LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
ASD från hennes sida?
2012-08-16,18:41,
Inlägg: #1
ASD från hennes sida?
Behöver lite tolkningshjälp från er lite mer kunniga personer här inne. Det är så att jag snackat med en brud nu via en dejting sida och vi har börjat smsa ganska mycket. Det är väldigt varierande samtalsämnen och allt från lite halv seriöst till väldigt lekfullt just the way i like it. Men efter ett sms fick jag ett svar som jag tolkar som väldigt ASD, efter att jag svarade på smset har det ju inte hänt något negativt det har nästan eskalerat. Smset i sig kändes så pua på något sätt, iaf här kommer det!

Börja uppifrån

hon: Hahah jag kommer klå dig fett! Du har nog inte sett mina biceps men likabra det för du hade blivit så rädd ;)

jag: Hahaha, dina biceps kommer inte göra någon nytta när jag sitter gränsle över dig och håller fast dina händer under mina knän samtidigt som jag kittlar dig! ;)

hon: Mmm, like that thought of that ;) inte kittlandet, då får jag panik :D Då kommer jag börja slåss :(

jag: But i could tighten your hands onto the bed and do some really really naughty things with my hands, mouth and tounge ;) i bet you would love that!

hon: Hahaha det låter finfint ;) men inge sånt snuskprat nu! jag känner dig ju inte ens ;) du får passera några dejter och bli godkänd innan vi tar det där kriget! (snackade om kuddkrig tidigare)

jag: hahaha, ingen fara, jag har aldrig sex på första dejten ;)

hon: Bra där ;)

Här slutade jag svara.. lite mer än en timme efter dyker ett mms upp med en bild på henne, varpå hon tycker jag borde skicka en bild på mig..


Alltså, det som är fetstilt känns så inte en tjej.. men å andra sidan har jag aldrig haft liknande konvos tidigare med tjejer på detta sättet. Ni lite mer erfarna kanske känner igen detta? Troligen är det bara ett ASD från hennes sida? Nu är det inte så att jag snöar in mig på detta och tänker si och så, men jag log rätt mycket när jag läste det! :D
2012-08-16,18:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-16,19:00 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #2
ASD från hennes sida?
Lol, känns ju som cased closed hon kör ju även en blink och vad tjejer säger är inte hur de tänker emotionellt elr vafan man säger. De där skulle jag lätt tolka som om hon e sugen då hon även gör en blink och sådär brukar ju de flesta tjejer säga ute sen öppnar de sig och blir doppade ändå.

Spela med på det där och träffa henne sen eskalerar du som fan tror inte det ska vara några problem, men vänta o hör med de mer erfarna, e hyffsat ny men skulle lätt kört på det.

Typ träffa strula ligg och mys eskalera, sen om hon säger något så säger du bara nej fan jag har aldrig sex på första daten sa jag ju innan så fortsätter du eskalera samtidigt, två steg fram ett bakåt.
2012-08-16,19:25,
Inlägg: #3
ASD från hennes sida?
personligen ser jag det där som ett skämt, träffa henne, eskalera och go for close
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-08-16,19:32,
Inlägg: #4
ASD från hennes sida?
trollface Skrev:Behöver lite tolkningshjälp från er lite mer kunniga personer här inne. Det är så att jag snackat med en brud nu via en dejting sida och vi har börjat smsa ganska mycket. Det är väldigt varierande samtalsämnen och allt från lite halv seriöst till väldigt lekfullt just the way i like it. Men efter ett sms fick jag ett svar som jag tolkar som väldigt ASD, efter att jag svarade på smset har det ju inte hänt något negativt det har nästan eskalerat. Smset i sig kändes så pua på något sätt, iaf här kommer det!

Börja uppifrån

hon: Hahah jag kommer klå dig fett! Du har nog inte sett mina biceps men likabra det för du hade blivit så rädd ;)

jag: Hahaha, dina biceps kommer inte göra någon nytta när jag sitter gränsle över dig och håller fast dina händer under mina knän samtidigt som jag kittlar dig! ;)

hon: Mmm, like that thought of that ;) inte kittlandet, då får jag panik :D Då kommer jag börja slåss :(

jag: But i could tighten your hands onto the bed and do some really really naughty things with my hands, mouth and tounge ;) i bet you would love that!

hon: Hahaha det låter finfint ;) men inge sånt snuskprat nu! jag känner dig ju inte ens ;) du får passera några dejter och bli godkänd innan vi tar det där kriget! (snackade om kuddkrig tidigare)

jag: hahaha, ingen fara, jag har aldrig sex på första dejten ;)

hon: Bra där ;)

Här slutade jag svara.. lite mer än en timme efter dyker ett mms upp med en bild på henne, varpå hon tycker jag borde skicka en bild på mig..


Alltså, det som är fetstilt känns så inte en tjej.. men å andra sidan har jag aldrig haft liknande konvos tidigare med tjejer på detta sättet. Ni lite mer erfarna kanske känner igen detta? Troligen är det bara ett ASD från hennes sida? Nu är det inte så att jag snöar in mig på detta och tänker si och så, men jag log rätt mycket när jag läste det! :D

hehe som andra säger, så upplever jag det där oxå som done deal, uppenbarligen ASD från hennes sida och "men inge sånt snuskprat nu! jag känner dig ju inte ens ;)" = "du gör mig upphetsad, sluta INTE ;)".

möjligen är det "fear of success" du upplever (vilket jag gjort några gånger å därmed fuckat upp det), när saker å ting går för "lätt" nästan så man börjar ifrågasätta sig sj "äre verkligen så här lätt ibland?".

