LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
|
2013-12-18,14:17,
![]() |
|||
|
|||
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,14:08)Lasttear Skrev: Är det alltid bättre att ha för mycket självförtroende än för lite? Är inte gränsen att man uppfattas som för självgod/översittare hårfin? Det kan givetvis alltid bli "för mycket", dock inget som var normal människa behöver oroa sig för. Jag kan säga såhär mycket: När det kommer till att pulla flickor är det 700ggr bättre att vara FÖR självsäker än osäker. Det har bevisats att narcissister i de flesta fall har väldigt lätt för att få flickor ![]() Läs denna btw: http://heartiste.wordpress.com/the-sixte...s-of-poon/ Citat:Varför tänder tjejer på självförtroende? För att dom flesta är osäkra och behöver någon som tar hand om dom? Även sexuellt liksom? Dom vill ha män som tar för sig och är alfa Det har med biologi/evolution att göra. En man som är självsäker har statistiskt sett större chans att ha - eller snart få - hög status i gruppen. Därav stort överlevnadsvärde. En kvinna baserar i regel din "sexighet" i hennes perception av ditt överlevnadsvärde. Citat:Fan vad less jag blir på detta, så jävla löjligt att män alltid ska jobba och jobba. Kan inte tjejena lära sig säga vad dom vill någon gång? Kan tyckas och det är som "newb" ofta frustrerande och man kan bli rätt bitter, det är ytterst få tjejer som har självinsikt nog att veta hur dom fungerar och vad dom svarar på. Citat:Orkar snart inge mer, nästan så man har lust att testa gå ut med asshole-attityd och se hur det funkar. Då gör det ju inget att man blir dissad heller för man kan tänka att man spelar "asshole" för en kväll. Ja, experimentera med olika stilar för att se vad som fungerar bäst för dig. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}