LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
2012-07-20,12:56,
Inlägg: #1
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
Hej,

Detta blir mitt första inlägg, har mest varit här och läst.. även om mitt konto bara är 2 dagar gammalt har jag hunnit läsa igenom väldigt mycket. Men har även läst the game och lite andra böcker så jag är inte helt grön, men nästan Smile

Hur som helst, jag har börjat träffa en tjej som jag förmodligen håller på att kära ner mig i och det är ju hur kul som helst. Nu är det så att hon blir jävligt tänd på att jag är dominant, jag går igång som fan på att vara dominant. Sen har jag inga problem att vara det. När jag är med människor vänder sig i 9/10 fall de till mig och undrar vad vi ska göra. Varpå jag får dra ett beslut och folk köper det oavsett om det är dåligt eller inte.

Men problemet när jag kör detta i sängen är att jag är för snäll! När jag var yngre (är 25 nu) var jag blå ögd och litade på alla, blev därför blåst väldigt mycket. Men genom åren så har jag lärt mig att tuffa till mig lite och idag är jag inte alls lika snäll.. hjälper sällan folk jag inte litar på, helt som det ska vara imo.

Jag har inga problem att snacka dirty men om jag säger till henne att hon ska göra what so ever, jag låter för snäll eller ser för glad ut. Hur fan ska man ändra på det? Öva framför spegeln eller vaddå? Jag kan ju inte dra på serious facet, då ser jag bara töntig ut... Igår när jag provade lite kände jag mig nästan vara löjligt och jag vet, tvivlar jag på mig själv då funkar det inte.. När jag säger något vill jag att det ska kännas inom mig "be proud, stand your fucking ground mate and just gag her fucking face until she cries!".. jag blir upphetsad av bara tanken Big Grin

Aja ni kanske fattar vinken? Har någon något tips för hur man kan gå vidare och ja inte se så jävla glad ut jämt Tongue
2012-07-20,14:30,
Inlägg: #2
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
Öva, öva öva. Övning ger erfarenhet. Läs "How to fuck a womans brains out" av thorndaddy, han är jävligt dominant
find it, fuck it, forget it.
2012-07-21,11:31,
Inlägg: #3
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
Som Tobias säger, öva. Få bort tankarna om att du skulle vara töntig, kör på som DU vill istället och led alltihop. Hon kommer tända på det som fan.
2012-07-23,16:13,
Inlägg: #4
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
Dirty talk känns alltid lite corny om man inte är in the moment, så öva framför spegeln är nog ingen hit. =-) Jag skulle nog börja med småsaker och sen öva på att grova till det. Småsaker som typ "du gillar när jag [random sexgrej], eller hur?" eller "du gillar när du [random grej som får henne att känna sig nasty]", o.s.v.
2012-08-07,11:16,
Inlägg: #5
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
Tack för alla tips, kan säga att jag har övat.. Framför allt tagit kommandot och det har fungerat förvårnadsvärt bra! Smile Tyvärr, tror jag inte det kommer bli något seriöst mellan oss.. men hur som helst, detta är en bra erfarenhet.
2012-08-07,13:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-07,13:35 av {2} Willson.)
Inlägg: #6
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
[Image: sUaRf.jpg]


Ok, för att vara lite ärliga. Hon gillar det hårt, du gillar det hårt. Vafan det är ju bara att plocka fram sin snuskigaste cavemansida.

Edit: grattis att du har gjort framsteg broder!

Bra pointers för att göra dig till ultra-caveman:
- Strypgrepp är dominans. Börja löst och trappa uppåt. Nacken går lika bra den
- Styr henne. Visa vad du vill att hon skall göra med din kropp (t.ex. om jag kukar en dam och vill att hon skall suga, då tar jag bokstavligen ett nackgrepp, drar ut kuken och trycker hennes huvud mot den)
- Håll alltid ögonkontakten längre än din partner.
- De flesta tjejer som gillar lite hårdare tag bokstavligt älskar när man trycker ner dem med sin tyngd. En utmärkt grej att göra är att börja ta henne bakifrån (se bara till att det finns plats för huvudet), sen när du eskalerar tempo/hårdhet så trycker du ner henne mot sängen/golvet så hon tillslut blir liggandes och måste puta med stjärten.
- En bra grej för att få koll på både kroppsspråk och verbal kommunikation är att pröva att fokusera enbart på den ena nån gång. Bland de absolut hetaste sexakterna jag någonsin haft har varit då jag varit absolut knäpptyst och bara visat henne vad jag vill genom att föra/slänga hennes händer/kropp dit jag vill.
2012-08-07,13:51,
Inlägg: #7
Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail..
Boner achieved
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej börjar få känslor ReeZ 1 1,306 2018-02-03,19:01
Senaste inlägg:: tvbordet
  Nojjig över något jag frågade tjej om sex Trerike 13 7,853 2015-08-21,08:55
Senaste inlägg:: tcepser

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}