LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips på bra dejtingsite!
|
2012-10-25,13:35,
|
|||
|
|||
Tips på bra dejtingsite!
Chocolate, vad är IMVU?
Förutom att få tjejen att kvalificera sig så försöker jag vara ganska normal. Finns överflöd av creepy guys så dom tjejerna jag träffat tycker det är rätt skönt med en normal kille som inte skriver att han vill knulla dom det första han gör. Så jag är inte speciellt sexuell, utan sexuell spänning finns alltid mellan en man och kvinna. Speciellt på en dejtingsite så förstår nog dom flesta tjejerna ändå att man har ett sexuellt intresse för dom. Ligger hellre med tjejerna irl än pratar massa sex på en dejtingsite. Att vara sexuell har inte alls funkat för mig faktiskt, och om det gjort det så är det riktigt "lätta" tjejer som jag troligen fått numret av ändå. Jag är inte världsbäst på detta och det här är bara min uppfattning och ingen sanning, men när jag läser FR här (speciellt från många nya) så tycker jag många är alldeles för benägna att styra det mot sex för tidigt, och är överdrivet "roliga" vilket gör en till en dancing monkey snarare än någon tjejerna vill ligga med. Har själv gjort båda dom misstagen tidigare, och det funkar bättre för mig att tona ner det lite och vara mer "normal". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Request: tips på ONline dating guides? | illdan | 9 | 4,933 |
2012-12-12,01:09 Senaste inlägg:: russel |
|
Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor | Ragnarök | 3 | 2,079 |
2012-08-09,22:50 Senaste inlägg:: Jens |
|
Lite feedback och tips tack | neandertalaren | 7 | 3,927 |
2012-03-22,16:39 Senaste inlägg:: Broner |
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}