LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kvalitet eller kvantitet?
2013-05-03,00:53,
Inlägg: #1
Kvalitet eller kvantitet?
Hur är ni?

Väljer ni kvalitet eller sätter ni större prestige i att lägga till en siffra på ert fultal?

Tummar ni på kvaliten om ni börjar bli kåta eller väntar ni tills något riktigt nice kommer?
Life is a game.
2013-05-03,00:59,
Inlägg: #2
Kvalitet eller kvantitet?
Alltid prioriterat kvalitet, enda sen jag blev "bra" har jag haft rätt stora krav på utseendet hos flickan. Av någon anledning har det gjort att kvantiteten kommit med posten LOL.

Personligen förstår jag mig inte på personer som knullar fatties till höger och vänster.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-03,01:17,
Inlägg: #3
Kvalitet eller kvantitet?
Bubblan Skrev:Hur är ni?

Väljer ni kvalitet eller sätter ni större prestige i att lägga till en siffra på ert fultal?

Tummar ni på kvaliten om ni börjar bli kåta eller väntar ni tills något riktigt nice kommer?

Kommer i perioder, förra våren satsade jag mer på kvantitet o va med typ 9-10st på 2 månader lr ngt. Men aldrig ngn direkt ful lr tjock (ett undantag) men typ, 6-7p. Söt alldaglig brud men inget "WOW". De få som jag har knullat i år har vart fräscha. Känner inte riktigt samma "press" längre att öka fultalet bara för att, vet inte om det har med "flickvännen" att göra eller vad. Lär ändras i magaluf, oj oj vad det blir o ligga av!
find it, fuck it, forget it.
2013-05-03,01:17,
Inlägg: #4
Kvalitet eller kvantitet?
Jag blir kräsnare och kräsnare gällande utseendet. Men tyvärr får man ibland dåligt omdöme på fyllan. :/
Det är såna gånger som man är glad att man har polare som frågar vafan man håller på med! =)

Fatties däremot, been there done that... and no fucking way i do that thing again... mardrömmarna förföljer mig fortfarande!
2013-05-03,01:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-03,01:47 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #5
Kvalitet eller kvantitet?
Intressant fråga tycker jag!
Jag har börjat omvärdera detta mer och mer och börjar inse att min höga standard kanske är mitt livs största misstag faktiskt.
Förr hade jag sjukt hög standard på vad som kunde vara knullbart och inte och approachade enbart 8or och uppåt. Jag tror det till stor del var Brazzers och Lisa Anns fel då jag hade en klar bild av hur en tjej skulle se ut.

Men så fick ju alla polare ligga och ha kul medan jag betedde som en chode när det blev dags för riktigt fina brudar eftersom jag inte hade den där vanan inne och hade långa mellanrum closen. Big Grin
Har sänkt ribban lite och kan strula med ~ 5or (ev. 3or med NOFAP), vilket jag inte gjorde innan.

Bra saker med allt detta då?

Jo...
* Du får per automatik en aura som pimp dvs. självförtroende som hjälper
* Ser några vackra damer att du står och är centre of attention tillsammans med en annan grupp något ofagrare damer så kan du ge dig fan på att det ändå blir lättare att komma i kontakt då du fått preselection, eller så inbillar du dig själv detta vilket i sin tur gör det enklare
* Game fungerar bäst på medelmåttor
* Overall bättre vetskap om hur du handskas med motsatta könet.
* Bättre få en lite längre natt med en som inte är _så_ snygg än att komma hem ensam med dicken i handen och känna sig som en loser
* Att en brud är mindre vacker behöver inte betyda att hon är kass i sängen eller inte har en jävligt kåt personlighet
2013-05-03,02:32,
Inlägg: #6
Kvalitet eller kvantitet?
Ser man en tjej man kan tänka sig knulla, oavsett vilket tillstånd man själv är i, så är det väl bara att go for it. Hade en fulare tjej lyckas kåta upp mig hade jag knullat henne utan tvekan. Med det sagt, behöver man ju inte aktivt gå efter de mindre heta när man är ute efter att få tömma. Man går på snyggaste/den som tilltalar en mest om man får läge att välja själv. Har haft perioder där mitt tankesätt varit varierande kring detta men slutligen kommit fram till att det är det som jag skrivit ovan som gäller för mig.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-03,04:58,
Inlägg: #7
Kvalitet eller kvantitet?
Självfallet kvalité före kvantitet för mig, oftast när jag träffat någon av "kvalité" så får jag oftast mer "socialproof" bland brudar och vänner samt mycket bättre "självkänsla" vilket ger en rejäl boost, kan jämföra mig med en av mina polare som har legat med runt 20 stycken mer än mig, killen är natural han ligger sjukt mycket men det är oftast medelmåttor på brudarna han ligger med, när jag träffar någon, även om det tar 1-4 veckor(what ever), så får jag alltid höra "Va har du varit med henne" "skriver du med henne" "hon ser ju fett bra ut" medans när min polare drar hem någon så är det ingen big deal för han bangar inte den där snygga bruden.

