LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
|
2013-12-17,22:25,
|
|||
|
|||
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,22:14)Flumrider Skrev: Please rätta mig om jag har fel, du eller någon annan. Men det känns som du har väldigt bråttom med allting? Detta tar lång tid, inget som sker över en vecka eller så. Läs runt här på forumet, kolla i "best of" Sen finns det en del bra böcker samt youtubeklipp. Rekommenderar dig att läsa 4 elements of game med Rob Judge och Zack Bauer. "Models" Med Mark Manson ska också vara riktigt grym, har ej läst den men har den nertankad. +1 I övrigt finns det en hel del inspirerande bloggar med grabbar som gjort sjuka framsteg, kan vara väldigt bra att kolla på hur andra har gjort och hur lång tid de tagit för dem. Detta är inte något du lär dig på en kvart liksom, speciellt inte efter ett så långt förhållande, kommer från ett 4,5 år långt själv. Det har heller inte något att göra med kuk och att vara biffig, utan snarare om det självförtroende som man får av att ha dessa egenskaper. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}