LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Alfa<visa intresse
2014-12-05,20:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-05,20:41 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #1
Alfa<visa intresse
För er som såg Kungarna av Tylösand för några år sedan så kunde ni se hur den betydligt mer alfan "James" fick ligga mycket mindre än den betydligt mer Betan Nemo. I detta inlägg kommer en förklaring till varför.

En allmänt erkänd definition av alfa är en man med många kvinnor under bältet. Det är dock en felaktig definition eftersom den inte tar hänsyn till ett modernt levnadssätt. Vi lever inte i en flock om 100 människor längre där alfan äter först och väljer tjejer först. Vi lever i en värld där grupper går in i varandra och man kan ha olika värde i olika grupper osv. Det hela är rätt komplext, tillräckligt komplext för att mänskligt sexuellt beteende inte längre grundas på att den starke (bäst gener) knullar mest.

I praktiken har det ALDRIG inneburit i definitionen av alfa att kvinnorna slänger sig på dig för att få del av din säd. Kvinnans rykte i flocken skulle helt förstöras om hon gav utlopp för sina instinktiva impulser och var så sexuellt aggressiv. Flocken har alltid kontrollerats genom att inte tillåta att kvinnor är sexuellt aggressiva öppet. Tjejer kallar alltid andra tjejer för slampor och horor av en anledning, det är ett sätt att kontrollera dom. Det värsta tjejer kan bli kallade enligt dom själva är horor/slampor/lättfotade (även om media vill ge en annan bild av det idag).

Att vara alfa innebär alltså inte att man får "gratisligg". Man MÅSTE fortfarande ta första steget och skapa kontakt med tjejen. Att göra det är alfa. En människans beteende speglas av den sociala feedbacken människan fått genom sitt liv. Så om en man öppnar många tjejer visar det att han fått positiv feedback av tjejer när han öppnar, så det har blivit en vana och något han gör med självsäkerhet. Tjejer kommer tänka likadant: om en kille approachar henne är han antagligen attraktiv (högt socialt värde) eftersom bara attratkiva män approachar. Alfan är av den anledningen totalt självsäker med sexuell eskalering av tjejer. (Attraktionsbygge behövs inte eftersom de i hela sitt liv fått positiv feedback från tjejer som bevisar för dom att dom är attraktiva).

I dagens samhälle som är för komplext för att våra primitiva hjärnor ska hänga med händer det självklart att tjejer är extremt sexuellt aggressiva när det finns ytterst liten risk för att någon annan kommer få reda på det. Tjejer kommer i lägen de blir upptäckta göra allt i sin makt för att få det att framstå som om alfa-hannen inte kunde motstå henne och att det var han som blev besatt av henne.

I dagens samhälle är de som har alfakvaliteter hjärntvättade till att inte visa sin sexualitet. Statlig och kvinnlig uppfostran har sett till att det blivit så.

I dagens komplexa samhälle är vinnaren den som approachar många och sexuellt aggressivt.

Ta exemplet med Kungarna av Tylösand. James hade fullt upp med träning och annat (vi kan översätta det till "random alfa stuff") medan Nemo var betydligt mer sexuellt aggressiv alltid när det väl gällde medan han i övrigt var lite halvgay ibland.

Slutsatser:

En alfa som inte approachar<en normal dude som approachar mycket och är sexuellt aggressiv.

En alfa som apprachar och är sexuell>en normal dude som approachar mycket och är sexuellt aggressiv.

Är man alfa så spelar det inte så mycket roll hur man approachar. Det gäller bara att visa intresse (rysstexterna är inne på samma sak). Faktumet att man bara approchar är attraktivt. Man kan vara mest alfa i världen. Men approachar man inte så får man inte ligga särskilt mycket.

Är man en normal dude kan man få ligga mycket om man hänger sig åt att approacha många och aggressivt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-12-05,20:46,
Inlägg: #2
RE: Alfa<visa intresse
Bra post, blev påmind om denna kultserie, faen vad han fick ligga den där nemo, fattade aldrig varför, men han hade väl mycket momentum också, tror du det bara va att han visade mycket intresse? Tror han allmänt var rätt not-give-a-fuck när han va full och just kötta hårt

När vi ändå snackar kungarna av tylösand, jockes alkolistkompis alltså, haha, alltid rolig


Den där lillkurden fick ju inte mycket stackars. Han var väl ändå ute och körde också.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-05,21:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-05,21:15 av {2} selected.)
Inlägg: #3
RE: Alfa<visa intresse
Tänkte också på det när jag såg programmet för ett par år sen. Sen vill jag påpeka det inte bara handlar om att man förblir "alfa" bara för man vågar gå fram och göra en approach o visa intresse. Vem som helst kan visa intresse, men det handlar om göra det på ett rätt sätt, att visa intresse samtidigt visa att du inte har sålt dig själv till tjejen vilket sub kommunicerar att du inte är needy. Det sägs ju att det är non-needy beteendet som i första hand gör att tjejen blir attraherad av dig.

