LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
|
2013-09-05,08:45,
|
|||
|
|||
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
mpuabby Skrev:HAHA ja du ser, helt sjukt... frågan är ju då, hur vågar ni master-puas gå in i förhållande efter att ha hört o läst allt möjligt wierd shit? :p Den nojjan och tankar du har hjälper dig inte, att nojja att ev. flickvän ska va otrogen får dig bara att må dåligt. Likaså kan massa andra jävla tankar, nojjor, belifs få dig att må dåligt. Det är en naturlig del av att bli en PUA att lära sig att kontrollera sitt sinne, släppa limiting belifs, rädslor och svartsjuka m.m. Därför tror jag många PUAs säkert ens inte kommer tänka på att möjligheten finns, då dom tränat sig själva att "Dont give a fucK", tänk inte negativt osv. Du har inget att vinna på och nojja över att någon är otrogen, för det går inte att förebygga, det är svårt att ertappa dom, och alla försök till att ertappa eller förebygga kommer troligen bara öka chansen till att hon skulle vara otrogen. Inget jag kommer nojja över alls! Och då har jag ändå en slyna till ex som varit ortogen mog mig redan.... jag mot henne också iofs |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Historier där ni själva blivit approachade | Fiskarn | 8 | 4,839 |
2015-03-20,20:10 Senaste inlägg:: Fiskarn |
|
Dela med dig dina teasing | premium | 9 | 4,311 |
2013-06-30,23:08 Senaste inlägg:: Dynamo |
|
Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER | Anonymous | 11 | 5,709 |
2013-05-06,17:02 Senaste inlägg:: Anonymous |
|
Hur ska man vara mot kompisars flickvänner? | TheD | 3 | 1,702 |
2012-06-24,00:22 Senaste inlägg:: Madrock |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}