LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur många har ni knullat?
2012-07-30,23:42,
Inlägg: #21
Hur många har ni knullat?
Hur många ligger en vanlig random svenssonchode i genomsnitt med under hela sitt liv?
2012-07-30,23:54,
Inlägg: #22
Hur många har ni knullat?
Den klassiska siffran är ju 7, men den beräknas ju på folk som levde på 40talet och gifte sig när de var typ 16 också och är inte direkt representativ för folk man träffar på krogen etc. Har för mig att jag läst att 10-12 är ungefärliga snittet för svenskar i 20-30årsåldern, men kan ha fel. Skulle dock tro att det för en vanlig social svenssonchode som drar på krogen ibland etc ligger på ca 10.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-31,12:26,
Inlägg: #23
Hur många har ni knullat?
Runt 30 gissar jag på.
2012-07-31,22:33,
Inlägg: #24
Hur många har ni knullat?
25 stycken för min del
Hur får WALL-E det till 6,5 brudar, var den sjunde hermafrodit eller? Big Grin
2012-07-31,22:58,
Inlägg: #25
Hur många har ni knullat?
Show boat Skrev:25 stycken för min del
Hur får WALL-E det till 6,5 brudar, var den sjunde hermafrodit eller? Big Grin

10 000 runk = 0,5 ligg

Nä, men det var när jag dragit in en tjej på klubbtoan och inte kunde få upp den riktigt så jag lirkade in den men det blev åt helvete så jag räknar inte det som ett riktigt knull. Bara ett halvt.
2012-08-01,19:57,
Inlägg: #26
Hur många har ni knullat?
25 totalt. 12 st på tio månader sen jag började gejma. Hade väl 4 på ett år som max tidigare så har definitivt ökat takten. Betydligt högre kvalité på tjejerna nu också. Tar hellre en het KK som är bra i sängen än 5 nya ONS så jagar väl inte kvantitet primärt.

En sån här tråd kan vara farlig.. Smile TobiasK och Vettorazzi har haft riktigt bra utveckling så folk inte tror att det är det "normala" att det går så fort att bli bra. Många gurus har väl fått vänta nåt år på sitt första lay, men sen blivit riktiga pimps efter några år.

Bra att man kan se vad folk har för "meriter" iaf så man vet vilka man tar råd av!
2012-08-02,02:36,
Inlägg: #27
Hur många har ni knullat?
Hur många brudar jag har gett orgasm, 25-isch
Hur många brudar som gett mig orgasm, 1
2012-08-02,13:54,
Inlägg: #28
Hur många har ni knullat?
WALL-E,

Räknar man hermafroditer kommer alla på forumet lätt upp i 500+
2012-08-02,13:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-02,14:15 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #29
Hur många har ni knullat?
TheD Skrev:25 totalt. 12 st på tio månader sen jag började gejma. Hade väl 4 på ett år som max tidigare så har definitivt ökat takten. Betydligt högre kvalité på tjejerna nu också. Tar hellre en het KK som är bra i sängen än 5 nya ONS så jagar väl inte kvantitet primärt.

En sån här tråd kan vara farlig.. Smile TobiasK och Vettorazzi har haft riktigt bra utveckling så folk inte tror att det är det "normala" att det går så fort att bli bra. Många gurus har väl fått vänta nåt år på sitt första lay, men sen blivit riktiga pimps efter några år.

Bra att man kan se vad folk har för "meriter" iaf så man vet vilka man tar råd av!

Yahhh, 25 lays som du har är okey att ta råd från Wink

Angående det sista tänker jag sikta mot att bli bra hyfsat fort och inte låta nån säga att det är omöjligt. Verkligheten får motbevisa mig istället. Limiting Beliefs om ngt fördröjer utveckling. Man ska tro på sig själv. Men som du säger, dumt att tro att average joe blir bra så fort eller att det är standard eller att man borde räkna med det (o därmed bli besviken om det inte infriar sig).

Gah, denna tråd gav mig inspiration & motivation....
2012-08-02,15:34,
Inlägg: #30
Hur många har ni knullat?
30nånting, slutade hålla koll efter 20 för att det saknade poäng att hålla reda på. När jag inte varit i långvarigt förhållande så har jag snittat runt 5 per år. Takten har ökat sen jag gick in i det här på ritkgit igen med självutveckling.

Personligen känner jag att utmaningen ligger mer i att lära sig uppskatta den man är nära och att vara tillräckligt säker i mig själv så att den andra uppskattar en själv mer/lika mycket, något som jag under mina tidigare år haft mycket svårt för men blir bättre och bättre på. Att komma till stadiet att man knullar är den lätta biten, att kunna umgås som vanligt/vara densamma efter är för mig det svåra.
2012-08-02,20:13,
Inlägg: #31
Hur många har ni knullat?
TheD Skrev:25 totalt. 12 st på tio månader sen jag började gejma. Hade väl 4 på ett år som max tidigare så har definitivt ökat takten. Betydligt högre kvalité på tjejerna nu också. Tar hellre en het KK som är bra i sängen än 5 nya ONS så jagar väl inte kvantitet primärt.

