LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen?
|
2013-07-16,08:32,
|
|||
|
|||
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen?
godsgift Skrev:Bara att pusha dig igenom skiten, PU brukar ha toppar och dalar och för varje dal du tar dig igenom blir topparna bättre och bättre! Jag har alltid och kommer alltid vara killen som kommer in med världens största leende och en stark energi som jag sprider runt mig vet inte riktigt något annat läge! Men kanske är tid att lära sig det haha Sedan är det fan inte okej att stå som en chode jag brukar som tur ha polare som pushar mig så jag kommer fram lite haha men står där och pratar som att jag vill be dem dra åt helvete och vill vara själv även när jag öppnar haha Men får bara pumpa på och göra saker som är out of the box så kommer jag säkert att komma igång riktigt igen //Aioo
Keep it up!
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? - av Mindful - 2013-07-16,07:20
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? - av godsgift - 2013-07-16,07:34
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? - av Mindful - 2013-07-16,08:32
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? - av russel - 2013-07-16,09:09
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? - av Mindful - 2013-07-16,21:40
Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? - av confused... - 2013-07-16,23:57
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}