LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Flickor och deras "pojkvänner"
2012-03-08,22:48,
Inlägg: #12
Flickor och deras "pojkvänner"
Evilvalle Skrev:Detta är inget nytt för de mer erfarna gossarna, men jävlar vilken weird känsla jag får varje gång sånna här saker händer. Det är typ som att jag kollar på mitt egna förhållande och tänker vad satans galen jag skulle bli om min egna tjej gjorde såhär.

Har hookat upp med rätt många upptagna girls genom åren, however, ska berätta nånting som händer just nu:

För någon vecka sen numberclosade jag en flicka på krogen bara för skojs skull, började messa henne förra veckan om jag minns rätt. Vi gick snabbt över till msn samt några snabba telefonsamtal lite on and off sådär.

Helt vanlig tjej, ingen "slynig stortuttad uppmärksamhetssökande krogbitch!!" som de big masses skulle säga, hon ser inte ens SÅDÄR jättebra ut, kanske en 7a, högst en 8a. Gullig tjej, jobbar som nå veterinär-skit.

Anyway så är hon förlovad, har varit så i 1.5år. Ändå efter bara någon dag av aktivt gejmande så har hon skickat bilder på sina bröst, skickat små filmklipp mitt på dagen när hon "äter en isglass" etc etc.

Igår läste jag hennes blogg lite snabbt, då stod det:

"Blablabla jag och krille blablabla hos min farmor blabla, jag älskar krille över allt annat <3"

1 timme efteråt får jag ett mms, mer bilder på hennes tuttar.

Hon skrev även att hennes kille är hemma på torsdag å fredag så jag borde inte skicka nåt sms då men hon jobbar jour i helgen och undrar då om hon kan komma över hit på natten.

De första 2 dagarna var hon lite tilknäppt men efter att hon frågat mig om jag ser ner på henne och tycker hon är dum som flirtar runt när hon har kille, och fått svaret att "jag bryr mig inte, de flesta förhållanden suger pung ändå så, jag dömer ingen" så har hon blivit en riktig översexuell liten slyna.

Well well, detta är ju rätt mycket vardagsmat för folk som playat runt en del, men ja, its a very weird world, loL.

LÄR MIG MANNEN!


Meddelanden
Flickor och deras "pojkvänner" - av Mössan - 2012-03-08,22:48
Flickor och deras "pojkvänner" - av illdan - 2012-03-09,09:16
Flickor och deras "pojkvänner" - av illdan - 2012-03-20,23:46
Flickor och deras "pojkvänner" - av russel - 2012-03-21,08:45

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,983 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt Sex Intelligence 21 10,169 2013-09-03,22:35
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  18-åringar och deras dumheter Jens 39 16,440 2012-12-25,18:59
Senaste inlägg:: Nystart
  Tankar kring brudar med pojkvänner Anonymous 4 2,169 2012-08-27,23:35
Senaste inlägg:: Jayson1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}