LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips för att öka testo i kroppen
2012-08-08,21:40,
Inlägg: #21
Tips för att öka testo i kroppen
Vettorazzi Skrev:Tror väl ifs zink har större inverkan än lakrits/vitlök har, särskilt om man nu får brist på det om man styrketränar ofta.
Jo om man inte får tillräckligt från kosten, tror bara det är om man har brist på det isåfall, som man kommer märka nån skillnad.
2012-08-08,22:18,
Inlägg: #22
Tips för att öka testo i kroppen
Testa kukis. Smile Jag blev kåtare 2-3 dagar direkt efteråt. Väldigt osannolikt att det var placebo då jag itne fatta att det var det förrän först någr dagar senare.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-09,00:06,
Inlägg: #23
Tips för att öka testo i kroppen
ja kör på 25 mg zink, tror inte det är så stor skillnad med 30 mg, kanske kan äta mer hårt bröd som TITN rekomendera för att plussa på några mg extra ifall 30 skulle vara mer optimalt, för mkt vill jag dock inte få.

och ja, zink funkar för att öka testo...
2012-08-09,01:46,
Inlägg: #24
Tips för att öka testo i kroppen
Ragnarök Skrev:Testa kukis. Smile Jag blev kåtare 2-3 dagar direkt efteråt. Väldigt osannolikt att det var placebo då jag itne fatta att det var det förrän först någr dagar senare.

Well var ALLT annat exakt likadant med? Eller åtminstone nästan? Inget annat som varierade på nåt vis?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-09,08:56,
Inlägg: #25
Tips för att öka testo i kroppen
Det vet jag inte såklart. Mkt möjligt. Men har. Varit utan senare i lång period för att sen börja igen: samma effekt. Dock kan det ju vara placebo då. Men forskninbackar väl upp det också så det är det troligaste. Renato omenzi rekommenderar det till äldre herrar med för att det hjälper potensen Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-09-06,15:19,
Inlägg: #26
Tips för att öka testo i kroppen
Om ingen sagt det så, kreatin höjer ditt totala testosteron värdeo m jag inte minns fel. I tillägg till att du presterar bättre på gymmet, blir du större också då det binder sig i vattnet i dina muskler! Wink
2012-09-06,17:06,
Inlägg: #27
Tips för att öka testo i kroppen
Det höjer inte det "vanliga" testosteronet. Är rätt säker på att testosteronet som höjs kallas DHT-testosteron. Vilket starkt påverkar vissa androgenreceptorer och innebär att om du har anlag för att tappa hår, mkt kroppsbehåring eller annat så ökas risken/chansen för detta. Värt att tänka på för vissa kanske Wink

Jag kan ha fel dock. Kanske höjs ditt vanlgia testo med, indirekt lr det ju göra det om du kan träna hårdare och tyngre.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-09-06,18:26,
Inlägg: #28
Tips för att öka testo i kroppen
Ragnarök Skrev:Det höjer inte det "vanliga" testosteronet. Är rätt säker på att testosteronet som höjs kallas DHT-testosteron. Vilket starkt påverkar vissa androgenreceptorer och innebär att om du har anlag för att tappa hår, mkt kroppsbehåring eller annat så ökas risken/chansen för detta. Värt att tänka på för vissa kanske Wink

Jag kan ha fel dock. Kanske höjs ditt vanlgia testo med, indirekt lr det ju göra det om du kan träna hårdare och tyngre.
Fan, satt ju med källan till det jag skrev förut, men itnen u haha. har för mig det stod att just ditt DHT-testo höjs, men även att ditt totala testo höjdes, kan dock ha läst fel, men är 90% säker på det! Wink
2012-09-06,19:57,
Inlägg: #29
Tips för att öka testo i kroppen
Aldrig hört att testo höjs av kreatin, vore intressant å se källan ja.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-06,23:16,
Inlägg: #30
Tips för att öka testo i kroppen
Increase in testosterone

One study in 2006 showed a 22% increase, from 20.0 to 24.4 nmol/L, in resting testosterone levels after a 10 week resistance training program in the creatine supplemented group compared to placebo.[19] However, results similar to these have never been seen in other studies measuring endocrine changes.