Var med om en grej i veckan "socialproof" eller vad man nu ska kalla det. En brunett la till mig på facebook, hon började skriva, vi bytte nummer och senare sågs vi på sista april. Det första hon säger när vi lagt oss i sängen, "du, du har träffat "xxx" va?" (xxx är bland dom snyggaste jag träffat) "ja, vadårå?" "nej, undra bara hihi, *hand på låret*"


Det är väl individuellt som allt annat, visst mitt antal kanske inte är så imponerande men jag föredrar det här alla dagar i veckan.
2013-05-03,10:33,
Inlägg: #8
Kvalitet eller kvantitet?
Ragnarök Skrev:Ser man en tjej man kan tänka sig knulla, oavsett vilket tillstånd man själv är i, så är det väl bara att go for it. Hade en fulare tjej lyckas kåta upp mig hade jag knullat henne utan tvekan. Med det sagt, behöver man ju inte aktivt gå efter de mindre heta när man är ute efter att få tömma. Man går på snyggaste/den som tilltalar en mest om man får läge att välja själv. Har haft perioder där mitt tankesätt varit varierande kring detta men slutligen kommit fram till att det är det som jag skrivit ovan som gäller för mig.

Good Point!
2013-05-03,13:22,
Inlägg: #9
Kvalitet eller kvantitet?
Ragnarök Skrev:Ser man en tjej man kan tänka sig knulla, oavsett vilket tillstånd man själv är i, så är det väl bara att go for it. Hade en fulare tjej lyckas kåta upp mig hade jag knullat henne utan tvekan. Med det sagt, behöver man ju inte aktivt gå efter de mindre heta när man är ute efter att få tömma. Man går på snyggaste/den som tilltalar en mest om man får läge att välja själv. Har haft perioder där mitt tankesätt varit varierande kring detta men slutligen kommit fram till att det är det som jag skrivit ovan som gäller för mig.

Do agree, typ bara riktigt söta o gulliga tjejer som gör mig kåt tho, men om en "helt ok" tjej gör mig fett kåt så är det klart att hon ska få balle.

Tror det kan va bra att inte ha så höga krav om man inte ligger så mycket / är nybörjare... Även om brudarna inte är 10or så lär mig sig ju som fan av att träffa tjejer snarare än att inte träffa tjejer lixom.
2013-05-04,00:39,
Inlägg: #10
Kvalitet eller kvantitet?
Ragnarök Skrev:Ser man en tjej man kan tänka sig knulla, oavsett vilket tillstånd man själv är i, så är det väl bara att go for it. Hade en fulare tjej lyckas kåta upp mig hade jag knullat henne utan tvekan. Med det sagt, behöver man ju inte aktivt gå efter de mindre heta när man är ute efter att få tömma. Man går på snyggaste/den som tilltalar en mest om man får läge att välja själv. Har haft perioder där mitt tankesätt varit varierande kring detta men slutligen kommit fram till att det är det som jag skrivit ovan som gäller för mig.
samma här. Inte så man är skitsugen på att knulla ngn, men sen säger "Nej, vänta, hon är inte tillräckligt snygg", undantag för fyllan då man börjar nyktra till o undrar fan man håller på med..
2013-05-04,03:10,
Inlägg: #11
Kvalitet eller kvantitet?
Främst vill.jag ha en fräsch brud med bra,kropp osv.
Men om en halvmullig kommer fram och vill suga min kuk så fine( vilket leder till att man också knullar henne).
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att stanna halvvägs mot målet, tappa gnistan. Eller en ny fas? Nalirot 4 1,999 2016-05-13,11:03
Senaste inlägg:: Nalirot
  Ego bra eller dåligt? selected 15 6,439 2016-05-08,13:04
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,854 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki
  Är jag introvert eller bara skadad? voldEmort1 43 24,894 2013-12-06,01:34
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Gym eller inte? voldEmort1 21 9,943 2013-11-27,04:37
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Berätta att man redan har flickvän eller ej? Set Theory 5 2,525 2013-09-08,20:41
Senaste inlägg:: Ragnarök
  "The attraction Code" eller "4 elements of game" Sylvester 6 2,630 2013-02-24,20:55
Senaste inlägg:: Sylvester
  Till er med Social Fobi (eller bara allmänt osäkra/blyga och stressade människor) Mössan 2 1,245 2012-10-28,03:17
Senaste inlägg:: Mössan
  Rakad, trimmad eller let it grow! Mr a 7 2,301 2012-05-09,20:11
Senaste inlägg:: Arctic

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}