LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Skapa attraktion på Fika dejt!
2013-12-28,11:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-28,11:48 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #5
RE: Skapa attraktion på Fika dejt!
(2013-12-28,10:44)Leakim Skrev: Mitt problem med fikadejt är just att det faller in i dejt facket. Jag har ingen som helst avsikt att dejta en tjej, finns inte i min världsbild, och det vet alla jag träffar. För mig är det att ge falska förhoppningar om något mer, vilket är ett chode move.

Du borde vara bekant med lover/provider teorin, och att gå på dejt är mycket mer en provider strategi än en lover strategi.

Hur menar du med att attraktion/comfort inte är där? Vad betyder dessa begrepp för dig?

Missförstå mig inte i varför jag frågar, posten i sig är bra och jag ser att du kan dina saker, det är fikadejten som koncept jag utmanar.

Har hört talas om termen "provider" teorin men den faller in på killar som just hamnar i provider facket om du ger henne allt och blir hennes livlina typ, är inte så påläst inom just det ämnet. Men iaf tillbaks till din ursprungliga fråga, precis som golvmoppen skrev så kan det finnas flera orsaker till att du inte lyckas få hem damen från Krogen, hon kanske verkligen måste komma hem, hennes kompisar kanske cockblockar dig utav helvete. Tar du ett nummer från nätet är det inte säkert att hon är tillräckligt bekväm med att träffa en främmande man för första gången hemma hos honom, desamma gäller för daygame. Sen lyckas jag personligen inte ofta dra hem brudar från krogen medan jag lyckas få en hel del nummer.

Fikadejt är då enligt mig perfekt för att bygga mer comfort, för det är det som oftast behövs för att få hem damen. Sen har jag som guidelinje att aldrig betala för hennes fika, nu faller det iofs självklart då jag är student å har begränsade tillgångar. En annan sak som jag glömde att berätta är att jag ofta när jag märker att jag har skapat attraktion börjar glida in på ämnet sex ett exempel är att vi kommer in på samtalsämnet "Thailand" så råkar jag säga att jag precis fick en bild i huvudet där jag föreställer henne i bikini samtidigt som jag tittar henne i ögonen med en hungrig varg blick. (Detta ger dig grymma pluspoäng då du vågar vara sexuell på allmän plats) Sen behöver du inte vänta på en day3. Har det gått riktigt bra så kan jag säga "Jag är hungrig haru käkat thailänds gryta innan?"
HB: Ja/Nej
BP: Cool kom så drar vi hem till mig å tillagar nåt Smile
Stay calm and play some beerpong


Meddelanden
RE: Skapa attraktion på Fika dejt! - av Beerpong - 2013-12-28,11:46

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skapa attraktion genom andra killar! Nicki 10 6,931 2014-07-06,20:00
Senaste inlägg:: Evilvalle
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,555 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}