LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej i förhållande knullar med badboy
2014-02-17,21:56,
Inlägg: #1
Tjej i förhållande knullar med badboy
https://www.flashback.org/t2319812

Såg den här tråden på flashback. Tycker den ger en bra bild av hur en sexuellt framåt alfahanne uppfattas av tjejer, och hur känslomässigt styrda tjejer är. Inget nytt för oss här men ändå intressant. Självklart ska alla på flashback skriva att hon är ett luder istället för att ta det som ett wakeup-call.

Citat:Men sen när jag skulle hem så erbjöda han sig följa mig.. det slutade med att vi drog hem till honom en sväng istället då han ville visa hur han bodde osv för att vi skulle lära känna varandra lite bättre, som vänner så. Drack en del blev lite full men inte jättemycket så jag ska inte skylla på alkoholen.

haha klassiker i pickup kretsar att köra den
2014-02-17,22:57,
Inlägg: #2
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Intressant skrivet av henne ang de olika attraktionerna. En klar providekille och den muskulösa som ger henne good genes.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-02-17,22:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-17,23:00 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #3
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Lol here we go again Big Grin

HAHA fan vad många som säger att hon "trollar", varför i helvete skulle hon trolla? Fittnyllen på fb
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-17,23:07,
Inlägg: #4
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Love this shit
2014-02-17,23:17,
Inlägg: #5
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Hah, rolig läsning.

Men av tråden att döma, vad skulle ni gett henne för tips?

Berätta eller hålla tyst?
Life is a game.
2014-02-17,23:56,
Inlägg: #6
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-17,23:17)Bubblan Skrev: Hah, rolig läsning.

Men av tråden att döma, vad skulle ni gett henne för tips?

Berätta eller hålla tyst?

Skulle hålla tyst. Du sårar en annan person bara för att få lätta på samvetet. Ser man det från andra sidan så skulle man ju vilja veta om ens flickvän har varit otrogen, svårt det där
2014-02-18,01:35,
Inlägg: #7
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Lol detta sker ju pga att killen är vanilj i sängen, är lättare att ligga med upptagna som har en vaniljpojkvän om man själv är dominant då damen oftast går igång på detta Smile
Stay calm and play some beerpong
2014-02-18,02:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-18,02:55 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #8
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Ofta hänger det ju ihop att vara vanilj i sängen och beta. Dock såklart den största skillnaden psykologisk för tjejen där bra gener automatiskt blir bra i sängen.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-02-18,04:14,
Inlägg: #9
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Haha som jag sa till en snubbe på en fest när han sa till mig, om en
tjej jag jävlades med, att hon hade pojkvän, "dubbelt så enkelt då!".
2014-02-18,09:00,
Inlägg: #10
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-17,23:17)Bubblan Skrev: Hah, rolig läsning.

Men av tråden att döma, vad skulle ni gett henne för tips?

Berätta eller hålla tyst?

Såklart tyst... Ingen mår bättre av att hon berättar.



Najs tråd förövrigt, återger en bra inblick i hur tjejer funkar.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-02-19,15:48,
Inlägg: #11
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
För killen kan det vara en bra väckningsklocka om han får reda på hur det ligger till. Tycker definitivt att hon ska berätta. Yes, han kommer vara knäckt och ledsen ett bra tag men förhoppningsvis får det honom att steppa upp och bli en riktig man!
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2014-02-19,16:05,
Inlägg: #12
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-19,15:48)AbbeyRoad Skrev: För killen kan det vara en bra väckningsklocka om han får reda på hur det ligger till. Tycker definitivt att hon ska berätta. Yes, han kommer vara knäckt och ledsen ett bra tag men förhoppningsvis får det honom att steppa upp och bli en riktig man!

Låt han vara mes; mindre konkurrens! Wink
2014-02-21,17:31,
Inlägg: #13
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Ärlighet varar längst Smile är man inte nöjd i ett förhållande så händer sånt här. Oavsett alfa/beta/charlie/echo. Det var förmodligen bara en tidsfråga iallafall
2014-02-21,18:05,
Inlägg: #14
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Man måste sluta tro på hollywood-kärleken om man vill kunna känna sig trygg och i ro med sin framtida sambo/fru/babymoma.. Jag kommer att ha sex med andra kvinnor på affärsresor/efter krogkvällar osv utan att berätta det för henne men jag kommer även tillåta henne att lite på sina känslor och ha sex med andra män under liknande omständigheter om nu hennes känslor drar henne in i det.

Man kan bara fokusera på att vara en man som är öppen och älskande men med bibehållen kraft och livslust driver familjen och sig själv mot nya målsättningar i livet. Man får aldrig tillåta sig själv att bli den slappa, knäckta medelåldersfarsan som sin fru föraktar.

Att bibehålla sin manlighet och drivkraft år efter år i ett förhållande och att vara stark och tillgänglig till familjen garanterar inte att sin fru inte ibland råkar få kuk av andra män men det kommer minska frekvensen på hennes otrogenhet markant.

Det är OK att knulla fler än sin respektive och dom män som blir blödiga för detta och inte kan uppskatta att sin fru får njutning och spänning på annat håll är bara betas som tvivlar på sin egen manlighet, vilket kommergöra det hela värre.

