LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej i min dröm
2014-04-23,05:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-30,02:40 av {2} nyllen.)
Inlägg: #1
Tjej i min dröm
Hej,

Började med att jag hade en dröm om en tjej. Vi hade typ ett förhållande i drömmen.
Efter en veckas ständigt tänkande på henne beslöt jag mej för att prova ta kontakt och se vart det leder.

Jag har aldrig talat med tjejen irl. Men hon har gillat min profilbild och kommenterat snygg för några år tillbaks. Tjejen är 17 och jag är 20 år gammal. Tjejen ser väldigt bra ut och är aktiv (sport) och är dessutom oskuld vilket jag tycker är jävligt najs eftersom jag har en slags fetisch för oskulder.

Jag har skickat med henne två gånger på Facebook nu och hållit konversationerna ganska korta. Har inte flörtat eller bestämt dejt eller nåt ennu eftersom jag endå skickade ganska random åt henne.

Jag bor i en ganska liten stad där rykten sprids snabbt så hon vet nog vem jag är, vad jag har för kompisar, några jag haft sex/förhållande med osv.. Jag misstänker att hon tror att jag bara vill playa med henne eftersom jag har lite ett sånt rykte och vill därför ha lite tips hur jag skall gå tillväga för att bevisa att jag inte bara vill playa med henne. Samt tips på första dejt, vilken tidpunkt som passar bäst för att spika dejt och bara allmänna tips hur jag ska gå tillväga med tjejen.

Angående dejt så vill jag inte gå och fika. Hade själv tänkt på att gå å shoppa med henne som första dejt och sen ta fika/äta nånstans så man kombinerar båda lite.

Uppdaterar lite.

Chattade med henne och fick en fråga:

HON: Vad får dej att vilja skicka åt mej?
JAG: Du verkar schysst och söt och skulle vilja lära känna dej bättre.
HON: Tack och desamma

Chatten gled på mycket finare än förut nu och tror inte det blir något problem att spika dejt.
Provar att inte skicka på några dagar och se om hon kanske börjar att skicka.

Uppdaterar lite.

Allt har glidit på bra, idag skickade jag åt henne.. Tänkte ta nummer och ringa åt henne som ni sa, men hinner inte ens fråga nmr förrän hon är iskall. Skojjar lite och frågar om hon är på bra humör efter en stund svarar hon njaa utan smiley och helt jävla kall. Frågar vad som är fel och får svar 2 timmar senare:

HON: Sorry, var med en kompis! mår inte så bra å min träning går inte riktigt som min tränare skulle vilja.
Och idag har jag gjort allt möjligt varit till centrum och så har jag varit med en kompis hela kvällen.
Men nu måste jag gå och sova så jag orkar upp imrg!

JAG: okej, luugnt. Förstår om de suger eftersom du verkligen satsar och tycker om det du håller på med
Vem var din kompis då? måste fråga eftersom jag inte ens vet vem du hänger med

HON: Jepp, Ibland har man perioder då allt bara e dåligt! Och jag är nog inte så ofta med någon, men en Jakob var hit idag, helt random!

JAG: Jepp det är så. okej, vad roligt. släng din nummer så kan vi ringas nån dag?

HON: 0xxxxxxxx

JAG: något seriöst mellan dej och Jakob då?

HON: Hah nejdå!

JAG: okej, bra att veta

HON: Men nu måste jag börja sova. gonatt!

JAG: gonatt


Att hon skyller på träningen tror jag IMO är bullshit.. och att detta beror på något helt annat. Märker att hon har blivit kallare och tror det finns en bra chans att det beror på den här Jakob.

Hade tänkt ringa å prata med henne lite imrg och sedan spika dejt på måndag. Men efter idag så känns det lite osäkert eftersom hon har blivit mycket kallare.. ska man köra på som planerat (dejt osv...) eller avvakta och prova att inte skicka på en vecka åt henne och se om hon kanske börjar skriva åt mej?

Uppdaterar lite.

Tog och ringde åt henne som ni sa, funkade jätte fint. Första samtalet varade ungefär en halv timme skulle ha kunnat prata längre men ville vara den som avslutade samtalet. Andra samtalet varade lite över en timme och flöt på riktigt bra. Spikade dejt med henne på torsdag. Bokar kanske om till fredag eftersom allt har stängt osv på tors + att hon har arbete tidigt på fredag morgon. Tänkte dra och shoppa med henne på dagen och kombinera med mat/fika. sen gå hem till mitt för att kolla film och mysa lite. Men nu det som jag är osäker på är om jag ska gå in för kyssen första dejten eller inte? Obs! Hon visar uppenbart intresse för den andra killen Jakob (gillat många bilder på instagram på honom, han var ju hos henne på fredagen till kl 2 på natten osv.. Men hon visar även intresse för mej och om dom skulle ha något seriöst skulle hon väl inte endå gå ut med mej? Tankar omkring detta?

