LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Samma tjej men olika person på olika ställen
|
2013-07-16,13:08,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-16,13:48 av {2} selected.)
|
|||
|
|||
Samma tjej men olika person på olika ställen
De senaste månaden har jag gått ut mycket, nattklubbar osv dock ensam som vanligt. Iom jag går ut nykter så har jag lätt och känna igen de folk jag ser dagen efter ute nånstans.
Jag har råkat ut för en sak som jag märkt många gånger här är ett exempel. Jag är på en nattklubb jag går fram och approachar tjejer, 8 av 10 är allmänt otrevliga och vill genast hitta en håla för att smita i väg många av de bara drar iväg och skiter i en. Nästa gång när man ser samma tjej och känner igen henne från den festen man var på då testar jag och går fram och approach henne igen, det verkar som hon inte känner igen mig men jag vet att detta är samma tjej som jag approchade på nattklubben den kvällen men nåt lustig märker jag att hon är en helt annan person, hon är trevlig och ler och får oftast nummer av henne. Ungefär så har de flesta tjejer varit de senaste tiden jag varit ute. Tror ni att tjejer sätter igång nåt slags försvarsmekanism för att de inte vill vi ska tro de är ute efter sex när de är på nattklubbar eller vad tror ni det handlar om ? Girls living in the emotions moment? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Samma tjej men olika person på olika ställen - av selected - 2013-07-16,13:08
Samma tjej men olika person på olika ställen - av confused... - 2013-07-16,14:02
Samma tjej men olika person på olika ställen - av JohnDoe - 2013-07-16,14:41
Samma tjej men olika person på olika ställen - av confused... - 2013-07-16,14:48
Samma tjej men olika person på olika ställen - av Nystart - 2013-07-17,01:29
Samma tjej men olika person på olika ställen - av selected - 2013-07-17,16:31
Samma tjej men olika person på olika ställen - av confused... - 2013-07-17,16:47
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}