En sån här tråd kan vara farlig.. Smile TobiasK och Vettorazzi har haft riktigt bra utveckling så folk inte tror att det är det "normala" att det går så fort att bli bra. Många gurus har väl fått vänta nåt år på sitt första lay, men sen blivit riktiga pimps efter några år.

Bra att man kan se vad folk har för "meriter" iaf så man vet vilka man tar råd av!

Alltså jag tycker inte ens jag har haft så bra utveckling, finns ju folk som dragit mycket bättre resultat än jag på kortare tid. Valle drog väl 50 brudar första året t.ex? Men samtidigt om man ska jämföra med en stor del så har jag kommit bra mycket längre med. Det man ska passa sig för är väl egentligen att tävla med alla andra, för alla har helt olika förutsättningar, och att jämföra med någon helt annat kan få en att tappa tålamodet vilket leder till att det blir jobbigt att fortsätta, vilket skapar onödig stress eller får en att sluta för man inte pallar.

Sen har jag träffat jäävligt många som håller på med detta och snittet folk verkar ha legat med skulle jag inte tro är så mycket högre än 15-20, medianen kanske 10-12 då det finns vissa som har ruskigt många lays som drar upp medelvärdet. Så har man legat med 15 pers och hade riktigt svårt för detta för några år sen gör man ändå helt ok ifrån sig.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-02,21:59,
Inlägg: #32
Hur många har ni knullat?
TheD Skrev:En sån här tråd kan vara farlig.. Smile TobiasK och Vettorazzi har haft riktigt bra utveckling så folk inte tror att det är det "normala" att det går så fort att bli bra. Många gurus har väl fått vänta nåt år på sitt första lay, men sen blivit riktiga pimps efter några år.

Bra att man kan se vad folk har för "meriter" iaf så man vet vilka man tar råd av!

Så du menar att det är svårt att nå deras antal på samma tid?
Gå ut tre gånger i veckan och snacka med alla kvinnor ute så borde du minns klara av tre nummer per kväll. Säg att du kan träffa var tredje av dessa och sedan ligga med var sjätte, vips så har vi 26 stycken per år. Handlar bara om att orka. Detta borde en normal kille klara av förutsatt att han ids höra av sig.
2012-08-02,22:17,
Inlägg: #33
Hur många har ni knullat?
Show boat Skrev:Så du menar att det är svårt att nå deras antal på samma tid?
Gå ut tre gånger i veckan och snacka med alla kvinnor ute så borde du minns klara av tre nummer per kväll. Säg att du kan träffa var tredje av dessa och sedan ligga med var sjätte, vips så har vi 26 stycken per år. Handlar bara om att orka. Detta borde en normal kille klara av förutsatt att han ids höra av sig.

Jag säger att det är mycket bättre än average. Lätt att man känner sig rätt värdelös om man går in med förväntningarna att lyckas lika bra och sen efter 4 månader kanske legat med en tjej. Då är det lätt att man struntar i det för att det verkar omöjligt, trots att man egentligen har utvecklats och skulle kunna nå bra resultat med tiden. Vettorazzi skriver det bra ovan så behöver inte tillägga så mycket till det.
2012-08-03,02:14,
Inlägg: #34
Hur många har ni knullat?
Vettorazzi Skrev:Alltså jag tycker inte ens jag har haft så bra utveckling, finns ju folk som dragit mycket bättre resultat än jag på kortare tid. Valle drog väl 50 brudar första året t.ex? Men samtidigt om man ska jämföra med en stor del så har jag kommit bra mycket längre med. Det man ska passa sig för är väl egentligen att tävla med alla andra, för alla har helt olika förutsättningar, och att jämföra med någon helt annat kan få en att tappa tålamodet vilket leder till att det blir jobbigt att fortsätta, vilket skapar onödig stress eller får en att sluta för man inte pallar.

Sen har jag träffat jäävligt många som håller på med detta och snittet folk verkar ha legat med skulle jag inte tro är så mycket högre än 15-20, medianen kanske 10-12 då det finns vissa som har ruskigt många lays som drar upp medelvärdet. Så har man legat med 15 pers och hade riktigt svårt för detta för några år sen gör man ändå helt ok ifrån sig.

Yeah. Man måste komma ihåg att det kan vara en rejäl skillnad på var man bor också. Lyckas man bra till en början i en mindre stad så blir det VÄLDIGT väldigt enkelt sen pga ens social proof och preselection.