Tacksam för svar.
2014-04-23,10:26,
Inlägg: #2
RE: Tjej i min dröm
Kör indirekt/ swingcat och eskalera långsamt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-04-23,13:35,
Inlägg: #3
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-23,10:26)russel Skrev: Kör indirekt/ swingcat och eskalera långsamt.

Ny på det här forumet kan du förklara indirekt / swingcat?
2014-04-23,16:54,
Inlägg: #4
RE: Tjej i min dröm
Bäst att träffa henne IRL och shoot some vibes.
2014-04-24,01:59,
Inlägg: #5
RE: Tjej i min dröm
Fuck swingcat deathblade lvl 60 royal paladin å allt va de heter.

Det bästa är att bjuda me henne på fest. Om ni ska kröka(dricka) någon dag så bjud dit henne å be henne ta me några polare om hon vill. Avslappnat, man undviker pinsamma tystnader och alla har kul. Ett bra sätt att träffas färsta gången å lära känna vararandra lite.
2014-04-24,02:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-24,02:49 av {2} nyllen.)
Inlägg: #6
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-23,16:54)Player Skrev: Bäst att träffa henne IRL och shoot some vibes.

Yep, håller med. Blir att spika dejt så småningom.

(2014-04-24,01:59)Mössan Skrev: Fuck swingcat deathblade lvl 60 royal paladin å allt va de heter.

Det bästa är att bjuda me henne på fest. Om ni ska kröka(dricka) någon dag så bjud dit henne å be henne ta me några polare om hon vill. Avslappnat, man undviker pinsamma tystnader och alla har kul. Ett bra sätt att träffas färsta gången å lära känna vararandra lite.

Håller med.. känns lite för advancerat att börja köra på några tekniker eftersom jag inte har erfarenhet av att "gamea".

Skulle vara en ide, men i det här fallet så tror jag inte det går eftersom hon dricker några gånger i året och jag inte dricker pga privata skäl nuförtiden.
2014-04-24,11:09,
Inlägg: #7
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-23,10:26)russel Skrev: Kör indirekt/ swingcat och eskalera långsamt.

Känns som han borde köra tvärttom i detta läget. Dvs visa mycket intresse, att hon är speciell och han inte är värsta playern som bara vill tömma Smile.



Får uppfattning av att TS inte riktigt har någon fråga utan mest bara vill skriva av sig??
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-04-24,15:30,
Inlägg: #8
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-24,11:09)illdan Skrev: Känns som han borde köra tvärttom i detta läget. Dvs visa mycket intresse, att hon är speciell och han inte är värsta playern som bara vill tömma Smile.



Får uppfattning av att TS inte riktigt har någon fråga utan mest bara vill skriva av sig??

Jaa svårt.. brukar hända att jag är för "needy" / för på när det verkligen gäller. Brukar sluta med att jag är för på och sedan klottar dit mera bara för att jag fuckat upp det en gång.

Vill ha lite åsikter och förslag på första dejt och just tips om hur jag skall gå tillväga. Har iofs lärt mej mycket basic genom att t.ex läsa needyness guiden och fått mej att tänka på just det mera när jag chattar osv..
2014-04-24,17:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-24,17:48 av {2} illdan.)
Inlägg: #9
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-24,15:30)nyllen Skrev: Jaa svårt.. brukar hända att jag är för "needy" / för på när det verkligen gäller. Brukar sluta med att jag är för på och sedan klottar dit mera bara för att jag fuckat upp det en gång.

Vill ha lite åsikter och förslag på första dejt och just tips om hur jag skall gå tillväga. Har iofs lärt mej mycket basic genom att t.ex läsa needyness guiden och fått mej att tänka på just det mera när jag chattar osv..

Dumt att va "Extremt intresserad" i chat/sms.. För det vågar vilket fegis som helst... Då är det bara needy.

Visa "extremt intresse" IRL däremot är mycket coolare och mycket mer noneedy..

TIPS.. SLuta chatta och SMSa, börja ringa och SNAPchatta... Blir bättre verklighetsförankring och ni skapar snabbare en genuin connection...

