LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
2014-05-18,12:44,
Inlägg: #1
Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Träffade en brud på en nattklubb och dansade lite med tills hon var tvungen att sticka pga av sina kompisar. Går några dagar sen addar hon mig på facebook och börjar gilla bilder och liknande. Skrev till henne och tog hennes nummer som gick såhär:
Jag: Tjena, hur är läget X?
/Dowgeni
Hon: Hej! Det är bara bra, nyss haft min sista konsert med klassenSmile själv?
J: Sweet, vad var det för konsert?
Bara lugnt här, laddar inför tävling till helgen
H: Går på det estetiska programmet på Spyken så spelade inför våra föräldrar, vänner och andra som ville komma! låter skönt, vad då för tävling?
J: Oh fan, estarebrud alltså, det trodde jag faktiskt inte
En golftävling
H: Haha nej det är kanske lite svårt att tro
Jaha, vad roligt!: känner du Y?
J: Haha bara weirda personer som går på estet på vår skola
Yes, går i samma skolan som han
H: Jaha haha, inte på min
Okej, vart går du i skolan då?
J: Haha gillar dock att de oftast kan vara helt galna
Går på golfinternat i x
H: Haha jo du skulle se min klass!
Åh vad roligt!
J: Haha nice, vad är det för.galenskaper som händer i din klass?
H: Det är typ b.l.a. insest haha, speciellt på våra fester
J: Haha kan tänka mig att det kan bli rätt awkward stämning på de festerna
H: Haha nej det är roligt!
J: Haha din klass verkar vara rätt chill ändå
H: Haha ja, finns ingen bättre
J: Kan tänka mig att du är den lugna bruden i klassen, eller så kanske det är tvärtom
H: Haha jo jag är ganska lugn i klassen men inte alltid på festerna kanske, fast det beror på vad man menar med lugn
J: Haha på nattklubben så var du inte riktigt den lugna bruden, fast svårt att säga på den korta tiden
H: Haha nej, jo det är sant
J: Haha let's find out, vad sägs om att ta en fika i Malmö nästa lördag?
H: Det låter jättebra, vet dock inte om jag kan på lördagen!
J: Good, kan kanske också på söndag, annars får vi ta det nån annan gång
H: Vi kanske kan höras när det närmar sig?
J: Sure, that sounds good
H: Toppen!
J: Sweet, anyways got to sleep, sov sött sötis
H: Okej, sov sött!
H: Lycka till på tävlingen

Dan efter:
J: Äntligen tillbaka från första tävlingsdagen efter ha lyckats köra fel i en timme
H: Haha ojdå, gick det bra då?
J: Haha gick bättre än min körning
H: Haha det var ju bra, vart tävlade du då?
J: Haha yea, tävlade upp i Karlshamn
H: OkejSmile när ska du tävla nästa gång då?
J: Blir om två veckor tror jag
Håller du själv på med nån sport?
H: Aha, nja, just nu gymmar jag bara och går på pass
J: Nice, så du brukar dra på zumbo och liknande pass med de gamla tjocka gummorna
H: Haha nja kanske inte riktigt, dock brukar jag gå på skivstång och dans fuego
J: Haha låter exotiskt med dans fuego, känns som en dans där man skakar mycket röv
H: Haha jo det gör man också
J: Haha har redan börjat gilla den dansen, anyways måste upp klockan 5 imorgon så ska sova nu, natti natti sweetie
H: Haha självklart att du gör detWink usch då! sov så gott

