LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level
|
2013-06-15,01:28,
|
|||
|
|||
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level
Evilvalle Skrev:Seriöst detta skit är fan potent, jag har fan lyckats summera upp ALLT som är viktigt i en simpel modell som förklarar allt så jävla bra, nu gäller det bara att orka skriva en lång artikel om det där jag förklarar det hela bra och utförligt till skillnad från hur det ser ut i mitt egna lilla kladd-dokument där jag suttit ett tag och skrivit ner allt möjligt skit med evilvalle-slangord och fan och hans moster Jag är 15 minuter därifrån. Fuck. Äru kvar imorgon har jag eld. PMar |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level - av godsgift - 2013-06-07,16:58
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level - av Evilvalle - 2013-06-07,18:46
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level - av sjoggaa - 2013-06-07,23:15
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level - av godsgift - 2013-06-08,05:56
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level - av Evilvalle - 2013-06-14,21:10
Secrets to Seduction...Learn How Screening can Take Your Game to the Next Level - av godsgift - 2013-06-15,01:28
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}