LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
KKn "gör slut"
2012-08-26,20:45,
Inlägg: #21
KKn "gör slut"
Haha.. Har bara väntat på att denna update skulle trilla in. Exakt det här som hände 4-5 ggr med min kk också.

Tror fortfarande att hon försökte få hela kakan (förhållande) och när hon miste hela så nöjer hon sig med halva (kk) eftersom det är bättre än inget.
2012-08-26,22:39,
Inlägg: #22
KKn "gör slut"
This

Evidence. De kommer krypandes tillbaka. Väldigt mycket skitsnack. SNYGGT
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-09-01,22:32,
Inlägg: #23
KKn "gör slut"
Well played
2012-09-12,15:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-12,15:50 av {2} elias91.)
Inlägg: #24
KKn "gör slut"
Okey boys, lite update igen!

Sedan hon kom tillbaka från semestern har hon skrivit 3-4 ggr på facebook o det har bara blivit kallprat i stort sett. Antar att hon inte riktigt vågar bli dissad om hon frågar om att vi ska ses me tanke på vad jag jag skrev till henne innan hon åkte iväg.

Så jag bestämde mig för att ta initiativet till att bara ses lite lätt genom att föreslå att jag hänger med o rastar hennes hund nån gång. Så igår drog vi ut nån timma oså helt naturligt följde jag med henne hem efteråt. Vi tjöta lite o sen tog jag tag i henne o börja strula. Vi höll på o tog på varandra o när det började bli hett så sa hon nåt i stil med "nej vi ska inte ligga =)" "varför?" frågade jag rent reflexmässigt "därför" svarar hon bara med ett leende. Jag var hos henne i 2-3 timmar där vi strulade o tjöta o kåta upp varandra helt enkelt. Hon nämner att hon inte vill ligga eftersom hon inte riktigt vet vad hon vill. Jag frågar henne vad hon menar men hon vill inte berätta.

När jag åker hem kommer en sms konvo som lyder:

kk: Har saknat dig.. och förlåt för att jag inte berätta Tongue
jag: Saknat dig med! äsch om det är så hemligt så..
kk: Haha så hemligt är det inte bara lite =)
jag: Berätta då =)
kk: Men det är inget roligt för dig att veta! Men jag träffar en annan å borde kanske inte ha träffat dig alls men kan liksom inte hålla mig borta från dig å jag vet verkligen inte alls va jag vill... Därför klara jag inte av att ligga med dig för har så sjukt mkt tankar i huvudet just nu...
jag: Okej, förstår!
kk: Du blir inte arg vah?
jag: på vadå? =P
kk: vet inte.. På att jag kanske gav dig falska förhoppningar på att vi kanske skulle ligga
jag: Neej herregud, jag behöver inte ligga varje gång. Är jävligt kåt av mig men kan hålla mig om jag vill eller måste =)
kk: Okej bra =) haha det vet jag att du är Wink

såå any thoughts? tydligen är jag något bättre än den andra killen men jag tror hon är rädd att jag ska dissa henne om hon investerar allt för mkt i mig. Det är min tanke bara eftersom jag tror hon tkr om mig ganska mkt.

Vad jag själv känner så skulle jag kunna tänka mig att göra ett försök förhållandemässigt o se hur långt det går. Är öppen för förslag om man säger så..

Hur ska jag agera hädanefter? Jag vill vinna fighten mellan mig o den andra killen, men hur ska jag gå tillväga? Jag vill träffa henne så mkt som möjligt så att hon inte "glömmer bort mig" igen o träffar han andra!
2012-09-12,17:10,
Inlägg: #25
KKn "gör slut"
Kan ej uttala mig av egen erfarenhet, men som sagt, det är uppenbart att hon vill både äta kakan samt ha den kvar.

Känns som att du borde ge henne dålig respons iaf, imo. Annars tror hon att hon har "kontroll" över dig? Kanske tom smyga in att du träffar någon annan också? Wink (även om du inte gör det dvs)
2012-09-12,17:11,
Inlägg: #26
KKn "gör slut"
Det här är spännande som fan heheh..

Har inge övertygande att komma med så är standbye änsålänge
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-09-12,17:26,
Inlägg: #27
KKn "gör slut"
Jaa sjukt spännande! Man kan ta mycket lärdom utav detta och då äre viktigt att man vet hur man ska agera. Lite därför jag delar med mig av detta. Därför vore det Nice om nån med erfarenhet av detta kunde hjälpa till! Vill gärna höra Mr. E.Vs åsikt Smile
2012-09-12,19:28,
Inlägg: #28
KKn "gör slut"
elias91 Skrev:Okey boys, lite update igen!

Sedan hon kom tillbaka från semestern har hon skrivit 3-4 ggr på facebook o det har bara blivit kallprat i stort sett. Antar att hon inte riktigt vågar bli dissad om hon frågar om att vi ska ses me tanke på vad jag jag skrev till henne innan hon åkte iväg.

