LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är jag introvert eller bara skadad?
|
2013-11-29,18:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-29,18:52 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
RE: Är jag introvert eller bara skadad?
Du verkar överstimulerad. SLuta lyssna på musik, o sitta vid datorn hela dagarna. LOVAR att det är key till detta. Om man hela tiden överstimulerar sin hjärna med information, musik, porr, konstant tillgänglig i chattar, facebook etc så kommer du sakta men skert gå ner i en djup spiral. Jag lyssnar ytterst sällan på musik nu förtiden, från att ha lyssnat nästan hela min vakna tid ett tag. Jag är inte inne på datorn så mkt heller, dragit ner på runk, porr finns inte etc. Det är inte normalt eller bra för hjärnanatt överstimulera sig så. Om du varit utan musik en vecka, inte snackat med så mycket folk (via datorn, forum etc), inte runkat, inte kollat på filmer hela dagarna och sen bestämmer träff med en polare och ni går ut på krogen, där det är musik, heta brudar, folk att snacka med så kommer du helt plötsligt få dopaminkickar och tycka allt sånt är awesome.
Beroende på hur djupt du kommit i denna spiral av överstimulation kommer det ta olika lång tid att komma ur den. Din hjärna kommer vilja få tillbaka dig till bildskärmen och all överstimulation, men låt inte hjärnan vinna. Sorry om klyddig text sitter på en kass mobil.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 20 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}