LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
2016-01-31,08:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-31,08:36 av {2} tay.)
Inlägg: #1
Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
Hej

Detta vore mycket intressant och diskutera...

Vad tror ni e bakgrunden till denna drivkraft folk inom PUA har till player livsstil? Vissa killar verkar naturligt gilla den livsstil riktigt mycket typ som en addiction, ett beroende av att konstant hitta nya snygga tjejer och nytt folk och increase ens sociala cirkel, medans vissa e helt emot det och ser det som skamligt?

Mig personligen e PRO player liv...och MOT monogami....pga flertal orsaker...

Skillnader i genetik och arv....Var fadern player e det stor chans sonen blir likadann etc.... Kan det vara testosteron skillnader? Neurologiska skillnader? Brain diffrences? psykologiska orsaker?

E nyfiken vad som ligger bakom detta stark driv till att skapa flera flera relationer med massvis av folk och tjejer, det vekar som vissa killar har detta driv konstant medans andra inte har lust alls att leva denna stil....
2016-01-31,19:35,
Inlägg: #2
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-01-31,08:29)tay Skrev: Hej

Detta vore mycket intressant och diskutera...

Vad tror ni e bakgrunden till denna drivkraft folk inom PUA har till player livsstil? Vissa killar verkar naturligt gilla den livsstil riktigt mycket typ som en addiction, ett beroende av att konstant hitta nya snygga tjejer och nytt folk och increase ens sociala cirkel, medans vissa e helt emot det och ser det som skamligt?

Mig personligen e PRO player liv...och MOT monogami....pga flertal orsaker...

Skillnader i genetik och arv....Var fadern player e det stor chans sonen blir likadann etc.... Kan det vara testosteron skillnader? Neurologiska skillnader? Brain diffrences? psykologiska orsaker?

E nyfiken vad som ligger bakom detta stark driv till att skapa flera flera relationer med massvis av folk och tjejer, det vekar som vissa killar har detta driv konstant medans andra inte har lust alls att leva denna stil....

Vad är anledningarna i ditt fall då?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-02-01,11:13,
Inlägg: #3
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
Jag tror det är en faktor av tre saker

Hur mycket komplex du har sen tidigare
Hur kåt du är
Hur driven du är

Dessa tre avgör hur hårt och länge du pushar dig inom pick-up
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-02-01,20:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-01,20:31 av {2} tay.)
Inlägg: #4
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-01-31,19:35)TonightIsTheNight Skrev: Vad är anledningarna i ditt fall då?

- Tjejer är inte kapabel till äkta kärlek, de Gillar en sålänge man är non needy (falsk kärlek, slutar man spela makt spel så slutar tjejen gilla en) en smutsig sorts "kärlek" med Andra ord

-tjejer Ljuger mycket och är ofta otrogna

-Det är otroligt svårt att hitta en tjej med likadan sense of right and wrong/moral , objektiv och stark empati, hög EQ, helt ärlig, zero daddy issues Eller Om daddy issues iaf inte vara dålig mot massa killar pga deras barndom, med Andra ord "en ren själ med stark moral". Detta jag beskriver är så sällsynt anser jag...Finns Det ens? Det Finns miljontals killar som är riktigt fina människor men en kvinnlig ekvivalent e svårt o hitta

Erkän med Handen på hjärtat (no bitter, just honest) ....visst e kvinnor ofta ganska similiar till en person med Antisocial personlighetstörning/ psykopati?

- de skiftar känslotillstånd otroligt snabbt (Det gör psykopater med)

- de har PAD periferal attention deficit (deras ögon snappar ENDAST upp objekt AV intresse likt psykopati)

- de har ingen moral , Eller väldigt svag moral....

- De agerar på impuls och känslor ( Det gör psykopater med)

- Det är naturligt begåvade på att manipulera och verbal nonjutsu, snabb på svar alltid etc, också likhet med psykopati)

- De skrattar ofta åt killar som är needy Eller har låg status I hennes ögon, gråter etc....också ett tecken på Psykopati/sadistisk personlighets störning

- De behandlar folk väldigt subjectivt beroende på Om Dom Gillar XYZ Eller inte...

