LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är jag introvert eller bara skadad?
|
2013-11-29,13:20,
|
|||
|
|||
RE: Är jag introvert eller bara skadad?
(2013-11-29,04:38)Ragnarök Skrev: Känner igen mig. SKit i krogen om du inte vill. Kör ditt egna race, våga tänka ut egna vägar. Vem säger att man måste gå på krogen, supa sig full och "ha roligt" (för mig verkar det snarare osm om alkoholföreteagen verkligen lyckats sälja in en idé hos folk) .Du kan ragga på brudar var som helst. Eller bättre, gå in på krogen med ett uppdrag/syfte. Vi är många som inte tycker det är "kul" att gå på krogen. Och vi är många som inte tycker det är kul att bara vara en festlirare, det finns vi som drivs av att uppnå mål och framgång. Och det är okej. Liksom du inte behöver vara "natural" utan det är inget fel med att lära sig MM eller nåt. Jag trivs på krogen i andra städer där man inte känt alla sen sin barndom och festat med sen man var 13 och om man är med folk som man inte bara snackar lite skit med och sen drar ifrån lika snabbt. Har testat benzo och jag blir sjukt down to earth av de verkligen, känner mig "normal" av de och kan kontrollera allt som händer och va lite mer utanför skallen om man säger så. Gräs har jag torskat på ett tag så la ner de men kör dock ibland mest bara för att, och min paranoia höjs med gräset på peaken. Tror en stor del av det hela är att jag inte göra något på dagarna och därför inte får något intryck från verkligheten, sitter mest vid datorn flera timmar i sträck och enda gången jag går ut är när jag ska till gymmet eller skolan. Så tror de kan va en stor grej, funderar på att dra ut på krogen någon gång framöver och bara fixa så många nummer som möjligt så man alltid har ett safecard på helgen när man inte känner för att gå ut och leta ragg. Fick höra igår saker som "Lägg ner med rökat mannen du e så mkte bättre, börja sup oc lös brudar istället!!!!!" Sen även "Varför är du alltid så hård" osv, fick mig att tänka efter och kom fram till att de är för att jag har svårt för att lita på människor eftersom jag blivit lämnad av alla olika relationer hitills utan att jag ens sett de komma. Hade grov ångest ett tag, social fobi deprression och sånt men har tatt mig ur de helt nu efter ett par år så de är skönt men nu är de bara UPPÅTVÄGEN som jag måste lösa, bygga upp personligheten eller något, alla är ju så jävla uppåt på krogen när dom träffar varandra, när jag ser folk som jag ser där varenda vecka och på vardagar så får jag ingen speciell känsla utan fakar mest "ATJAAA MANNEEN". Hur ska jag göra för att approacha brudarna och få de till sängkammaren, kan tilläga att utseendet hjälper en lång väg så behöver inte alla tekniker osv utan egentligen bara att kunna känna mer glädje |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}