LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
|
2013-12-18,13:12,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,13:15 av {2} Lasttear.)
|
|||
|
|||
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,11:50)russel Skrev: It's our thing lol. Iallafall absolut Ingen bryr sig om tjejen hånglar med dig eller dissar dig. Det är bara i ditt huvud. Sant ingen bryr sig. Var någon som tipsade om "no-fap" vad tjänar man på det? Fappar väldigt mycket nu tycker jag 5ggr+ / dag kanske (2013-12-18,12:10)sjoggaa Skrev: Skickar ett pm med länk så kan du läsa igenom det. Precis, försök få in det i din skalle, det kan kännas löjligt men fejka ditt beteende tills det blir en del av dig själv. Var inte rädd för att träffa henne ute, antar att du tänker att du ska se henne hålla på med andra. Ta dissar låter fan bra. Men fan vi var ju ihop 6-7 år och har kids emot. Rätt segt att se henne med andra då Har bestämt mig för att flytta ifrån denna håla och studera, träffa lillen så ofta jag kan. Fick barn oplanerat och var inte direkt redo känner jag nu Sjukt tufft liv |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}