LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
|
2013-12-18,13:36,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,13:37 av {2} Evilvalle.)
|
|||
|
|||
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,07:51)Lasttear Skrev: Fast jag har ju ingen 25a och inte stora muskler heller. Är helt normal på dom bitarna Det spelar ingen roll, vad tjejer svarar på i grund och botten är självförtroende, fake eller ej. Det är precis samma sak som att vi svarar på tjejer som är bra sminkande (fake) och i vissa fall plastikopererade (såvida dom inte ser cp ut) - På ett rationellt plan kanske vi vet att det inte är på riktigt, men våra känslor skiter fullständigt i det, dom bara svarar på vad vi programmerats evolutionärt att bli kåt på. Du kan vara en knarkande soc-tagare , en nersupen bartender eller en rik advokat - sålänge hon får känslan att du är "the king" i den specifika sociala kontexten (och detta ser hon i ditt kroppspråk) så kommer hon att bli intresserad av dig. (2013-12-18,13:12)Lasttear Skrev: Sant ingen bryr sig. Se denna: [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}