LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor
2012-08-09,18:57,
Inlägg: #1
Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor
Tja gubbar. Har relativt nyligen börjat med internetraggning, mest eftersom jag har ett väldigt slappt jobb så måste ha något att sysselsätta mig med på dagarna via mobilen Smile

Iaf. Här är något intressant som hänt. Först lade jag ut bilder där jag själv ansåg mig vara så snygg som möjligt. Gick sådär, fick inget "gratis" precis kändes det som. Fick kämpa på rätt bra för att fånga deras intresse och inte så många svarade.

Ändrade sedan bilder och tog typ bilder där jag sket i om jag var snygg. Leende bilder, bilder där jag gjorde saker, fula vinken på mig etc. VOILA, vips började tjejer visa intresse utan att jag skrev (inte mkt, och mest tveksamt snygga men ändå) och MYCKET mer respons när jag själv initierade kontakt.


Alltså: Skit i hur ni ser ut på bilderna, var genuin bara Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-09,19:12,
Inlägg: #2
Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor
Japp. Märks direkt om duden "tror" sig vara snygg på bilderna och det är reaction-seeking (och gay) utav bara helvete. Det är inte alfa för fem öre heller.

Har hört att man ska ha bilder som visar på ett awesome liv, typ partybilder där man är omgiven av tjejer och gör en massa kul skit utan att det verkar uttänkt för just facebook eller nåt. Annars är bilder effektivt när det gäller att plantera in bilden av en som alfa och högstatus. En bild säger mer än tusen ord, kameran ljuger inte etc etc.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-08-09,22:50,
Inlägg: #3
Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor
La märke till det när jag började kika runt med internetgaming. Till en början körde jag med nån gammal bild där jag förvisso ser snygg ut men stel som satan, gick mindre bra. Testade lite nya bilder, där jag fulade mig, hade tjejer runt mig som jag klippt ut fast man ser att det är tjejer runt om. Så nu känns det inte som att man jobbar i uppförsbacke med varenda tjej man skriver till.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på bra dejtingsite! sphinx 23 8,885 2012-12-30,21:52
Senaste inlägg:: Logaritmic
  Request: tips på ONline dating guides? illdan 9 3,751 2012-12-12,01:09
Senaste inlägg:: russel
  Lite feedback och tips tack neandertalaren 7 2,837 2012-03-22,16:39
Senaste inlägg:: Broner

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}