LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Skapa attraktion på Fika dejt!
|
2013-12-28,12:34,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-28,12:34 av {2} sjoggaa.)
|
|||
|
|||
RE: Skapa attraktion på Fika dejt!
(2013-12-28,11:46)Beerpong Skrev: Har hört talas om termen "provider" teorin men den faller in på killar som just hamnar i provider facket om du ger henne allt och blir hennes livlina typ, är inte så påläst inom just det ämnet. Men iaf tillbaks till din ursprungliga fråga, precis som golvmoppen skrev så kan det finnas flera orsaker till att du inte lyckas få hem damen från Krogen, hon kanske verkligen måste komma hem, hennes kompisar kanske cockblockar dig utav helvete. Tar du ett nummer från nätet är det inte säkert att hon är tillräckligt bekväm med att träffa en främmande man för första gången hemma hos honom, desamma gäller för daygame. Sen lyckas jag personligen inte ofta dra hem brudar från krogen medan jag lyckas få en hel del nummer. "Tar du ett nummer från nätet är det inte säkert att hon är tillräckligt bekväm med att träffa en främmande man för första gången hemma hos honom" Detta har hänt mig några gånger, då har dom föreslagit att vi ska träffas på krogen eller gå på bio, antagligen för att se att jag inte är psycho eller så bygger jag för lite komfort via textgame(lol) |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Skapa attraktion genom andra killar! | Nicki | 10 | 8,636 |
2014-07-06,20:00 Senaste inlägg:: Evilvalle |
|
K-close tekniker på dejt | Insecureboy | 2 | 1,929 |
2012-04-19,20:01 Senaste inlägg:: xChocolate |
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}