LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur många har ni knullat?
2012-08-03,19:20,
Inlägg: #41
Hur många har ni knullat?
Vettorazzi Skrev:Helt sant, finns dock inget bättre sätt att mäta prestation inom detta som jag känner till. Allas standards skiljer ju sig något enormt, den enes 10a kan vara den andres 7a osv, så kvalitet är väldigt svårt att utgå ifrån. Men givetvis är det viktigt att komma ihåg att man (troligtvis) håller på med detta för att faktiskt bli riktigt bra med tjejer och kunna få de tjejer man vill ha snarare än att spanka upp ett högt fultal genom att bonka fuglies.

True true. Många tänker dock, "Shit hon e ganska ful, men det blir en till tjej i min statistik så nu kör vi" och vaknar upp spyendes.
2012-08-03,20:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-03,20:39 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #42
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:WALL-E,

Räknar man hermafroditer kommer alla på forumet lätt upp i 500+

Jag har läst nån statistik ang hermafroditer/transexuella. Om man legat med 100 brudar är risken väldigt stor att man legat med en som är herma/trans/könsopererad Smile

Misstänker själv att en jag legat med är det Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-03,22:15,
Inlägg: #43
Hur många har ni knullat?
Ragnarök Skrev:Jag har läst nån statistik ang hermafroditer/transexuella. Om man legat med 100 brudar är risken väldigt stor att man legat med en som är herma/trans/könsopererad Smile

Misstänker själv att en jag legat med är det Smile

Det där gav mig just mer fear of success än jag nånsin haft. HJÄLP

HAHA.
2012-08-03,23:30,
Inlägg: #44
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Det där gav mig just mer fear of success än jag nånsin haft. HJÄLP

HAHA.

Du har knullat "tjejer" i målbrottet endast eller? Wink
2012-08-04,01:09,
Inlägg: #45
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Det där gav mig just mer fear of success än jag nånsin haft. HJÄLP

HAHA.

Inget farligt ffs Wink tar en vecka med mentala övningar efteråt för att överkomma det och se det som den positiva händelse det faktiskt var. hade knullat henne/honom igen haha. assnygg och BRA i sängen. Moahaha.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-04,02:15,
Inlägg: #46
Hur många har ni knullat?
Ragnarök Skrev:Inget farligt ffs Wink tar en vecka med mentala övningar efteråt för att överkomma det och se det som den positiva händelse det faktiskt var. hade knullat henne/honom igen haha. assnygg och BRA i sängen. Moahaha.

Hahaha.. That's the spirit! Smile
2012-08-04,12:22,
Inlägg: #47
Hur många har ni knullat?
Feminismen kanske hade rätt, kön är en social konstruktion så man kan bli vad man vill!!! VI HAR HAFT FEL ALL ALONG!
2012-08-04,12:30,
Inlägg: #48
Hur många har ni knullat?
Bollgrodan Skrev:Bara en siffra dude.

Det har en del att göra med standards med. Känner folk som har många lays men är totalt kassa med brudar ändå, som sätter på enkla targets(groteskt fula tjejer). Ser dock inte ner på de som väljer att sätta på en svinful tjej om dom själva ser henne som attraktiv/knullbar.

Jävla sifferjakt vissa verkar ha, sätter hellre på en sjukt snygg tjej än 10 halvtaskiga på en månad..

Yeah, ser detta som en värdig poäng. Har nån varit med 25 st och verkar skriva vettiga saker chansar jag att jag kan lära mig nåt av honom dock. Inte för 25 är sjukt mkt, men ganska mkt ändå, och förhoppningsvis har det inte varit fulla fatchicks.

Agreed det där med sifferjakt, men samtidigt är det ju nödvändigt att ha haft en del under bältet för att kunna lära sig nåt. Gärna teoretiskt kunnig samtidigt dock.
2012-08-05,02:54,
Inlägg: #49
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Yeah, ser detta som en värdig poäng. Har nån varit med 25 st och verkar skriva vettiga saker chansar jag att jag kan lära mig nåt av honom dock. Inte för 25 är sjukt mkt, men ganska mkt ändå, och förhoppningsvis har det inte varit fulla fatchicks.

Agreed det där med sifferjakt, men samtidigt är det ju nödvändigt att ha haft en del under bältet för att kunna lära sig nåt. Gärna teoretiskt kunnig samtidigt dock.

Yeah exakt, ska rent generellt till någon väldigt speciell omständighet för att jag skall anse en person med typ 10 ligg lika kompetent som en person med typ 100. Det är typ allt det betyder för min del. Men har en snubbe endast haft 10 flickvänner som är modeller/sjukt åtråvärda på annat vis är han givetvis hellre någon jag tar råd av än en snubbe som knullat 100 warpigs som inte svarar på hans samtal dagen efter.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-06,12:57,
Inlägg: #50
Hur många har ni knullat?
Vettorazzi Skrev:Yeah exakt, ska rent generellt till någon väldigt speciell omständighet för att jag skall anse en person med typ 10 ligg lika kompetent som en person med typ 100. Det är typ allt det betyder för min del. Men har en snubbe endast haft 10 flickvänner som är modeller/sjukt åtråvärda på annat vis är han givetvis hellre någon jag tar råd av än en snubbe som knullat 100 warpigs som inte svarar på hans samtal dagen efter.