Jag vill personligen inte associera mig med såna termer som att jag är fan alfa, eller att jag har balls eller får klapp på axeln av tjejer som säger efter några ordbyten "jag måste gå nu, men du det var modigt av dig att komma fram", helt ärligt jag vill inte ens höra det och jag är trött få det bekräftat.
Sedan dess jag satte in mig själv i hela det med PUA byggde jag upp mindsetet att jag aldrig skulle hämta något hos nån, ta eller söka bekräftelse, jag vet vem jag är, och jag vet tjejen mer än vad hon vet om sig själv, än idag sitter det rotat i mig.

(2014-12-05,20:46)SvaMp_ Skrev: Bra post, blev påmind om denna kultserie, faen vad han fick ligga den där nemo, fattade aldrig varför, men han hade väl mycket momentum också, tror du det bara va att han visade mycket intresse? Tror han allmänt var rätt not-give-a-fuck när han va full och just kötta hårt

När vi ändå snackar kungarna av tylösand, jockes alkolistkompis alltså, haha, alltid rolig


Den där lillkurden fick ju inte mycket stackars. Han var väl ändå ute och körde också.

Anledningen var att Nemo hade en avslappnad utstrålning både kroppsspråk och personlighetsmässigt detta kombinerad med att vara sexuellt framåt så kommer man lyckas. Om jag minns rätt så avslöjade Nemo senare att han viskade i tjejernas öron att han är med i ett TV-program, vilket gör också saken lättare att dra hem brudarna. Precis som i Jersy Shore där brudar hoppade framför kameran i hopp att få bli kända också.
2014-12-05,21:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-05,21:30 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
RE: Alfa<visa intresse
I mågna fall är det tillräckligt att bara approacha sexuellt och tjejer kommer direkt acceptera sex. Tjejer knullar med losers i brist på alfas som approachar dem. Losers som approachar dom =)

Det viktigaste för att få ligga mycket är att appraocha. Inte satsa på självutveckling och bli ultimate alfan (även om approaching innebär självutveckling indirekt och kommer göra en mer alfa efter nåt år).
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-12-05,21:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-05,21:41 av {2} selected.)
Inlägg: #5
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,21:14)Ragnarök Skrev: I mågna fall är det tillräckligt att bara approacha och tjejer kommer direkt acceptera sex. Tjejer knullar med losers i brist på alfas som approachar dem. Losers som approachar dom =)

Det viktigaste för att få ligga mycket är att appraocha. Inte satsa på självutveckling och bli ultimate alfan (även om approaching innebär självutveckling indirekt och kommer göra en mer alfa efter nåt år).


Inget vad jag har erfarenhet av eller upplevt. På en lördagsnatt måste jag minst öppna 20 tjejer för en av de ska vara DTF. Vissa nätter inget alls. Så med andra ord och med din tolkning så borde jag vara en loser.

Jag anser även att det beror klart på vilken stad man går ut och träffar tjejer. Bor man i en stad med minst 3 miljoner så är det oftast lättare.
2014-12-05,21:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-05,21:58 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #6
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,21:34)selected Skrev: Inget vad jag har erfarenhet av eller upplevt. På en lördagsnatt måste jag minst öppna 20 tjejer för en av de ska vara DTF. Vissa nätter inget alls. Så med andra ord och med din tolkning så borde jag vara en loser.

Jag anser även att det beror klart på vilken stad man går ut och träffar tjejer. Bor man i en stad med minst 3 miljoner så är det oftast lättare.

Ditt problem är att du går ut på en lördagsnatt. En tjej som går på krogen förväntar sig hitta en förplannerad kille. Gillar tjejen muskulösa killar så kommer hon ge inviter till muskulösa killar. Gllar hon negrer kommer hon ge inivter till negrer. Hon är ute efter något omedvetet eller ej när hon går på klubben.

