LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur var ni innan game?
|
2013-10-25,18:03,
|
|||
|
|||
RE: Hur var ni innan game?
(2013-10-25,17:13)AplAy Skrev: Haha tack, personligen stör jag mig på folk med asperger, speciellt dem med hög grad av det. De är så inne i sina bubblor av specialintresse att till och med jag kan se hur social misfits dem är ibland (inkl. att jag sj varit det men e mer "normal" nu). Nu blire jävligt off från denna tråd men.. Om vi leker med tanken: Det där med specialintressen och zoomar in väldigt mkt om vissa saker vore ju mer eller mindre en "nice" grej OM det hamnar på rätt område. Säg exempelvis om deras specialintresse blir rymden eller astrofysik, så blir resan till raketforskare eller forskning på NASA och bli framgångsrik på det inte allt för jobbig. Det isig är ju inte helt fel. Däremot så kanske brister i det sociala vilket är till en nackdel då. Å andra sidan blir specialintresset spårvagnar som carl henrik eller bussmicke på youtube(vet dock inte om de har aspergers) så kanske man inte utvinner, av vad jag anser, så mkt utav det. Dessa behöver ju nödvändtigtvis inte ha asperger men you get my point?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}