http://en.wikipedia.org/wiki/Creatine_su...stosterone

Såg ju inte ut som den teorin hade massa backup direkt, men vem vet =) Inte får man iaf lägre Wink
2012-09-07,11:38,
Inlägg: #31
Tips för att öka testo i kroppen
Zink kan jag garantera av personlig erfarenhet sker något när man börjar käka mer av. Sen om det är för jag personligen lidit brist eller inte, kan jag ej svara för. Men det är knappast placebo att effekter uppkommer. Märker dirr skillnad om jag äter mer zinkrikt. Man blir kåtare.
2012-09-07,11:47,
Inlägg: #32
Tips för att öka testo i kroppen
Kör ni zink separat? Upplevde både bättre sömn och återhämtning utav zma när jag använde det.
find it, fuck it, forget it.
2012-09-07,11:49,
Inlägg: #33
Tips för att öka testo i kroppen
Havegrynsgröt istället för fil, hårt bröd. Tycker jag märker skillnad bara jag byter ut mjukt bröd mot hårt. Käkar inga tillskott, men funderar på att börja.

För övrigt tror jag på det där med testo boostas av solljus, blir ju kåtare bara jag tänker på en varm solig dag ffs. Dock kan man fråga sig om effekten ger samma på höst och andra årstider än sommar? LOL. Smile
2012-09-07,12:18,
Inlägg: #34
Tips för att öka testo i kroppen
TonightIsTheNight Skrev:Havegrynsgröt istället för fil, hårt bröd. Tycker jag märker skillnad bara jag byter ut mjukt bröd mot hårt. Käkar inga tillskott, men funderar på att börja.

För övrigt tror jag på det där med testo boostas av solljus, blir ju kåtare bara jag tänker på en varm solig dag ffs. Dock kan man fråga sig om effekten ger samma på höst och andra årstider än sommar? LOL. Smile


mm soljus=Vitamin D. Vitamin D räknas in som steoridhormoner, just för att den åstadkommer liknande effekter.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-11,10:40,
Inlägg: #35
Tips för att öka testo i kroppen
Hur är det med mjölkprodukter och östrogennivåer / testosteron? Även nyfiken på hur det är med kaffe.

*nyfiken*
2012-10-13,23:15,
Inlägg: #36
Tips för att öka testo i kroppen
Enligt GOMAD dieten (gallon of milk a day) så skriver de att 3 % fett mjölk ökar testo eftersom det har "saturated fats"
2012-10-14,12:03,
Inlägg: #37
Tips för att öka testo i kroppen
tay Skrev:Enligt GOMAD dieten (gallon of milk a day) så skriver de att 3 % fett mjölk ökar testo eftersom det har "saturated fats"

Ah ok, har fått för mig att mjölkprodukter och även kaffe är östrogent. :S Läst det nånstans.
2012-10-14,13:32,
Inlägg: #38
Tips för att öka testo i kroppen
TonightIsTheNight Skrev:Ah ok, har fått för mig att mjölkprodukter och även kaffe är östrogent. :S Läst det nånstans.

Det är nog bara SOYA-mjölk som är östrogent. Det är vad jag har läst iaf...
2012-10-14,17:00,
Inlägg: #39
Tips för att öka testo i kroppen
Har läst att fett >100 g ska öka antalet fritt testosteron i blodet. Jag ska hitta upp källan efteråt.
Life is a game.
2012-10-14,17:04,
Inlägg: #40
Tips för att öka testo i kroppen
tay Skrev:Enligt GOMAD dieten (gallon of milk a day) så skriver de att 3 % fett mjölk ökar testo eftersom det har "saturated fats"

Tror det också, läst i en bodybuilder bok där de rekomenderade att dricka fett mkt fet mjölk (inte soya) för bulken. Så nej antagligen inte östrogent.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fight club kroppen @ 189 cm Lasttear 31 17,281 2014-03-08,18:04
Senaste inlägg:: Lasttear
  ÖKA TESTO med 97,9 %! Jupp, ni läste rätt! ;) Commander 13 6,625 2013-05-20,14:42
Senaste inlägg:: Carnivore
  Tips på gym/träning/bodybuilding filmer Sylvester 6 3,175 2013-03-30,20:52
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf! Nystart 4 2,065 2012-12-21,16:34
Senaste inlägg:: Jayson1
  Ännu en anledning för att öka ditt testo! Commander 4 1,943 2012-10-03,15:29
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Commanders träningsschema och träningsdagbok - kritik, tips och idéer mottages gärna! Commander 18 6,921 2012-04-30,04:40
Senaste inlägg:: Commander
  ÖKA TESTO >>> TRÄNA BEN FFS!! russel 15 6,754 2012-03-23,01:02
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}