3 dagar senare:
J: What's up fuego chick?
H: Haha skulle inte sagt det till dig! men typ inget, har nyss pluggat färdigt, själv?
J: Haha oroa dig inte, jag behöver bara en liten sneak peak av det från dig
Ah chill, sitter själv med ett stort berg av skoluppgifter att fixa till nästa vecka
H: Haha you wish!
Haha fyfan, har ni mycket nu in i det sista eller är det uppgifter som du inte gjort?
J: Haha tomten brukar ge det jag önskar mig
Tydligen bestämmde sig alla lärare att vänta till sista veckan med allt arbete för att kunna plåga oss en sista gång
H; Haha well, det är långt kvar till julafton
Jo det brukar ju vara så, har det likadant!
J: Haha har fixat en hemlig deal med tomten så jag kan få allt i förtid Wink
Känns som alla lärare gick på nån weird kurs om hur man plågar alla ungdomar i sista stunden
H: Fast nu är den ju inte hemlig längre så du kan den ju inte gälla längre
Haha ja verkligen! Eller så ger de bara igen bara för att de inte går i skolan längre!
J: Haha finns inget som kan stoppa mina och tomtens planer, kanske blir en lapdance istället om tomten får reda på att du har varit stygg flicka
H: Haha, om du ska ha det så behöver vi inte ses i helgen
J: Ah shit mormor, true that, här ska det inte dansas, du får vara rädd om höften!
H: Haha kul!
J: Anyways, att sitta med berget av skoluppgifter gör en trött så.ska sova nu, sweet dreams x
H: Ja verkligen, sov gott Dowgeni

Två dagar senare, tänkte fråga vilken dag vi skulle ses:
J: Tjena x, hur är läget?

Har inte fått.nåt svar sen dess, vad var det som gick fel och ska jag göra nu med henne?
Vänta några dagar till och sen börja skriva eller?
2014-05-18,12:55,
Inlägg: #2
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Tycker det såg ut som intresset ifrån henne sjunk för att du fortsatta pusha "sexuellt" trots att hon inte svarade något bra på det. Alltså först ville du att hon ska dansa och shakea röven lite för dig, på skämt och hon svarar inget bra på det och så försökte du sen eskalera ganska mycket och ville kräva en lapdance som är något man typ gör när man ska ha sex i privata situationer.

Du försökte gå ifrån fika med lite flörtande där hon inte svarar jätte bra på när du med glimten i ögat skriver att du vill hon ska shakea röven för dig till förspel material.
2014-05-18,12:59,
Inlägg: #3
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
(2014-05-18,12:55)confused... Skrev: Tycker det såg ut som intresset ifrån henne sjunk för att du fortsatta pusha "sexuellt" trots att hon inte svarade något bra på det. Alltså först ville du att hon ska dansa och shakea röven lite för dig, på skämt och hon svarar inget bra på det och så försökte du sen eskalera ganska mycket och ville kräva en lapdance som är något man typ gör när man ska ha sex i privata situationer.

Du försökte gå ifrån fika med lite flörtande där hon inte svarar jätte bra på när du med glimten i ögat skriver att du vill hon ska shakea röven för dig till förspel material.

När jag tänker efter så stämmer det väldigt bra det du säger. Brukar ha det motsatta problemet annars så blev att jag försökte lite för mycket.
Vad tycker du jag bör göra nu?
2014-05-18,13:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-18,13:07 av {2} confused....)
Inlägg: #4
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
(2014-05-18,12:59)Dowgeni Skrev: När jag tänker efter så stämmer det väldigt bra det du säger. Brukar ha det motsatta problemet annars så blev att jag försökte lite för mycket.
Vad tycker du jag bör göra nu?

Vet faktiskt inte, har du fått needy/pervers stämpel av bruden kan det vara jävla svårt att vända. Jag brukar själv faila och inte lyckas rädda när sådant händer.

Är noob jag med, kände bara igen misstagetoch kunde peka ut det eftersom jag själv gjort det x antal gånger.

Kan hända någon annan här har bra lösning.
2014-05-18,16:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-18,16:42 av {2} Ted.)
Inlägg: #5
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Du övergamerar. Skit i att försöka bygga attraktion via facebook/text/snapchat etc. Finns ingen anledning att försöka bygga upp sexual tension. Hon tyckte uppenbarligen om dig då hon adda dig och gillade bilder, se till att se henne så snabbt som möjligt.
Jag skulle bjudigt på filmkväll (aka knullkväll), typ "bla bla bla, tänkte tömma en flaska vin och kolla på lejonkungen, haka?".

EDIT: Bra video https://www.youtube.com/watch?v=L13UxlF4TtA
2014-05-18,16:52,
Inlägg: #6
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
(2014-05-18,16:34)Ted Skrev: Du övergamerar. Skit i att försöka bygga attraktion via facebook/text/snapchat etc. Finns ingen anledning att försöka bygga upp sexual tension. Hon tyckte uppenbarligen om dig då hon adda dig och gillade bilder, se till att se henne så snabbt som möjligt.
Jag skulle bjudigt på filmkväll (aka knullkväll), typ "bla bla bla, tänkte tömma en flaska vin och kolla på lejonkungen, haka?".