Så jag bestämde mig för att ta initiativet till att bara ses lite lätt genom att föreslå att jag hänger med o rastar hennes hund nån gång. Så igår drog vi ut nån timma oså helt naturligt följde jag med henne hem efteråt. Vi tjöta lite o sen tog jag tag i henne o börja strula. Vi höll på o tog på varandra o när det började bli hett så sa hon nåt i stil med "nej vi ska inte ligga =)" "varför?" frågade jag rent reflexmässigt "därför" svarar hon bara med ett leende. Jag var hos henne i 2-3 timmar där vi strulade o tjöta o kåta upp varandra helt enkelt. Hon nämner att hon inte vill ligga eftersom hon inte riktigt vet vad hon vill. Jag frågar henne vad hon menar men hon vill inte berätta.

När jag åker hem kommer en sms konvo som lyder:

kk: Har saknat dig.. och förlåt för att jag inte berätta Tongue
jag: Saknat dig med! äsch om det är så hemligt så..
kk: Haha så hemligt är det inte bara lite =)
jag: Berätta då =)
kk: Men det är inget roligt för dig att veta! Men jag träffar en annan å borde kanske inte ha träffat dig alls men kan liksom inte hålla mig borta från dig å jag vet verkligen inte alls va jag vill... Därför klara jag inte av att ligga med dig för har så sjukt mkt tankar i huvudet just nu...
jag: Okej, förstår!
kk: Du blir inte arg vah?
jag: på vadå? =P
kk: vet inte.. På att jag kanske gav dig falska förhoppningar på att vi kanske skulle ligga
jag: Neej herregud, jag behöver inte ligga varje gång. Är jävligt kåt av mig men kan hålla mig om jag vill eller måste =)
kk: Okej bra =) haha det vet jag att du är Wink

såå any thoughts? tydligen är jag något bättre än den andra killen men jag tror hon är rädd att jag ska dissa henne om hon investerar allt för mkt i mig. Det är min tanke bara eftersom jag tror hon tkr om mig ganska mkt.

Vad jag själv känner så skulle jag kunna tänka mig att göra ett försök förhållandemässigt o se hur långt det går. Är öppen för förslag om man säger så..

Hur ska jag agera hädanefter? Jag vill vinna fighten mellan mig o den andra killen, men hur ska jag gå tillväga? Jag vill träffa henne så mkt som möjligt så att hon inte "glömmer bort mig" igen o träffar han andra!

Wzup fucker.

Det är öppet mål, dock fuckade du upp det en del din retard (juuust kidding, or am I??):

Citat: "nej vi ska inte ligga =)" "varför?" frågade jag rent reflexmässigt "därför" svarar hon bara med ett leende

GAH!!

Såhär borde det varit:


Citat: "nej vi ska inte ligga =)" "du har rätt, det här är så fel, bort!" *putta bort henne från dig* - Hon skulle ha tagit initiativ igen (100% säker, erfarat det där 30000ggr), fortsätt hångla, eskalera, eskalera, sen säger DU: "gah detta är inte rätt!", detta kommer göra att hon blir ännu mer ivrig att dra fram din snopp, from there hade saken varit klar.

Anyway, du kommer ändå få ligga med na sååå whatever (unless you reaaally fuck it up). Såhär gör du:

Hon kommer skriva igen, vänta tills hon gör det. Försök att styra upp nån form av träff igen så snart som möjligt, få henne att tro att du träffar någon tjej nu (så det blir ännu mer förbjudet att ni pippar), isolera na hos dig eller hos henne, ni kommer börja kåta på varandra, utan tvekan - Nu är du den som sätter stopp, rent verbalt, men snart nog eskalerar du ändå fysiskt. OM det skulle vara så att hon säger stopp före dig, HÅLL MED för guds skull, pusha bort na, så kommer hon komma. Sen äre raka vägen in i kärleksgrottan.

Enda sättet du kan fucka upp detta på är om du har downs syndrom!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-12,21:34,
Inlägg: #29
KKn "gör slut"
HAHA!

Ja jag vill verkligen inte sabba detta! Men hur ska jag få henne o tro att jag träffar någon annan? Känns som hon kmr tro att jag säger så bara för att ge igen. Generellt tror hon att jag ligger runt mkt, men vet inte hur jag ska få det att verka som om jag har nån speciell jag träffar.

Kan jag säga nåt i stil med "nu när vi ändå är ärliga mot varandra så måste jag säga att jag träffar en annan brud.."
2012-09-15,14:11,
Inlägg: #30
KKn "gör slut"
Update? Smile Spännande detta Big Grin

"All limitations are self imposed"



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej gör slut med killen över telefon medan ger blowjob..... selected 11 5,551 2013-02-02,16:19
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}