LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Samma tjej men olika person på olika ställen
|
2013-07-16,14:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-16,14:51 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Samma tjej men olika person på olika ställen
JohnDoe Skrev:Yes, men det är sant. Vet flera tjejkompisar som har berättat när dom har dissat någon osv. Tror dock inte det har något med PK, feminism och sånt att göra. Utan att människan är en dåligt varelse. Jadå, jag tror inte heller det har något med feminismen att göra, då misstolkade du mitt inlägg. Det jag menar är att feminismen ska dölja hur vi fungerar och försöka framställa tjejer som änglar på jorden som inte har någon ondska i kroppen. När dom i realiteten har lika mycket brister och står för lika mycket ondska som vi män gör. Jag har också varit med om det, när jag varit närvarande när tjejer pratar med varandra. Inte ovanligt att dom näst intill skryter om hur hårt dom dissat killar för varandra. Typ som att vi killar har ju vissa interna kill grejer vänner mellan, en av dom som nästan alla killar gör är att driva med sina vänner med glimten i ögat, "give each other a hard time" så att säga. På samma sätt verkar en av tjejernas interna grejer som nästan alla tjejer håller på med vara att dissa killar och sen skryta om det för sina vänninor. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Samma tjej men olika person på olika ställen - av selected - 2013-07-16,13:08
Samma tjej men olika person på olika ställen - av confused... - 2013-07-16,14:02
Samma tjej men olika person på olika ställen - av JohnDoe - 2013-07-16,14:41
Samma tjej men olika person på olika ställen - av confused... - 2013-07-16,14:48
Samma tjej men olika person på olika ställen - av Nystart - 2013-07-17,01:29
Samma tjej men olika person på olika ställen - av selected - 2013-07-17,16:31
Samma tjej men olika person på olika ställen - av confused... - 2013-07-17,16:47
|
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}