- Kvinnor har ofta I samhället skitit helt fullständigt åt killar som begått självmord....

Osv osv...you get my point bro Smile
2016-02-02,10:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-02,10:58 av {2} tay.)
Inlägg: #5
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-02-01,22:24)Toledo Skrev: Jag kan inte ta dig seriös tay, och tror inte många gör det.

Bara sättet du skriver på gör mig trött.

Uppskattar din ärlighet iaf...

Bra att veta. Ska hålla mig borta från detta forum framöver

Hade förväntat mig mer från ett självutvecklingsforum där man är sårbar Om sina erfarenheter och får skit tillbaka

Vill dock tacka Ragnarök, godsgift , Tonight, evilvalle , nailrot , Oxtilia med flera för de advice ni gett mig. Ska I fortsättningen endast läsa vissa AV ers poster för att lära mig men kommer inte att skriva mer....
2016-02-02,20:04,
Inlägg: #6
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-02-01,20:17)tay Skrev: - Tjejer är inte kapabel till äkta kärlek, de Gillar en sålänge man är non needy (falsk kärlek, slutar man spela makt spel så slutar tjejen gilla en) en smutsig sorts "kärlek" med Andra ord

-tjejer Ljuger mycket och är ofta otrogna

-Det är otroligt svårt att hitta en tjej med likadan sense of right and wrong/moral , objektiv och stark empati, hög EQ, helt ärlig, zero daddy issues Eller Om daddy issues iaf inte vara dålig mot massa killar pga deras barndom, med Andra ord "en ren själ med stark moral". Detta jag beskriver är så sällsynt anser jag...Finns Det ens? Det Finns miljontals killar som är riktigt fina människor men en kvinnlig ekvivalent e svårt o hitta

Erkän med Handen på hjärtat (no bitter, just honest) ....visst e kvinnor ofta ganska similiar till en person med Antisocial personlighetstörning/ psykopati?

- de skiftar känslotillstånd otroligt snabbt (Det gör psykopater med)

- de har PAD periferal attention deficit (deras ögon snappar ENDAST upp objekt AV intresse likt psykopati)

- de har ingen moral , Eller väldigt svag moral....

- De agerar på impuls och känslor ( Det gör psykopater med)

- Det är naturligt begåvade på att manipulera och verbal nonjutsu, snabb på svar alltid etc, också likhet med psykopati)

- De skrattar ofta åt killar som är needy Eller har låg status I hennes ögon, gråter etc....också ett tecken på Psykopati/sadistisk personlighets störning

- De behandlar folk väldigt subjectivt beroende på Om Dom Gillar XYZ Eller inte...

- Kvinnor har ofta I samhället skitit helt fullständigt åt killar som begått självmord....

Osv osv...you get my point bro Smile

Det känns spontant som att du ser på det här med bitterhets-glasögonen på.

Det du beskriver kan nog de flesta brudar som dejtat rövhål till snubbar också skriva under på, fast om killar då. No biggie. Människor är olika.



Varför tror du att Toledo skriver som han gör?

Jag tror att det beror på att din bild av verkligheten ligger en bit ifrån Toledos verklighetsbild, eller min egen för den delen, jag har skitsvårt att relatera till det du skriver därför att mina erfarenheter och tankar är annorlunda. I sak är det helt okej, alla har rätt till sin egen åsikt osv, men när man ska diskutera sakfrågor eller frågar om hjälp kan det bli riktigt fel om man inte benar ut det eller är noga med att man kommer från olika vinklar.


För att svara på din originalfråga: playerlivsstil kan betyda en hel uppsjö av olika saker.

Det kan handla om att få så många hack i bältet som möjligt, vanligt om man är bekräftelsesökande som person.

Andra kanske lever player-liv under en viss tid för att skaffa sig referensramar för vad man vill ha.

I mitt egna fall så handlar "player-livet" om att skapa och dela känslor. Jag kommer förmodligen aldrig gå tillbaka till monogami, främst av den enkla anledningen att jag älskar för många saker hos för många olika brudar.



