LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
2014-01-08,02:14,
RE: Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Jag var på en fest med min flickvän förra veckan och träffade en av hennes tjejkompisar för första gången, ja vet inte men ja fick bara en dålig känsla av den tjejen överlag, typ att det är en person som inte är pålitlig eller är en person som inte är den som drar sig för o gå bakom ryggen på andra. Som sagt bara en skum känsla ja fick Tongue det komiska var att min tjej berättade för ett par dar sen att denna tjejkompis hade knullat me en annan kille när hon var ihop med en annan kille , vilket hon inte sa till sin kille alls. sen hade killen kommit hem från en krogkväll o talat om att han råkade kyssa en annan tjej på fyllan. flickvännen hans blev helt jävla galen o bröt upp med han direkt och la typ all skuld på att förhållandet raserade på honom och gick runt o talade om för alla i omgivningen hur dålig och olojal hennes pojkvän minsann varTongue hon har tydligen gjort mindre fula saker också innan, typ raggat på sina kompisars kompisar och tyckt det var helt ok men om nån av hennes vänner gjorde samma sak mot henne blev det ett jävla liv, då var det plötsligt en annan sakTongue psycko

Meddelanden
RE: Historier om otrogna flickvänner, dela med er :) - av vladimir87 - 2014-01-08,02:14

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 4,839 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Dela med dig dina teasing premium 9 4,311 2013-06-30,23:08
Senaste inlägg:: Dynamo
  Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER Anonymous 11 5,709 2013-05-06,17:02
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur ska man vara mot kompisars flickvänner? TheD 3 1,702 2012-06-24,00:22
Senaste inlägg:: Madrock

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}