Om du approachar generellt varje dag på olika ställen så kommer dina chaner öka drastiskt. En tjej som väntar på tåget (och som varje lördagsnatt spanar efter muskulösa negrer på discon) förväntar sig inte hitta denne muskulösa negern när hon väntar på tåget. När hon väntar på tåget är hon oförberred och öppen för vem fan som helst. Hon är till och med öppen för att knulla första bästa losern som approachar henne och visar sexuellt intresse. I många fall...
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-12-05,22:16,
Inlägg: #7
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,21:56)Ragnarök Skrev: Om du approachar generellt varje dag på olika ställen så kommer dina chaner öka drastiskt. En tjej som väntar på tåget (och som varje lördagsnatt spanar efter muskulösa negrer på discon) förväntar sig inte hitta denne muskulösa negern när hon väntar på tåget. När hon väntar på tåget är hon oförberred och öppen för vem fan som helst. Hon är till och med öppen för att knulla första bästa losern som approachar henne och visar sexuellt intresse. I många fall...

Alltså jag önskar fan att så var fallet. Jag är ute och härjar mkt dagtid men det är faen jobb och inga gratis puckar. Jag är inte heller nån runkare och ser mig själv som en maskulin och attraktiv person även om jag inte är den som alltid står i centrum.
Jag önskar som sagt så var fallet men det är fan jobb att sätta nyktra brudar från cold approach, många som blir imponerade men ta det längre kräver mer.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-05,22:18,
Inlägg: #8
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,21:56)Ragnarök Skrev: Ditt problem är att du går ut på en lördagsnatt. En tjej som går på krogen förväntar sig hitta en förplannerad kille. Gillar tjejen muskulösa killar så kommer hon ge inviter till muskulösa killar. Gllar hon negrer kommer hon ge inivter till negrer. Hon är ute efter något omedvetet eller ej när hon går på klubben.

Om du approachar generellt varje dag på olika ställen så kommer dina chaner öka drastiskt. En tjej som väntar på tåget (och som varje lördagsnatt spanar efter muskulösa negrer på discon) förväntar sig inte hitta denne muskulösa negern när hon väntar på tåget. När hon väntar på tåget är hon oförberred och öppen för vem fan som helst. Hon är till och med öppen för att knulla första bästa losern som approachar henne och visar sexuellt intresse. I många fall...

Jamen då är vi helt överens om detta.
2014-12-05,22:25,
Inlägg: #9
RE: Alfa<visa intresse
Bra text. Har träffat Nemo, han är riktigt jävla skön - alltid "outside his head", väldigt social, positiv, glad och bryr sig inte om respons. Särskilt "alfa" är han inte, vet många grabbar som framstår fan så mycket mer alfa än honom men som inte får ligga i närheten lika mycket.

Har noterat en besatthet i communityt av att vara "alfa" - jag själv har fastnat där många ggr, sanningen är den att man behöver inte vara särskilt alfa för att få ligga - Man måste dock som du säger, approacha, visa intresse och eskalera, samt verka rätt obrydd av responsen man får.

I en social circle där man redan har status/preselection är det såklart mkt lättare, där behöver man typ inte göra ett skit och brudarna kommer ändå.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-12-05,23:15,
Inlägg: #10
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,22:25)Evilvalle Skrev: Bra text. Har träffat Nemo, han är riktigt jävla skön - alltid "outside his head", väldigt social, positiv, glad och bryr sig inte om respons. Särskilt "alfa" är han inte, vet många grabbar som framstår fan så mycket mer alfa än honom men som inte får ligga i närheten lika mycket.

Också träffat honom. Pinsam jävla början då jag snackade skit om honom när han stod bakom min rygg men efter att ha pratat med honom håller jag med om att han verkar vara en reko kille. Han stod i kassan ett tag på Sergelbiografen och hade dessutom grym servicekänsla.



Tycker din trådstart är bra men håller bara med i vissa sammanhang och andra inte. Jag gick faktiskt i tankarna om att starta en motsatt tråd under förra veckan då jag så många gånger har fått ligg av att visa att jag är rent fysiskt starkare. Andra gånger genom subtila hot eller allmän översittning. Ingenting jag sysslar med speciellt ofta, och i synnerhet inte gentemot de som inte förtjänat det men det funkar. Kan nog räkna upp åtminstone tre-fyra tillfällen då jag har fått ligga utan att ha sagt mer än ett fåtal meningar till tjejen genom att med skämtsam ton, men med allvarliga ord, sagt till killarna att de är räkor jämfört med mig.
2014-12-05,23:31,
Inlägg: #11
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,21:56)Ragnarök Skrev: Ditt problem är att du går ut på en lördagsnatt. En tjej som går på krogen förväntar sig hitta en förplannerad kille. Gillar tjejen muskulösa killar så kommer hon ge inviter till muskulösa killar. Gllar hon negrer kommer hon ge inivter till negrer. Hon är ute efter något omedvetet eller ej när hon går på klubben.

