LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
|
2012-11-08,02:48,
|
|||
|
|||
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Vagabond Skrev:Jag föll hårt i somras då jag gjorde bort mig med en brud som jag verkligen ville ha och som gillade mig, för jag skulle spela "svår". Det gjorde jävligt ont. Och när det inte kan bli värre och göra mer ont så blir resten lätt. Man har inget att förlora. Säger inte att man ska sälja sig själv till bruden, men var kongruenta, visa intent och intresse, men visa också om du inte tycker om någonting hon gör eller hur hon beter sig. Att säga att man älskar hennes kropp, tycker att hon är sexig är inte needy i sig, det handlar om vem man är (IRL, när det kommer till text-game och online så är det annorlunda för hon ser inte ditt beteende). Bra skrivet, därför tycker jag att dra ut nykter är det bästa just för att verkligen stämma av vad din inner core står för/ säger. Att ha alcohol i blodet gör det 100x lättare att verkligen "Don't give a fuck" pga bedövning av hjärnan etc. Att vara full eller det räcker med ett par bira och man säger/gör grejer är ingen biggie tycker jag. Att dra ut nykter och pusha är grymt för självkänslan.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}