Det är skillnad på djup kärlek och lust i stunden.
2014-02-21,19:02,
Inlägg: #15
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-21,18:05)Nicki Skrev: Man måste sluta tro på hollywood-kärleken om man vill kunna känna sig trygg och i ro med sin framtida sambo/fru/babymoma.. Jag kommer att ha sex med andra kvinnor på affärsresor/efter krogkvällar osv utan att berätta det för henne men jag kommer även tillåta henne att lite på sina känslor och ha sex med andra män under liknande omständigheter om nu hennes känslor drar henne in i det.

Man kan bara fokusera på att vara en man som är öppen och älskande men med bibehållen kraft och livslust driver familjen och sig själv mot nya målsättningar i livet. Man får aldrig tillåta sig själv att bli den slappa, knäckta medelåldersfarsan som sin fru föraktar.

Att bibehålla sin manlighet och drivkraft år efter år i ett förhållande och att vara stark och tillgänglig till familjen garanterar inte att sin fru inte ibland råkar få kuk av andra män men det kommer minska frekvensen på hennes otrogenhet markant.

Det är OK att knulla fler än sin respektive och dom män som blir blödiga för detta och inte kan uppskatta att sin fru får njutning och spänning på annat håll är bara betas som tvivlar på sin egen manlighet, vilket kommergöra det hela värre.

Det är skillnad på djup kärlek och lust i stunden.

Dude detta är rätt fucked up, väldigt konstig syn på livet må jag säga. Vad är ens meningen att ha ett förhållande med en kvinna om du ändå tillåter henne att knulla andra? Det sätt som gör att kvinnans otrohet frekvent minskar är att du signalerar "Knullar du någon annan så äre slut oavsett hur länge vi har varit ihop, duger inte jag så är dörren därborta"
Stay calm and play some beerpong
2014-02-21,19:04,
Inlägg: #16
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Det är ju knappast det som gör att otroheten minskar?
2014-02-21,19:16,
Inlägg: #17
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-21,19:02)Beerpong Skrev: Dude detta är rätt fucked up, väldigt konstig syn på livet må jag säga. Vad är ens meningen att ha ett förhållande med en kvinna om du ändå tillåter henne att knulla andra? Det sätt som gör att kvinnans otrohet frekvent minskar är att du signalerar "Knullar du någon annan så äre slut oavsett hur länge vi har varit ihop, duger inte jag så är dörren därborta"

He gonna be a swinger, baby!
2014-02-21,20:15,
Inlägg: #18
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-21,19:16)Show boat Skrev: He gonna be a swinger, baby!

Thats one hell of a lifestyle 2 Wink
Stay calm and play some beerpong
2014-02-21,20:39,
Inlägg: #19
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Haha, varför så känslig beerpong?

I mitt mindsett är jag den mest badass killen i världen och kan tillåta min flickvän att underhålla sig på egen hand utan att jag känner mig hotad. På samma sätt kan jag ha sex med andra utan att hon behöver flippa ut eftersom hon är den enda som betyder något för mig, och jag låter henne veta detta.

Vem fan orkar ha ett förhållande utan spänning?

Kalla mig bohem eller vad ni vill men jag tänker såhär angående mina egna förhållanden till tjejer och lär göra det med en framtida fru(latina hb10)också..
2014-02-21,21:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-21,21:10 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #20
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
(2014-02-21,20:39)Nicki Skrev: Haha, varför så känslig beerpong?

I mitt mindsett är jag den mest badass killen i världen och kan tillåta min flickvän att underhålla sig på egen hand utan att jag känner mig hotad. På samma sätt kan jag ha sex med andra utan att hon behöver flippa ut eftersom hon är den enda som betyder något för mig, och jag låter henne veta detta.

Vem fan orkar ha ett förhållande utan spänning?

Kalla mig bohem eller vad ni vill men jag tänker såhär angående mina egna förhållanden till tjejer och lär göra det med en framtida fru(latina hb10)också..

Vill du leva swinger kulturen så är jag med dig annars från mitt perspektiv så verkar det hela rätt weird, bättre att vara singel å knulla runt än att skaffa en brud å ni har ett öppet förhållande, tror dom flesta inte tillåter att ens dam ska knulla runt hell jag hade förmodligen slagit ihjäl både hon och killen om min dam hade varit otrogen. förstår inte riktigt vad du är ute efter, ett KK typ fast ni har kidz?
Stay calm and play some beerpong


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tappad sexlust förhållande biggerstrongerfaster 3 1,509 2018-06-14,18:39
Senaste inlägg:: tvbordet
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,963 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Sämsta anledningen en tjej har flakeat på dig resorb 4 1,482 2017-10-31,01:41
Senaste inlägg:: joak
  Forhallande + superior man Fiskarn 6 3,393 2016-04-14,15:58
Senaste inlägg:: Nalirot
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,055 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Känna sexuellt för en tjej men sen helt off... selected 6 3,001 2014-07-14,15:35
Senaste inlägg:: selected
  Tjej i min dröm nyllen 12 6,365 2014-04-30,15:00
Senaste inlägg:: illdan
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,937 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Samma tjej men olika person på olika ställen selected 6 2,732 2013-07-17,16:47
Senaste inlägg:: confused...
  fråga om när tjej använder "push pull" på en... tay 6 2,698 2013-05-06,19:59
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}