LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är jag introvert eller bara skadad?
|
2013-11-29,04:38,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-29,04:40 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
RE: Är jag introvert eller bara skadad?
Känner igen mig. SKit i krogen om du inte vill. Kör ditt egna race, våga tänka ut egna vägar. Vem säger att man måste gå på krogen, supa sig full och "ha roligt" (för mig verkar det snarare osm om alkoholföreteagen verkligen lyckats sälja in en idé hos folk) .Du kan ragga på brudar var som helst. Eller bättre, gå in på krogen med ett uppdrag/syfte. Vi är många som inte tycker det är "kul" att gå på krogen. Och vi är många som inte tycker det är kul att bara vara en festlirare, det finns vi som drivs av att uppnå mål och framgång. Och det är okej. Liksom du inte behöver vara "natural" utan det är inget fel med att lära sig MM eller nåt.
Sen låter det som om du har ett släng av paranoia, eventuellt högt testo som ger liknande beteende. Sök upp vad det innebär att ha paranoia och det kommer hjälpa dig mycket att förstå världen bättre, tillsammans med kunskapen om att du är fri att gå din egna väg. Om du inte har problem med knark kan jag också råda dig att experimentera lite med avslappnandedroger så att du får erfara hur det känns att vara helt socialt avslappnad, leva i nuet och känna dig som en del av världen. Benzo, alkohol, MDMA, gräs, hallucinogener etc.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}