bara köra på som alla andra säger, eskalera det hela för hennes skull om du inte vågar det för din egen skull! ;P

grymt gjort mannen, du pwnar :D
2012-08-16,20:48,
Inlägg: #5
ASD från hennes sida?
trollface Skrev:Alltså, det som är fetstilt känns så inte en tjej.. men å andra sidan har jag aldrig haft liknande konvos tidigare med tjejer på detta sättet. Ni lite mer erfarna kanske känner igen detta? Troligen är det bara ett ASD från hennes sida? Nu är det inte så att jag snöar in mig på detta och tänker si och så, men jag log rätt mycket när jag läste det! Big Grin

Ja, ytterst lätt ASD kan man kanske klassa det som. Det hon vill förmedla är ungefär "jag lovar inte att vi kommer ligga", vilket kan ha många anledningar men mest troligt är att hon inte vet hur du är irl så, precis som alla andra förnuftiga flickor, vill hon se att du är lika lekfull/avslappnad face to face. Så länge du är det (och HON är det) kommer ni garanterat knulla. Men hon är uberintresserad och du svarade helt rätt, bra där.

Nån annan som märker att det dära fetstilta låter exakt som evilvalle? hahah
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-16,21:03,
Inlägg: #6
ASD från hennes sida?
Tack för alla inputs allihopa, uppskattar det sjukt mycket! Kommer spinna vidare detta, tyvärr bor vi inte på samma ort men hon bor i min hemstad. Dit jag åker väldigt ofta, hon åker till london nu i en vecka men efter detta ska vi styra upp en träff!

Vettorazzi Skrev:Nån annan som märker att det dära fetstilta låter exakt som evilvalle? hahah

Precis det jag tänkte, när jag läste det hon skrev igen efter det att jag svarade. Lite därför jag postade det här! Se om det är någon annan än jag som reagerade på det.. hahaha Big Grin
2012-08-16,23:30,
Inlägg: #7
ASD från hennes sida?
Äre bara jag som ser de som ett "shittest" o inte "asd"? Om du sköter logistiken så tvivlar jag starkt på att du inte får ligga på första daten.
find it, fuck it, forget it.
2012-08-17,13:31,
Inlägg: #8
ASD från hennes sida?
TobiasK Skrev:Äre bara jag som ser de som ett "shittest" o inte "asd"? Om du sköter logistiken så tvivlar jag starkt på att du inte får ligga på första daten.

Tänkte samma sak. Även det där med att han kmr få ligga Rolleyes
2012-08-17,17:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-17,17:58 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #9
ASD från hennes sida?
Finns ju inget som hindrar brudar att hänga på det här forumet för att lära sig ragga också, den där meningen är ju 100% plockad härifrån, kanske inte rakt av men att hon har fått den i nyllet av någon som hänger här och hon har sen börjat använda den i sin repertoar.

OT: Öppet mål, SKJUT!
2012-08-17,18:01,
Inlägg: #10
ASD från hennes sida?
hon: Hahaha det låter finfint Wink men inge sånt snuskprat nu! jag känner dig ju inte ens Wink du får passera några dejter och bli godkänd innan vi tar det där kriget! (snackade om kuddkrig tidigare)

WTF

Vart bor bruden?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-17,18:16,
Inlägg: #11
ASD från hennes sida?
Evilvalle Skrev:hon: Hahaha det låter finfint Wink men inge sånt snuskprat nu! jag känner dig ju inte ens Wink du får passera några dejter och bli godkänd innan vi tar det där kriget! (snackade om kuddkrig tidigare)

WTF

Vart bor bruden?

It's sick! Hon bor i Göteborg! Någon du varit på valle? Wink
2012-08-17,18:22,
Inlägg: #12
ASD från hennes sida?
trollface Skrev:It's sick! Hon bor i Göteborg! Någon du varit på valle? Wink

fawk svårt å veta, PMa nån bild? =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-17,18:42,
Inlägg: #13
ASD från hennes sida?
trollface Skrev:It's sick! Hon bor i Göteborg! Någon du varit på valle? Wink

Vad heter hon?
find it, fuck it, forget it.
2012-08-20,19:59,
Inlägg: #14
ASD från hennes sida?
Det här är fan som när man kommer till delen Nail Strauss "The Game" och det stället dom hänger på är söndersarjat, HAHAHA ;D

The table has turned bitches! :-]
2012-08-28,10:12,
Inlägg: #15
ASD från hennes sida?
Tycker varken man ska se det som ASD eller ett shit test. Hon flörtar!
2012-08-29,16:01,
Inlägg: #16
ASD från hennes sida?
slyngel Skrev:Tycker varken man ska se det som ASD eller ett shit test. Hon flörtar!

Klart bästa tolkningen att göra och spinna vidare på! Big Grin
2012-09-01,15:30,
Inlägg: #17
ASD från hennes sida?
Ja, det här är solklart en lekfull anmärkning. Hon vill träffa dig så hon kan få bekräftat att du är en awesome kille innan hon startar kuddkrig ;-)

Go for it (och glöm inte att rapportera resultatet)!
2012-09-13,22:32,
Inlägg: #18
ASD från hennes sida?
Träffade denna tjejen i helgen, skrev om det i bloggen för er som läst den och det blev en f-close! Wink
2012-09-13,22:46,
Inlägg: #19
ASD från hennes sida?
smoooooooth sailing
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,243 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
  Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor? Entreprenören 13 8,123 2013-10-07,21:38
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,852 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,275 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  Komplimanter på sms från nummer man just tagit. Spade 2 1,659 2012-07-21,12:33
Senaste inlägg:: Poiuert
  Mall från början till slut vilken ordning går det i? Anonymous 5 1,980 2012-05-25,00:19
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 3,420 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Intressant iaktagelse från en noob. neandertalaren 4 1,965 2012-03-04,04:59
Senaste inlägg:: Stake

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}