LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Attraktion - Hur skapa intresse?
|
2014-03-20,16:00,
|
|||
|
|||
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Okej, tänkte svara mig själv eftersom ingen annan gjort det ännu. Vad jag kommit fram till är iaf en del komponenter som jag tror man bör tänka på. Mycket relaterar till det ni skrivit och jag tror verkligen alla här jobbar på sitt inre, men det kan vara rätt svårt att ändra på.
Men för att skapa attraktion kom jag fram till några basic saker som jag tror är relativt lätt att lära sig, eller åtminstone enkla att tänka på för att öka möjligheten till attraktion. Jag skulle vilja dela upp det i en fysisk och en psykisk kategori. Fysiskt: Stark ögonkontakt (Märkte idag att detta är fruktansvärt viktigt, kan dock bli creepy om man inte använder det rätt) Kroppshållning (bra hållning och avslappnad) Tonalitet (Riktigt svårt att ändra på dock, men försök att prata tydligt) Kino (Bara lite lätt "axeltouch" kan räcka långt) Psykist: Kom jag fram till att blanda vanlig kommunikation (comfort) med antingen humor, teasing, push pull eller cold reading (kanske snarare att man ställer antaganden om hennes personlighet) växelvis. Genom detta kan man projicera ett starkt inre, även om man kanske inte har det. Även om jag självklart tycker att det vore det absolut bästa att vara så stark i sig själv att man inte behöver tänka på detta. Så överlag tycker jag detta är konkret och relativt enkelt att lära sig. Att övergå till "kvalificering" efter detta kommer också komma naturligt. Detta är verkligen inte något revolutionerande men jag behövde på något sätt påminna mig själv om detta. Kanske med lite tur skulle kunna hjälpa någon newbie också. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Attraktion - Hur skapa intresse? - av vinividivici - 2014-03-18,15:17
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av Ballin - 2014-03-18,15:25
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av godsgift - 2014-03-18,19:39
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av tvbordet - 2014-03-18,22:22
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av vinividivici - 2014-03-19,03:30
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av vinividivici - 2014-03-20,16:00
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av Commander - 2014-03-20,16:33
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av Evilvalle - 2014-03-20,16:39
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av vinividivici - 2014-03-25,17:16
RE: Attraktion - Hur skapa intresse? - av Roppe - 2014-03-21,01:50
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}