LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
|
2012-11-01,22:13,
|
|||
|
|||
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Den senaste tiden har jag öppnat mer än vanligt och oftast varit sjukt direkt. Om jag någon gång har kört någon slags "game" så har det varit under dagtid och då jag börjat med att kvalificera tjejen, inte för att det är en teknik, utan för att se om jag orkar lägga ner tid på henne + social conditioning från deras sida.
Ute på klubbar har jag varit sjukt direkt, öppnat med "jag älskar dig" och "jävlar vilken röv, den vill man knulla". Blivit dissad sjukt mkt, closeat en del, men framför allt har jag lärt mig en sak. Tjejer kommer alltid respektera dig om du är direkt; visst, ibland händer det att deras kompisar knuffar undan en, att tjejen kollar konstigt på en... men de kommer alltid ha respekt för dig och inte prata illa om dig. Tjejer pratar illa om killar som pratar allmänt bullshit och sedan försöker att göra ett move "från ingenstans", som inte är kongruenta med vad de vill - aka creepy. En annan sak är att jag blivit dissad och i två fall har tjejerna kommit fram till mig senare. Även om jag blivit totaldissad först "Högskolerepliker funkar inte på mig, men du kommer säkert att hitta en osäker fjortis någon dag" (efter att jag sa att jag ville "göra syndiga saker" med henne). Idag såg hon mig på stan och kom fram och började tjöta. En annan vars rumpa jag kommenterade med att jag vill knulla den, kollade på mig konstigt och flyttade på sig när jag började smeka henne ovanpå byxorna. Nu ska vi ses för en day2 etc... O just det... en annan lärdom... hög testo = allmänt välmående, bra state (dvs. man är opåverkad av responsen) och så vill man knulla allt som rör sig. Antar att det är därför som de flesta naturals spänner på allt på två ben
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}