EDIT: Bra video https://www.youtube.com/watch?v=L13UxlF4TtA


Good shit, tänkte först köra med en teknik jag lärde mig ifrån Return of kings som går ut att fråga hur läget är och sen fråga direkt om att träffas men gjorde det inte pga av trodde det skulle gå kasst.

Kommer inte kunna träffa henne förrens om två helger då jag är och tävlar, tycker du jag ska vänta.några dagar och sen gå och fråga direkt om filmkvällen?
2014-05-18,17:03,
Inlägg: #7
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Hon addar dig och gillar dina bilder, hon är ju uppenbart intresserad. Smalltalk och bestäm en träff bara, istället för att fortsätta "gejma"
2014-05-18,17:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-18,17:24 av {2} Ted.)
Inlägg: #8
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
(2014-05-18,16:52)Dowgeni Skrev: Good shit, tänkte först köra med en teknik jag lärde mig ifrån Return of kings som går ut att fråga hur läget är och sen fråga direkt om att träffas men gjorde det inte pga av trodde det skulle gå kasst.

Kommer inte kunna träffa henne förrens om två helger då jag är och tävlar, tycker du jag ska vänta.några dagar och sen gå och fråga direkt om filmkvällen?

Kan du inte träffa henne en torsdag kväll eller nått? Desstu längre du väntar desstu sämre blir det. Jag skulle chilla lite och se om hon svarar på ditt meddelande. Annars skulle jag vänta till jag vet att jag kan se henne inom 1-3 dagar och skicka ett nytt meddelande.
2014-05-18,18:11,
Inlägg: #9
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Overgaming.

Nästa gång en tjej addar dig å börjar gilla dina bilder så HAR DU REDAN ATTRATION, ITS DONE. Prata med henne, få henne att jaga dig och investera lite (få henne att berätta lite om sig själv, visa standards, gör att hon känner sig UTVALD när du väl föreslår träff), "aah jag gillade dig på klubben tror jag, men du är väl inte X?" "neee!", "så hur är du?" "ds099fd9fds" "hmm ok great, aja ska dra, släng hit nummer så hörs vi kanske vidare".

Ta nummer, ring/smsa föreslå träff, done.

Inte massa tjötande och funny/sexual shit, totalt onödigt och ökar bara riskerna för att du säger stupid shit och fuckar up saker och ting.

Hur gör du nu?

Vänta 1 vecka, se om hon initierar. Gör hon det inte: Dra igång en konvo, föreslå träff.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-26,20:45,
Inlägg: #10
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Skrev till henne nu efter en vecka om frågade om träff. Hon svarade att hon tyvärr inte kunde då hon skulle åka bort under hela veckan.
Är det bara att vänta till nästa vecka och ge det ett sista försök?
2014-05-26,21:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-26,21:51 av {2} Nicki.)
Inlägg: #11
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Jag hade skitit i det faktiskt, men jag orkar aldrig pusha så hårt om hon inte svarar bra, för stort ego för att jaga, haha.

Läste genom din konvo i trdstart och där finns väl inget att säga mer än vad som redan sagts, du körde på för hög växel när hon inte var på samma.

Ska jag gå från textgame till knulla direkt kör jag hårt sexuellt i början för att sedan lugna ner och bygga comfort men kasta in sexuella toner då och då. Börjar man sexuellt så accepterar hon att du är en kille som får ligga med tjejer och hon kommer väldigt ofta svara positivt. Men då gäller det att du kan köra på skamlöst och ickeursäktande efter hon först ofta svarar väldigt aggressivt mot dig.

Så här ser det ofta ut tex, tror många här känner igen detta:

J: "Damn, sexy as fuck" (Stulet från Valle, hahha)
H: "Vem fan tror du att du är? Seriöst stick"
J: "Haha, jag är den välhängda mannen du drömt om, pallar du inte trycket nu så stick själv "prinsessan".."
H: "Klart jag pallar trycket men du kan inte säga sånt Smile"
J: "Bättre ton nu, duktig tjej."
H: "Gillar du det mig nu då chefen? Wink"

Efter detta läget är on din och du kan börja bygga comfort för att hon inte ska flakea några dagar senare när ert moment försvunnit lite.

