LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
|
2013-04-20,00:40,
|
|||
|
|||
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Whynot Skrev:Det behöver inte bero på dig. Det finns MILJONER anledningar till att hon inte var tillgänglig just nu. Bakfull. Mycket på jobbet. Träffade en annan snubbe i den perioden. Höll på att göra slut med en annan snubbe i den perioden. Hade mens. Kände sig asocial. Osv. Klart det inte måste vara mitt fel. Är rätt säker på att anledningen var att hon av någon anledning kände sig osäker på att ses. Sen pushade jag lite med att om vi skulle hålla kontakten så är det för att ses en dag, annars får iaf inte jag ut ngt av det. Sen svarade hon inte när jag skickade ett meddelande. Min teori är att hon nu fick ett bekräftelsebehov (som uppstod av någon anledning). Är tämligen säker på att hon har varit småintresserad, trivdes med att prata med mig och nu rationaliserade på något sätt att "han är rätt bra ändå"(vilket jag är) varav hon hoppades på att få stilla sitt bekräftelsebehov. Personligen har inte hon uppfört sig som jag förväntar mig, varav jag inte kommer svara direkt i alla fall. Möjliga scenarion som jag ser: - Hon blir mer intresserad och frågandes till varför jag inte svarar - Hon skiter fullständigt i om hon får svar eller inte Inte riktigt säker på vad jag kommer göra härnäst. Men det får visa sig. Är i alla fall inte intresserad av att ha ngn "internetfling" som inte leder någon vart. Inputs är alltid välkommet! Analyze is fun guys! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av vinividivici - 2013-03-17,13:43
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av vinividivici - 2013-03-17,15:49
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av Mindful - 2013-03-28,08:06
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av vinividivici - 2013-04-18,23:38
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av Whynot - 2013-04-19,00:23
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av vinividivici - 2013-04-20,00:40
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av Willson - 2013-04-20,16:26
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. - av vinividivici - 2013-04-21,00:41
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}