LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
|
2013-09-29,22:43,
|
|||
|
|||
Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
Tjena! Var ute igår å söp mig lagomt redig med några polare. Sen dök en annan redigt full polare upp å vi skulle ragga lite ihop.
Jag träffa en ny dude via en polare å vi två gick fram till två äldre kvinnor (en var 38 år å andra drygt 30), två nice milfs. Ena milfen blev genast into min polare som hade tatueringar överallt, är självutnämnd satanist (dock inte på det sätt som många misstolkar vad satanism handlar om). Hon satt å sparka på honom under bordet (å benen är ärligaste delarna av hela kroppen för vi tänker aldrig på dem som vi gör med våra ansiktsuttryck) å hon tog hans # å ville även att han skulle följa med henne vidare men han ville hellre stanna med mig å resten (han har legat med över 50 tjejer å e rätt less på det nu säger han). Hursomhelst, milfen jag snacka med, vilket blev lite intellektuellt samtal vilket både var kul men oxå rätt meningslöst utifrån perspektivet att få ligga, så kritisera hon mig för att jag typ "försökte visa hur mkt jag kunde å visste" å hon rekommendera mig att "bara vara i nuet" å ha trevligt typ. En annan kvinna jag snacka med senare samma kväll på denna pub sa typ att jag framstod "osäker" för att jag "pratade så himla mkt". Å frågan jag funderar på är hur seriöst jag skall ta emot denna kritik och om det faktiskt kan vara så att jag e för logisk/intellektuell samt osäker/pratar för mkt? Är det bara fyllesnack från deras sida el kan det ligga någonting i det de äldre kvinnorna säger? Det e ju såklart svårt för er å veta som ej var där, men brukar det vanligen vara ärlig kritik från kvinnor när dem poängterar sådana där saker el äré mest bara trams och/el fyllesnack från deras håll? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! | Mindful | 6 | 5,296 |
2013-10-17,15:50 Senaste inlägg:: Mindful |
|
Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] | one | 1 | 2,254 |
2013-08-12,16:15 Senaste inlägg:: one |
|
Styra date eller något med en tjej från annan stad. | CCRCRH | 7 | 4,289 |
2012-11-22,20:51 Senaste inlägg:: trollface |
|
ASD från hennes sida? | trollface | 19 | 9,662 |
2012-09-13,22:46 Senaste inlägg:: russel |
|
Komplimanter på sms från nummer man just tagit. | Spade | 2 | 2,178 |
2012-07-21,12:33 Senaste inlägg:: Poiuert |
|
Mall från början till slut vilken ordning går det i? | Anonymous | 5 | 2,850 |
2012-05-25,00:19 Senaste inlägg:: Anonymous |
|
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? | Dowgeni | 9 | 4,899 |
2012-04-22,20:41 Senaste inlägg:: Dowgeni |
|
Intressant iaktagelse från en noob. | neandertalaren | 4 | 2,617 |
2012-03-04,04:59 Senaste inlägg:: Stake |
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}