Detta är verkligen så det går till många av gångerna, no bs.. Direkt när tjejen känner att du står på dig låter hon dig göra vad fan du vill, asnice när man inser detta och börjar våga pusha. Big Grin

Om du däremot börjar som en snäll pojke och sen dagar senare börjar köra hårt sexuellt har hon placerat dig i nice guy-facket och kommer inte svara väl utan se dig som ett creep istället för dominant och sexig.

Nu säger jag inte att du skulle börjat så som mitt exempel med just denna tjejen eftersom du kanske inte var sexuell direkt när ni träffades på klubben heller? Tänkte mer ge ett exempel på hur du ska använda sexuell approach med tjejer i textgame

Vad säger ni andra om detta? Invändningar?
2014-05-26,22:55,
Inlägg: #12
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Spot on Nicki!

Hade inte heller pallat att höra av mig igen.
2014-05-26,23:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-26,23:25 av {2} Bruno.)
Inlägg: #13
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
(2014-05-26,21:41)Nicki Skrev: Ska jag gå från textgame till knulla direkt kör jag hårt sexuellt i början för att sedan lugna ner och bygga comfort men kasta in sexuella toner då och då. Börjar man sexuellt så accepterar hon att du är en kille som får ligga med tjejer och hon kommer väldigt ofta svara positivt. Men då gäller det att du kan köra på skamlöst och ickeursäktande efter hon först ofta svarar väldigt aggressivt mot dig.

Så här ser det ofta ut tex, tror många här känner igen detta:

J: "Damn, sexy as fuck" (Stulet från Valle, hahha)
H: "Vem fan tror du att du är? Seriöst stick"
J: "Haha, jag är den välhängda mannen du drömt om, pallar du inte trycket nu så stick själv "prinsessan".."
H: "Klart jag pallar trycket men du kan inte säga sånt Smile"
J: "Bättre ton nu, duktig tjej."
H: "Gillar du det mig nu då chefen? Wink"

Efter detta läget är on din

Vad säger ni andra om detta? Invändningar?

Mm. Du ska nog hålla dig till pickup istället för att snacka politik, Nicki.Smile
Men det där går ju enkelt att relatera till när man är ute i vimlet. Börjar du röra tjejen först efter en kvart för att du nu kommit på att du minsann ska visa lite dominanta moves, så kommer det sannolikt sluta jävligt awkward. Jämför det med när man går in och bara rycker tag i en brud direkt och pushar henne närmare sig caveman-style.

Gör man saker en "niceguy" inte skulle ha gjort så får man också annorlunda resultat än niceguyen. En niceguy öppnar aldrig en brud direkt eller sexuellt, en snubbe som har status och får ligga kan däremot göra sånt och det märker ju kvinnor av på ett slags undermedvetet plan. Kommer det sexuella senare framstår det inte så jävla kongruent och det blir fail.

RSD hade ju något klipp häromdagen med hur kvinnor har olika standarder för niceguys/providers och "fun guys", det hör ihop med det här.
2014-05-27,12:21,
Inlägg: #14
RE: Tjej och träff, vad gjorde jag fel?
Tycker TED o valle är spot on med tipsen. Btw, har TS editat sitt inlägg eller varför allt snack om att han var för sexuell?

Ett till TIPS.. En line jag alltid drar till tjejer när jag försökt styra upp träff 2 gånger och dom inte har kunnat eller blabla... .

Jag: "Nu har jag föreslagit träff 2 gånger, orkar inte fråga nån mer gång, om du vill ses, hör av dig någon dag du kan, så ser vi om jag också kan"

Man kan skriva det på flera olika sett, men ni fattar poängen... Vill hon träffa dig, så kommer hon höra av sig efter du dragit den, för hon vet att du inte kommer höra av dig...
Drar man denna får man ju även leva efter den, inte OK att bara efter en vecka höra av sig och bah "Heeeej, ska vi ses"... Då visar man ju bara att man inte har några standards.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,658 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,433 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,447 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,227 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,996 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,054 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,649 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,031 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,756 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,364 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}