LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
|
2013-12-18,12:10,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,12:12 av {2} sjoggaa.)
|
|||
|
|||
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,10:55)Lasttear Skrev: Det är precis så jag tänker också, rädd för reaktioner är ett problem (shit vad mycket engelska uttryck ni kör med här, varför? Skickar ett pm med länk så kan du läsa igenom det. Precis, försök få in det i din skalle, det kan kännas löjligt men fejka ditt beteende tills det blir en del av dig själv. Var inte rädd för att träffa henne ute, antar att du tänker att du ska se henne hålla på med andra. Jag såg mitt ex flera gånger på krogen, första gångerna jag såg henne hälsade jag och blev nästan ignorerad av henne, SEN såg jag hon och hennes brudpolare på dansgolvet en kväll, var med en brud som var snyggare än mitt ex och strulade upp henne tätt intill, slutade med att hon och hennes polare stod och glodde innan dom gick, sen dess har hon alltid hälsat och varit jävligt pratglad på krogen. Vill du börja lugnt så glid in på dansgolvet och ta några dissar så kommer du inse att det inte är någon stor grej. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}