Någon om reser runt från land till land och/eller stad till stad (exempelvis diverse instruktörer) har det väldigt mycket svårare.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-03,12:19,
Inlägg: #35
Hur många har ni knullat?
Evilvalle Skrev:Yeah. Man måste komma ihåg att det kan vara en rejäl skillnad på var man bor också. Lyckas man bra till en början i en mindre stad så blir det VÄLDIGT väldigt enkelt sen pga ens social proof och preselection.

Någon om reser runt från land till land och/eller stad till stad (exempelvis diverse instruktörer) har det väldigt mycket svårare.

Ah! Men jag har märkt hur mycket lättare jag har å hooka tjejer i andra städer. Så är för och nackdelar med att åka runt till olika ställen. Tror många safear för å inte göra bort sig på hemmaplan (speciellt i mindre städer) (=
2012-08-03,12:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-03,13:02 av {2} russel.)
Inlägg: #36
Hur många har ni knullat?
noname2blame Skrev:Ah! Men jag har märkt hur mycket lättare jag har å hooka tjejer i andra städer. Så är för och nackdelar med att åka runt till olika ställen. Tror många safear för å inte göra bort sig på hemmaplan (speciellt i mindre städer) (=

Jag håller med här. Eftersom att jag har varit ganska beta genom mina år, i mina sociala kretsar osv så har jag EJ byggt in nå vidare social proof därav preselection. Med det sagt är förutsättningarna bättre och jag känner att jag får mer boostat självförtroende när jag inte är i min hemort med folk jag känner runt omkring mig.

Och det där med att göra bort sig är en stor faktor när det kommer till att jag inte kan ragga ordentligt i min klass/skola exempelvis. Det är riktigt snygga brudar men är påtok för rädd att göra bort mig för att sedan dras med det resten av utbildningen. Skolan är jävligt liten och ligger kanske på 400 elever.

Däremot när man är ute på stan (stockholm) på krogen är jag inte alls rädd för att göra bort mig vad det nu kan innebära. Just för att man inte träffar dessa folk ngt mer.


EDIT: Kan det vara ett tecken på inte allt för kraftig självkänsla?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-03,16:12,
Inlägg: #37
Hur många har ni knullat?
Evilvalle Skrev:Yeah. Man måste komma ihåg att det kan vara en rejäl skillnad på var man bor också. Lyckas man bra till en början i en mindre stad så blir det VÄLDIGT väldigt enkelt sen pga ens social proof och preselection.

Någon om reser runt från land till land och/eller stad till stad (exempelvis diverse instruktörer) har det väldigt mycket svårare.

Intressant det dära, jag har alltid sett det som en tillgång att jag bor i en (relativt) stor stad. Tror faktiskt mitt resultat hade varit mycket sämre om jag ej fick chansen att göra nya första intryck då 50% av folk jag gick i gymnasiet med fortfarande verkar tycka jag är en helt jävla sanslös mupp. Men om det går skitbra till att börja med kan jag absolut tänka mig att man får en stark boost.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-03,16:15,
Inlägg: #38
Hur många har ni knullat?
24 stycken. Och då var jag nörd till 26 års ålder med 1 lay och sen i förhållande till 29 med 3 lays. Thank God jag hittade The Game! Så ungefär 10 per år då jag är singel, än så länge.
2012-08-03,17:33,
Inlägg: #39
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Yahhh, 25 lays som du har är okey att ta råd från Wink
Bara en siffra dude.

Det har en del att göra med standards med. Känner folk som har många lays men är totalt kassa med brudar ändå, som sätter på enkla targets(groteskt fula tjejer). Ser dock inte ner på de som väljer att sätta på en svinful tjej om dom själva ser henne som attraktiv/knullbar.

Jävla sifferjakt vissa verkar ha, sätter hellre på en sjukt snygg tjej än 10 halvtaskiga på en månad..
2012-08-03,18:29,
Inlägg: #40
Hur många har ni knullat?
Bollgrodan Skrev:Bara en siffra dude.

Det har en del att göra med standards med. Känner folk som har många lays men är totalt kassa med brudar ändå, som sätter på enkla targets(groteskt fula tjejer). Ser dock inte ner på de som väljer att sätta på en svinful tjej om dom själva ser henne som attraktiv/knullbar.

Jävla sifferjakt vissa verkar ha, sätter hellre på en sjukt snygg tjej än 10 halvtaskiga på en månad..

Helt sant, finns dock inget bättre sätt att mäta prestation inom detta som jag känner till. Allas standards skiljer ju sig något enormt, den enes 10a kan vara den andres 7a osv, så kvalitet är väldigt svårt att utgå ifrån. Men givetvis är det viktigt att komma ihåg att man (troligtvis) håller på med detta för att faktiskt bli riktigt bra med tjejer och kunna få de tjejer man vill ha snarare än att spanka upp ett högt fultal genom att bonka fuglies.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}