Genetik kan så klart spela en stor roll, men som i det mesta som rör PUA så diskuterar jag inte genetik därför jag vägrar att tro att jag inte kan påverka min verklighet.

Sjukt vanligt att man skyller sin tillvaro på saker utanför ens egen kontroll. "nä sorry har fel gener, för lågt testo, kommer aldrig bli bra med brudar" osv.
2016-02-02,21:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-02,21:48 av {2} tay.)
Inlägg: #7
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
Mycket visdom I din post Wilson, tack för att du tog dig tid och ge bra svar.

Jag tror Toledo är en mycket sjuk och känslokall människa. Hans svar på Mina poster Verkligen SKRIKER "Hej jag heter Toledo och är en psykopat med låg emotionell intelligens"

Seriöst...

Varför Han är sådan vet jag dock inte.

Enligt mig förlorar Han bara själv på Det, och kommer dra till sig endast ytlig människor I Hans liv då "lika dras till lika" . Mitt tips är att våga vara lite sårbar Toledo, Det är lugnt, Det är helt ok att visa sig sårbar......Sen Om du tar detta tips Eller inte är upp till dig.

Iom att du verkar kliniskt dvs legit inneha Narcissistisk Personlighetsstörning Toledo och Även psykopatiska drag så ser jag dig som creepy och vill inte diskutera med dig öht framöver
2016-02-03,20:06,
Inlägg: #8
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-02-02,21:42)tay Skrev: Mycket visdom I din post Wilson, tack för att du tog dig tid och ge bra svar.

Jag tror Toledo är en mycket sjuk och känslokall människa. Hans svar på Mina poster Verkligen SKRIKER "Hej jag heter Toledo och är en psykopat med låg emotionell intelligens"

Seriöst...

Varför Han är sådan vet jag dock inte.

Enligt mig förlorar Han bara själv på Det, och kommer dra till sig endast ytlig människor I Hans liv då "lika dras till lika" . Mitt tips är att våga vara lite sårbar Toledo, Det är lugnt, Det är helt ok att visa sig sårbar......Sen Om du tar detta tips Eller inte är upp till dig.

Iom att du verkar kliniskt dvs legit inneha Narcissistisk Personlighetsstörning Toledo och Även psykopatiska drag så ser jag dig som creepy och vill inte diskutera med dig öht framöver

Är snubben ett troll? Eller på riktigt? Hur som så fick jag mig ett gött garv haha
Stay calm and play some beerpong
2016-02-03,20:53,
Inlägg: #9
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-02-03,20:06)Beerpong Skrev: Är snubben ett troll? Eller på riktigt? Hur som så fick jag mig ett gött garv haha

Now, stop beating the dead horse Cool
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-03-12,13:20,
Inlägg: #10
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
Min personliga uppfattning om ordet player är en person som manipulativt får till sig tjejer. Dvs man kör inte raka kort och man slingrar sig likt en hal ål. Detta tycker inte jag är eftersträvansvärt och tror att det grundar sig i en osäkerhet i sig själv.

Däremot att ha många damer i sitt liv till följd av att man är en skön person som utstrålar positiv energi och att man är trygg i sig själv och ärlig, ja då har man lyckats!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,396 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Kan man ärva Player genetics från sin far? Trerike 0 922 2015-08-21,18:03
Senaste inlägg:: Trerike
  Bjuda in riktiga nice guys till CL? ChuckNorris 2 1,890 2015-02-18,01:13
Senaste inlägg:: Nalirot
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 4,464 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Åkte till Mexico för att ta självmord - drog koks och knullade horar - ångrade sig Mössan 2 2,440 2014-12-21,15:49
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad har ni för relation till eran morsa? Ballin 12 7,195 2014-11-05,14:25
Senaste inlägg:: Schlinus
  Röstförändring: Från low till medel/hög T Evilvalle 13 7,567 2014-04-17,17:11
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Mitt steg till självständighet Prettyboy 1 1,284 2014-03-19,03:53
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 2,375 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...
  Nedladdningarlänkar till PU-Material illdan 3 1,781 2013-05-23,14:08
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}