LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur många har ni knullat?
2012-12-29,19:30,
Inlägg: #61
Hur många har ni knullat?
Judas Skrev:tappade oskulden då jag var femton, 22 nu.. 34 ligg, varav ca. 2 år i förhållanden. Inte jagat ligg så jävla aktivt på sistone, varit mkt ute efter kvalitet, också haft ganska stora toppar och dalar i hur bra det gick.

På ett år har jag som mest varit med 10 st. På en vecka 3 st.

Har tjej nu också så kommer knappast öka på ett tag heller..

Kommer också från en liten stad med alla för- och nackdelar det innebär. Ofta så att tjejer jag raggar på blir "varnade" för mig , vilket aldrig inte en enda gång har varit negativt för min del Big Grin

Awesome! :-D


Jag fick ett helt awesome rykte efter bara 3 tjejer... Men jag tyckte att det var rätt jobbigt eftersom jag inte var bekväm med att tjejerna hade höga förväntningar utifrån vad de hört.

Man inser snabbt att det snackas en hel del..!
2012-12-30,01:04,
Inlägg: #62
Hur många har ni knullat?
tcepser Skrev:Awesome! :-D


Jag fick ett helt awesome rykte efter bara 3 tjejer... Men jag tyckte att det var rätt jobbigt eftersom jag inte var bekväm med att tjejerna hade höga förväntningar utifrån vad de hört.

Man inser snabbt att det snackas en hel del..!

haha, e man grym i sängen får man minsann lyxproblem! Wink

jag e fortfarande på en "stadig" 2a, ska spränga den innan nyår nu xD
2012-12-31,01:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-31,01:12 av {2} tcepser.)
Inlägg: #63
Hur många har ni knullat?
AplAy Skrev:haha, e man grym i sängen får man minsann lyxproblem! Wink

jag e fortfarande på en "stadig" 2a, ska spränga den innan nyår nu xD

Jag hade tänkt hinna med minst 2 till detta år men orkar inte ragga nåt ikväll ..måste sluta va så lat..! iofs så måste jsg fråga mig varför en viss siffra är så viktigt..
2012-12-31,04:21,
Inlägg: #64
Hur många har ni knullat?
tcepser Skrev:Jag hade tänkt hinna med minst 2 till detta år men orkar inte ragga nåt ikväll ..måste sluta va så lat..! iofs så måste jsg fråga mig varför en viss siffra är så viktigt..

Längre E-penis
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2013-01-02,19:31,
Inlägg: #65
Hur många har ni knullat?
WALL-E Skrev:Längre E-penis

det är ju det som är grejen... varför bryr man sig om det?
2013-01-24,22:14,
Inlägg: #66
Hur många har ni knullat?
Ligger på tretton nu, förlorade oskulden vid 15 år. Känner mig lite averege.
2013-01-25,00:55,
Inlägg: #67
Hur många har ni knullat?
När o hur ja förlora oskulden skrev ja en LR om nyligen så den finns i FR delen av forumet
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-25,03:43,
Inlägg: #68
Hur många har ni knullat?
devil Skrev:När o hur ja förlora oskulden skrev ja en LR om nyligen så den finns i FR delen av forumet
Dude varje inlägg du skriver är typ som en brud på Facebook?
2013-01-25,14:31,
Inlägg: #69
Hur många har ni knullat?
Sux Skrev:Dude varje inlägg du skriver är typ som en brud på Facebook?

kul att du följer mina inlägg, keep it up!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-26,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-26,00:26 av {2} MassRiot.)
Inlägg: #70
Hur många har ni knullat?
Var väl 12-13, gick i 6:an på högstadiet. En av min stora systers barndomsvänner som hängt hemma hos oss sedan 4-5 år, kännde henne väl med andra ord. Hon var 14, sov över och min gick in i duschen och lämnade oss själva på hennes rum.. ;-) Vi hade tidigare hånglat och legat och juckat mot varandra då och då under åren så ja, det var väl inte jag som kan ta åt mig äran för det hela.

Nu 6-7 år senare har jag knullat med 43 kom jag fram till efter jag skrev min introduktion här, minns alla mer eller mindre. Lite exprimenterande med killar också i yngre ålder men har väl växt från det, kategoriserar mig som straight.

Intensivaste perioden var första året i gymnasiet då det blev rätt hysteriskt ett tag, gick samhäll på en av landets större skolor.

Tillägg: Senaste året har det klingat av ofrivilligt, ligger väl fortfarande med många för gemene man men med tanke på tidigare års aktivitet så var 2lax12 jävligt kefft liggamässigt, eller på alla plan.

Ska öka på takten igen, ska ha över 2000 någon gång, kan nog bli närmare den siffran när jag flyttar från Malmö om något år.. Börjat bli oroligt här för familjen, snart som det var för oss på 30-40 talet här.
2013-10-23,00:34,
Inlägg: #71
RE: Hur många har ni knullat?
bump
2013-10-23,11:22,
Inlägg: #72
RE: Hur många har ni knullat?
Kommer inte ihåg exakt men 30+
Av med oskulden vid 14

Alla varit jävligt skiftande kvalité på, knullat allt från kosor till guldfiskar!
Jag kan knulla en ful om man inte legat på länge för då får man bort den jag måste knulla känslan men är ju intet bra sex haha

//Aioo
Keep it up!
2013-10-23,13:03,
Inlägg: #73
RE: Hur många har ni knullat?
(2012-08-03,12:19)noname2blame Skrev: Ah! Men jag har märkt hur mycket lättare jag har å hooka tjejer i andra städer. Så är för och nackdelar med att åka runt till olika ställen. Tror många safear för å inte göra bort sig på hemmaplan (speciellt i mindre städer) (=

Håller med väldigt mycket där! Jag som bor i en mindre stad safear mer då många som är ute är folk man känner eller så är det någon kompis kompis. Ryktena sprider sig väldigt fort i den här staden tyvärr. Raggar man på en brud och blir dissad så är det med stor sannolikhet att hon går runt o säger att jag raggade på henne var desperat osv osv, de kryddar till det. Till slut vet för många om det och man får en dålig stämpel. Skulle vara kul o dra till Gbg eller något liknande o dra ut där för o se om man släpper lös mer än vad jag gör här..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-23,13:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-23,13:59 av {2} russel.)
Inlägg: #74
RE: Hur många har ni knullat?
19 eller 20 st nu. Ngra har man knullat flera ggr.

torska vid 18. Nu är jag 21.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-23,15:19,
Inlägg: #75
RE: Hur många har ni knullat?
5st, 18år och är 19 nu,
2013-10-23,17:35,
Inlägg: #76
RE: Hur många har ni knullat?
Tre tyyyyyp
2013-10-23,18:08,
Inlägg: #77
RE: Hur många har ni knullat?
3 nu woohooooooo el jha fö en månad sen typ
2013-10-24,21:10,
Inlägg: #78
RE: Hur många har ni knullat?
Håll oss uppdaterade mannen Wink
2013-11-03,17:23,
Inlägg: #79
RE: Hur många har ni knullat?
Grattis man. Full fart framåt Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-11-03,18:16,
Inlägg: #80
RE: Hur många har ni knullat?
Runt 10, haft förhållande med den ena i lite drygt 4 år, och några andra som blev mer än 1 gång.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}