Skit i va ni ska göra på första dejt...
Dom frågar mig.. "Vad ska vi göra"
Jag svarar "Ja, för mig är det inte så viktigt va vi gör, jag vill träffa dig. Det räcker väl med att prata och kramas? Eller vill du ha rosor, middag, bio och hela paketet? Wink "

Alltså.. Vill en tjej träff dig SPELAR DET INGEN ROLL VAD NI GÖR.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-04-24,19:39,
Inlägg: #10
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-24,11:09)illdan Skrev: Känns som han borde köra tvärttom i detta läget. Dvs visa mycket intresse, att hon är speciell och han inte är värsta playern som bara vill tömma Smile.



Får uppfattning av att TS inte riktigt har någon fråga utan mest bara vill skriva av sig??

mm klurigt det där, får fundera lite.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-04-25,00:16,
Inlägg: #11
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-24,17:45)illdan Skrev: Dumt att va "Extremt intresserad" i chat/sms.. För det vågar vilket fegis som helst... Då är det bara needy.

Visa "extremt intresse" IRL däremot är mycket coolare och mycket mer noneedy..

TIPS.. SLuta chatta och SMSa, börja ringa och SNAPchatta... Blir bättre verklighetsförankring och ni skapar snabbare en genuin connection...

Skit i va ni ska göra på första dejt...
Dom frågar mig.. "Vad ska vi göra"
Jag svarar "Ja, för mig är det inte så viktigt va vi gör, jag vill träffa dig. Det räcker väl med att prata och kramas? Eller vill du ha rosor, middag, bio och hela paketet? Wink "

Alltså.. Vill en tjej träff dig SPELAR DET INGEN ROLL VAD NI GÖR.

Tack för tipsen! Uppskattas.
2014-04-27,14:31,
Inlägg: #12
RE: Tjej i min dröm
(2014-04-23,05:04)nyllen Skrev: Uppdaterar lite.

Allt har glidit på bra, idag skickade jag åt henne.. Tänkte ta nummer och ringa åt henne som ni sa, men hinner inte ens fråga nmr förrän hon är iskall. Skojjar lite och frågar om hon är på bra humör efter en stund svarar hon njaa utan smiley och helt jävla kall. Frågar vad som är fel och får svar 2 timmar senare:

HON: Sorry, var med en kompis! mår inte så bra å min träning går inte riktigt som min tränare skulle vilja.
Och idag har jag gjort allt möjligt varit till centrum och så har jag varit med en kompis hela kvällen.
Men nu måste jag gå och sova så jag orkar upp imrg!

JAG: okej, luugnt. Förstår om de suger eftersom du verkligen satsar och tycker om det du håller på med
Vem var din kompis då? måste fråga eftersom jag inte ens vet vem du hänger med

HON: Jepp, Ibland har man perioder då allt bara e dåligt! Och jag är nog inte så ofta med någon, men en Jakob var hit idag, helt random!

JAG: Jepp det är så. okej, vad roligt. släng din nummer så kan vi ringas nån dag?

HON: 0xxxxxxxx

JAG: något seriöst mellan dej och Jakob då?

HON: Hah nejdå!

JAG: okej, bra att veta

HON: Men nu måste jag börja sova. gonatt!

JAG: gonatt


Att hon skyller på träningen tror jag IMO är bullshit.. och att detta beror på något helt annat. Märker att hon har blivit kallare och tror det finns en bra chans att det beror på den här Jakob.

Hade tänkt ringa å prata med henne lite imrg och sedan spika dejt på måndag. Men efter idag så känns det lite osäkert eftersom hon har blivit mycket kallare.. ska man köra på som planerat (dejt osv...) eller avvakta och prova att inte skicka på en vecka åt henne och se om hon kanske börjar skriva åt mej?

Tacksam för svar.

Försök undvika frågar typ saker som om det är seriöst mellan hon och jakob.
Det är lite needy, som att du oroar dig att hon ligger med någon annan(inte jätte needy så, men det är bättre att inte fråga sånt, iaf så här tidigt).


I min erfarenhet så är det alltid jag som håller i gång konversationer med tjejer innan vi legat. Allstå dom skriver ALDRIG till mig nästan... Och efter vi har legat så vänder allt. Då skriver inte jag så mycket, medans de skriver mycket.

Så förvänta dig inte hon ska börja skriva till dig.


Det jag tycker du borde göra är att ringa henne någon kväll då du tror att hon inte är upptagen och bara snacka lite skit.

Hon kanske inte svarar första gången. Du skriver du ett SMS "Blyg eller? Wink" eller "Feeeeegis Wink"..

Har hon inte ditt nummer får du även skriva /namn så hon vet att det är du.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-04-30,15:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-30,15:01 av {2} illdan.)
Inlägg: #13
RE: Tjej i min dröm
Citat:Uppdaterar lite.

