter. well, släng iväg ett pm såå löser vi en träff"
find it, fuck it, forget it.
2012-07-17,01:39,
Inlägg: #3
En juste profil!
TobiasK Skrev:Min ser ut såhär, tsm med bilden jag har här. Haft den nu i typ 4a månader, dags att förnya den.

"vafan ska man skriva här? 1! får ju fram typ 5% utav mig via en text.. 21 år, dricker alldeles för mycket sprit, säger vad jag tycker o tänker, yada yada. Gillar brudar med attityd, funkar inte att vara med ngn random liten f_94a som inte klarar av att träffa en MAN och inte random småkillar. Även om lammkött smakar bra. brunett lr blond spelar ingen roll större roll, stora bröst är ett + men inget måste Smile)) Jobbar atm på en mataffär, annars som bartender@charter. well, släng iväg ett pm såå löser vi en träff"

Hur känner du att den funkat? Känns som att bilden kan håva in en del kåta b-rudar...
2012-07-17,13:21,
Inlägg: #4
En juste profil!
vinividivici Skrev:Hur känner du att den funkat? Känns som att bilden kan håva in en del kåta b-rudar...

Bara o kolla in alla badoofr´s jag har skrivit. Den har funkat rätt bra, men kan alltid bli bättre Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-07-17,16:50,
Inlägg: #5
En juste profil!
Tobbe är kung på badoo Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-30,23:21,
Inlägg: #6
En juste profil!
Yepp, har läst dom men det jag är intresserad av är egentligen att få svar från så många som möjligt.

Tycker ändå det är "relativt" enkelt att lösa t.ex kontaktuppgifter av en tjej som svarar...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 155,971 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}