Haha, nån som knullat 100 kan iofs va en natural som inte vet vad han gör, "tjejer gillar komplimanger, prata med henne bara" xD. Finns många vinklar att se det från.

Men håller med dig!
2012-08-06,14:16,
Inlägg: #51
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Haha, nån som knullat 100 kan iofs va en natural som inte vet vad han gör, "tjejer gillar komplimanger, prata med henne bara" xD. Finns många vinklar att se det från.

Men håller med dig!

Indeed. Mina wings är två naturals som nu ligger på 100+, ingen av dem har en jävla aning vad de sysslar med, men bra går det iallafall.

Har penetrerat 8 damer på denna jord. Får väl vara lite fjoll i kanten och säga att jag filtrerat ut en del jag tyckte inte var så heta, däriblandanat 3 trekanter där det varit en ful/fatty med varenda gång, tyckte inte det var värt att besudla kuken.
2012-08-06,16:28,
Inlägg: #52
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Haha, nån som knullat 100 kan iofs va en natural som inte vet vad han gör, "tjejer gillar komplimanger, prata med henne bara" xD. Finns många vinklar att se det från.

Men håller med dig!

Haha yep, bara för att någon kan något riktigt bra betyder det inte att de inte kan lära ut det. En natural polare till mig tror att cash är king i alla lägen och rationaliserar på fucked up ways för att det ska passa hans självbild, en annan är smal och dansare och är helt övertygad om att stora muskler stjälper mer än hjälper eftersom han alltid fått ligga mer än sina kralliga polare. Naturals har ofta ganska weird trosföreställningar för att kunna införskansa sitt självförtroende.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-06,16:47,
Inlägg: #53
Hur många har ni knullat?
yeah, å det är helt omöjligt att få dom att ändra uppfattning för det skulle innebära att deras "pelare" inte längre kunde upprätthålla deras självförtroende. Very interesting stuff
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-06,17:33,
Inlägg: #54
Hur många har ni knullat?
Yeah, finns nåt gammalt uttryck som går nåt i stil med att teori utan erfarenhet är förvisso värdelöst men erfarenhet utan teori är blindhet. Tongue
2012-08-07,10:24,
Inlägg: #55
Hur många har ni knullat?
Ye. Jag vet att när jag skulle riva ner ett gäng med självrationaliseringar så hade jag nog största svackan ever. Gick torrlagd i ett halvår innan mitt självförtroende hann ikapp.

Sjukt givande att ifrågasätta sina egna beliefs då och då. Dock kommer skiten fucka up er.
2012-08-07,19:43,
Inlägg: #56
Hur många har ni knullat?
Evilvalle Skrev:yeah, å det är helt omöjligt att få dom att ändra uppfattning för det skulle innebära att deras "pelare" inte längre kunde upprätthålla deras självförtroende. Very interesting stuff

Fast samtidigt är det ju inte fel i sig det heller. Det är ju liksom deras verklighet som dom så starkt tror på och då får man ju resultat av det.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-08-07,19:45,
Inlägg: #57
Hur många har ni knullat?
Avager Skrev:Fast samtidigt är det ju inte fel i sig det heller. Det är ju liksom deras verklighet som dom så starkt tror på och då får man ju resultat av det.

MJaappppppppppppppp
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-08,18:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-08,18:05 av {2} Judas.)
Inlägg: #58
Hur många har ni knullat?
tappade oskulden då jag var femton, 22 nu.. 34 ligg, varav ca. 2 år i förhållanden. Inte jagat ligg så jävla aktivt på sistone, varit mkt ute efter kvalitet, också haft ganska stora toppar och dalar i hur bra det gick.

På ett år har jag som mest varit med 10 st. På en vecka 3 st.

Har tjej nu också så kommer knappast öka på ett tag heller..

Kommer också från en liten stad med alla för- och nackdelar det innebär. Ofta så att tjejer jag raggar på blir "varnade" för mig , vilket aldrig inte en enda gång har varit negativt för min del Big Grin
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-08-08,22:43,
Inlägg: #59
Hur många har ni knullat?
Judas Skrev:tappade oskulden då jag var femton, 22 nu.. 34 ligg, varav ca. 2 år i förhållanden. Inte jagat ligg så jävla aktivt på sistone, varit mkt ute efter kvalitet, också haft ganska stora toppar och dalar i hur bra det gick.

På ett år har jag som mest varit med 10 st. På en vecka 3 st.

Har tjej nu också så kommer knappast öka på ett tag heller..

Kommer också från en liten stad med alla för- och nackdelar det innebär. Ofta så att tjejer jag raggar på blir "varnade" för mig , vilket aldrig inte en enda gång har varit negativt för min del Big Grin

där kan man snacka om att man börjar på en mycket högre "attraktionsstege" än i vanliga fall =) grymt!
find it, fuck it, forget it.
2012-12-26,23:02,
Inlägg: #60
Hur många har ni knullat?
bump...........
find it, fuck it, forget it.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}