Tog och ringde åt henne som ni sa, funkade jätte fint. Första samtalet varade ungefär en halv timme skulle ha kunnat prata längre men ville vara den som avslutade samtalet. Andra samtalet varade lite över en timme och flöt på riktigt bra. Spikade dejt med henne på torsdag. Bokar kanske om till fredag eftersom allt har stängt osv på tors + att hon har arbete tidigt på fredag morgon. Tänkte dra och shoppa med henne på dagen och kombinera med mat/fika. sen gå hem till mitt för att kolla film och mysa lite. Men nu det som jag är osäker på är om jag ska gå in för kyssen första dejten eller inte? Obs! Hon visar uppenbart intresse för den andra killen Jakob (gillat många bilder på instagram på honom, han var ju hos henne på fredagen till kl 2 på natten osv.. Men hon visar även intresse för mej och om dom skulle ha något seriöst skulle hon väl inte endå gå ut med mej? Tankar omkring detta?

Tacksam för svar.

Skriv ett nytt inlägg istället för att uppdatera, annars blir det kanske svårt för folk att hänga med Wink.


Well, skit o jakob. NÄMN inte jakob.. Vill hon prata om jakob som fine.. Men låtsas som att du inte vet att han finns...
Lixom Säger du "Såg att du like:ar många av jakobs instagram, du måste gilla han?" så gör du bort dig rejält.

Ibland har jag bokat om dejter, och det har alltid skitit sig.. Dom har inte kunnat den andra dagen jag vill ses osv.. Föreslår att du träffar henne på utsatt datum.

Dessutom är det ju en rätt bra ursäkt att få hem henne till dig eftersom allt är stängt.
"Fuck, stan är ju helt stäng på torsdag, vi ses hos mig och äter ostbågar och snackar lite skit istället Wink"


Det är alltid bra att kyssas så fort som möjligt(iaf om man är hemma, och ej på krogen), försök bygga lite kino innan.(Jag brukar dock sitta och snacka i timmar innan.. men tjejerna skickar singnaler långt tidigare att dom vill bli kyssta).

Ibland har jag jävligt svårt att VÅGA gå inför kyssen, själv kan jag fega ur flera timmar innan jag TVINGAR mig själv till att göra det..
Så se till att pusha dig själv att göra det, för annars kommer du ångra dig.


Jag brukar bygga kino genom att smeka hennes klocka/smycken samtidigt som jag kommenterar dom.
Jag brukar även ta hennes hand, lägga den i min och jämnföra den samt kommentera hur små o söta händer hon har.. (Här kan hon säga typ, *öööh va gör du?* ... Le bara och säg att du kollar in hennes händer).

Samt att jag brukar lukta i deras hår... Bara sådär random... Ofta säger dom *vaaaa gör du???*.. Vilket du bara svarar, kollar bara in ditt hår.. om det luktar gott.. och det gör detSmile))


Ang kyssen... Vill hon inte kyssas och blir rätt off så är hon ointresserad. Vilket bara är bra, för då sparar du tid för du vet att hon inte är intresserad.

Och vill hon kyssas, så börja eskalera långsamt... smek på ben, hår(dra lite i håret när det hettar till).. sen jobbar du dig upp och smeker runt om jömnskarna osv.... Sen kan du börja på brösten, efter kanske 3-5min, kan du smeka runt jömnskarna igen och börjar smeka över musen...
Sen är det bara börja klä av henne och stoppa in penis Big Grin
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,999 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Sämsta anledningen en tjej har flakeat på dig resorb 4 1,509 2017-10-31,01:41
Senaste inlägg:: joak
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,071 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Känna sexuellt för en tjej men sen helt off... selected 6 3,039 2014-07-14,15:35
Senaste inlägg:: selected
  Tjej i förhållande knullar med badboy Danger 36 23,371 2014-03-10,00:34
Senaste inlägg:: russel
  Samma tjej men olika person på olika ställen selected 6 2,743 2013-07-17,16:47
Senaste inlägg:: confused...
  fråga om när tjej använder "push pull" på en... tay 6 2,710 2013-05-06,19:59
Senaste inlägg:: devil
  Tjej vill ha kuk men har pojkvän selected 17 7,555 2013-03-05,22:00
Senaste inlägg:: trollface
  Tjej gör slut med killen över telefon medan ger blowjob..... selected 11 5,548 2013-02-02,16:19
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille? KARAMELLKUNGEN 14 4,746 2012-08-01,09:06
Senaste inlägg:: tcepser

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}