LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER
2013-05-06,16:19,
Inlägg: #10
Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER
Det har att göra med att jag internt känner att jag har högre status än dom, ja - (true or not doesnt matter), jag är knappast mer "intressant" än många killar där ute, många ggr gör och säger jag inte något intressant what so ever.

Det är allt annat än att "kasta tärning" - Att "kontra amogs" är i grund och botten ett needy beteende, man känner att man måste göra något för att hålla tjejens intresse. Återigen, du kommer att komma till en punkt (förhoppningsvis) när du har tillräckligt med erfarenhet då du förstår precis vad vi menar med detta.

Ang din fråga: Hurvida han är av högre status handlar om hur jag själv hanterar situationen - Med hantera menar jag hur jag REAGERAR gentemot honom - till vilket tjejen snappar upp omedvetet: Blir jag osäker och reaktiv så kommer hon märka detta och det blir genast mycket lättare för honom att sno henne. Om jag inte bryr mig öht kommer hon märka detta och i sin hjärna se det som att jag är av högre status således är chansen ytterst liten att hon hoppar på någon annans balle.

HOWEVER, saker man aktivt kan göra medans man fortfarande "tränar" or whatever är att bombardera killen med logiska frågor vilket sätter honom i ett logiskt headspace (duh) vilket i sin tur gör att han agerar mer tråkigt och stiff, helt enkelt. Man kan även ignorera hans svar helt och hållet, exempelvis:

"hey vart kommer du ifrån?"
*Precis när han svarar tittar du bort och låtsas inte höra honom*
Säg till tjejen: "Visst är han söt? ni passar jävligt bra ihop, ni har samma näsa!"
Säg till killen: "Lyssna, TJEJ och jag har precis skilt oss, jag begärde skildmässa för att hon var så kass i sängen"
Vid detta läge kommer tjej troligtvis skratta, slå dig på axeln, hennes ögon lyser upp och har nu all fokus på dig igen samtidigt som killen förstått att det uppenbarligen inte finns något att hämta här då du är alfa-apan i flocken =).

Meeen som sagt, allt detta är rätt onödigt efter ett längre tag.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER - av Evilvalle - 2013-05-06,16:19

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 4,674 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Hur lång tid innan höra av sig efter första date? selected 3 3,213 2015-02-16,21:15
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Första utgången solo n1ce 2 1,772 2014-12-04,23:11
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Historier om otrogna flickvänner, dela med er :) mpuabby 17 11,011 2014-01-08,02:14
Senaste inlägg:: vladimir87
  Dela med dig dina teasing premium 9 4,064 2013-06-30,23:08
Senaste inlägg:: Dynamo
  Göra efter att man har legat med tjejer för första gången dobarj3 8 3,640 2012-11-20,22:13
Senaste inlägg:: Mössan
  Hantera kompis som är AMOG vegas 29 13,223 2012-04-08,03:15
Senaste inlägg:: Sux
  abused för första gången? :P svalan 12 5,145 2012-03-20,22:17
Senaste inlägg:: Vettorazzi

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}