LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
2012-08-09,23:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-10,00:11 av {2} vinividivici.)
Inlägg: #1
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Tycker det är extremt svårt att hitta brudar på HP som ser bra ut (inte så konstigt heller kanske). Skapade en ny profil och valde brudar som jag skrivit till tidigare och blivit dissad av (7+ på alla). Körde kända använda öppnare förut som "du ser tuff ut"(funkat bäst), "sexy as fuck" och "galet söt", men tyvärr inte fått så många svar som jag hoppats på. Verkar tyvärr vara "douchebag-stilen" man måste köra på a la montanat.

Mitt problem är hur jag löser övergången från douchebag till normal konversation.

Så här kan det se ut iaf (läs nerifrån och upp):
Citat:Äh du duger bruttan, dock en lite tom presentation, är du någon skön brud eller? Tycker ändå hon verkar mottaglig för lite kvalificering här, men blev inget svar och det är här mitt problem ligger

Brud skrev:
--------------------------------
Ja jag vet , jag är extremt ljushårig o så har jag bruna ögon , du för skylla på mamma Wink

Jag skrev:
--------------------------------
Nä såg typ lite fake ut på bilden, men sexy as fuck, låt oss göra genetiskt överlägsna barn tillsammans med jävligt snyggt hår bruttan! Valle cred

brud skrev:
--------------------------------
Aaah , vadådå ? Smile

Jag skrev:
--------------------------------
Måste fråga, är det ditt riktiga hår? Som sagt 5 av 6 snygga för tillfället

Några förslag hombres?
2012-08-10,03:21,
Inlägg: #2
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Du kan chilla ganska duktigt helt naturligt så fort du har fått henne att svara. Hon svarar på första meddelandet för att du står ut från mängden, inte för att du skriver nåt lite douche-igt i sig, så du behöver absolut inte fortsätta vara en douche efter det.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-10,12:27,
Inlägg: #3
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Prövat med det också men då har jag antingen inte fått något svar eller så har dom slutat svara. Korta svar känns som att det brukar innebära att man måste pressa på lite. Kan visa exempel där jag sedan inte fick något svar:

Citat:Nä ser bra ut, men man vet aldrig nuförtiden. Har du något annat att komma med förutom ditt "flashiga" hår?

brud skrev:
--------------------------------
Ja, hur så?

jag skrev:
--------------------------------
Måste fråga, är det ditt riktiga hår?
2012-08-10,14:17,
Inlägg: #4
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Inte för att vara den som är den, men raggar du aktivt IRL?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-10,16:46,
Inlägg: #5
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Inte tillräckligt. Några tankar? Öppen för kritik.

Angående internet kan det tilläggas att jag faktiskt lyckats med en del, tyvärr har dom visat sig inte riktigt se ut som på bilderna och jag har bara blivit besviken.
2012-08-10,16:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-10,17:14 av {2} TheD.)
Inlägg: #6
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
vinividivici Skrev:Inte tillräckligt. Några tankar? Öppen för kritik.

Angående internet kan det tilläggas att jag faktiskt lyckats med en del, tyvärr har dom visat sig inte riktigt se ut som på bilderna och jag har bara blivit besviken.

Tips: ta alltid deras Facebook så får du se mer bilder på hur dom verkligen ser ut innan ni ev träffas.

Edit: Förresten, du behöver absolut inte framställa som en douche. Sikta på självsäkerhet istället. Läser du TobiasKConfused internet-FRConfused så tycker iaf jag att han inte har nån större kaxighet utan bara framstår som en självsäker och skön kille.
2012-08-10,17:55,
Inlägg: #7
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Något jag märkte under mina tidigare år när jag game:ade aktivt på HP, EC och andra sidor var att tjejer som tar bilder uppifrån har ngn slags osäkerhet(tjocka mm), de med överexponerade bilder har ofta akne.

Som TheD sa, kolla FB.

Gick på den en gång att jag trodde jag skulle träffa en sjukt fin tjej, men som var en cirkus elefant irl. Det visade sig att bilden var 4år gammal.
2012-08-10,21:31,
Inlägg: #8
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
Har tagit fb varje gång och blivit besviken på typ alla utan en(där det är logistik problem dock), sållar som fan nu och då är det alltså tjejer som tidigare har dissat min andra profil. Då var problemet öppningen, nu verkar det hyfsat löst, nu är det övergången till att kunna få till någon form av konversation som är problemet.
2012-08-10,21:43,
Inlägg: #9
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
vinividivici Skrev:Inte tillräckligt. Några tankar? Öppen för kritik.

Angående internet kan det tilläggas att jag faktiskt lyckats med en del, tyvärr har dom visat sig inte riktigt se ut som på bilderna och jag har bara blivit besviken.

Den vallekommantaren e helt felkalibrerad, den passar inte in. TA den direkt i när du öppnar lr när hon investerar / visar intresse så blire bättre.

o ang bilderna, så e de bah. samma här. vissa ser inte helt ut vad dem lovar Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-08-10,21:53,
Inlägg: #10
Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation.
TobiasK Skrev:Den vallekommantaren e helt felkalibrerad, den passar inte in. TA den direkt i när du öppnar lr när hon investerar / visar intresse så blire bättre.

o ang bilderna, så e de bah. samma här. vissa ser inte helt ut vad dem lovar Smile

Jo kan hålla med om att den är lite felkalibrerad, men var tvungen att testa bara och hon svarade ju efter den trots allt ändock. Men det känns som att det skiter sig lite när man ska in på "comfort" snacket. Men kanske kan försöka ha en lite flirtigare framtoning är väl det ända jag kan se.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer haha 8 4,980 2015-05-09,05:32
Senaste inlägg:: Rednales
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,294 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,496 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,723 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander
  Början till ett system Common sense 2 1,499 2013-06-29,10:36
Senaste inlägg:: mpuabby
  Effektivisera processen på Badoo från öppning till knull zorro69 12 7,199 2013-05-11,15:12
Senaste inlägg:: zorro69
  FB-chatt med flygvärdinna som förvandlas till sexchatt! Styx 1 1,221 2012-05-16,00:03
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}