Om du approachar generellt varje dag på olika ställen så kommer dina chaner öka drastiskt. En tjej som väntar på tåget (och som varje lördagsnatt spanar efter muskulösa negrer på discon) förväntar sig inte hitta denne muskulösa negern när hon väntar på tåget. När hon väntar på tåget är hon oförberred och öppen för vem fan som helst. Hon är till och med öppen för att knulla första bästa losern som approachar henne och visar sexuellt intresse. I många fall...

Men vanliga tjejen är inte förberedd på att någon ska öppna henne och visa sexuellt intresse, vare sig hon är på väg hem, jobb/skola, eller hem till nära och kära. Så öppna ut på nattklubben är enklare då det är mer acceptabelt.
2014-12-05,23:33,
Inlägg: #12
RE: Alfa<visa intresse
Jag träffade honom på Rhodos i somras när jag var mingelfotograf. Jag öppnade ju smidigt med "Du är jävligt lik Nemo från Tylösand"

"Det är för att det ÄR jag"

Kan hålla med om att han va rätt skön faktiskt. Tog lite för givet att han skulle vara en starstruck stuckup. Men jag hade fel.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2014-12-06,06:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-06,06:46 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #13
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,23:15)Vetinte Skrev: Också träffat honom. Pinsam jävla början då jag snackade skit om honom när han stod bakom min rygg men efter att ha pratat med honom håller jag med om att han verkar vara en reko kille. Han stod i kassan ett tag på Sergelbiografen och hade dessutom grym servicekänsla.



Tycker din trådstart är bra men håller bara med i vissa sammanhang och andra inte. Jag gick faktiskt i tankarna om att starta en motsatt tråd under förra veckan då jag så många gånger har fått ligg av att visa att jag är rent fysiskt starkare. Andra gånger genom subtila hot eller allmän översittning. Ingenting jag sysslar med speciellt ofta, och i synnerhet inte gentemot de som inte förtjänat det men det funkar. Kan nog räkna upp åtminstone tre-fyra tillfällen då jag har fått ligga utan att ha sagt mer än ett fåtal meningar till tjejen genom att med skämtsam ton, men med allvarliga ord, sagt till killarna att de är räkor jämfört med mig.

Där är jag helt enig och ser inte riktigt hur det går emot det jag säger. En alfa har historiskt sätt kontrollerat/dominerat sin flock genom våld - fysiskt och psykiskt. Försöker nån knulla hans brud så spöar han skiten ur honom. I dagens samhälle kan inte en alfa börja slå ner folk, därav kan han inte kontrollera i lika stor mån om han kommer knulla snyggaste tjejen eller inte.

Föreställ dig en äkta alfa på en fest. Inte kan han dominant säga NEJ och hota med våld om en kille raggar på en ledig tjej. Ännu mindre kan han gå ut på krogen och kräva att männen ska underkasta sig honom. I vår tid blir det svårt för en alfa att visa sin alfahet på riktigt, därav blir det fritt spel för killar som är mer beta att approacha utan repressalier från alfan eller "flocken" (som ju inte alfan kan styra idag på samma sätt som förritiden). Vissa alfor idag hotar ju ifs med våld, såkallade bad boys som skiter i att vi lever i ett civiliserat samhälle.

(2014-12-05,23:31)krokodilen Skrev: Men vanliga tjejen är inte förberedd på att någon ska öppna henne och visa sexuellt intresse, vare sig hon är på väg hem, jobb/skola, eller hem till nära och kära. Så öppna ut på nattklubben är enklare då det är mer acceptabelt.

Det är en smaksak. Som sagt så kan tjejer på krogen vara fuckade i huvudet av vissa anledningar. De är ute efter en kille redan, de vill ha egoboostar, eller de letar efter en speciell typ (nån lokal kändis el spec typ av kille).
På dagen har man andra faktorer som spelar in. Bl a tjejens tidsschema och planerade dag. Givetvis kan man inte vara lika sexuell på dagen, allt måste gå långsammare. Kanske först bjuda in på en instant date (en drink eller en kaffe) sen därifrån börja bli fysisk sexuell.

Nemo har jag ingen åsikt om förutom att han är ett exempel på en kille som får ligga mycket men som inte är nån uberalfa öht av det man såg på Tylösand. Sen är det klart att han blivit påverkad av sitt kändisskap och är antagligen ännu mer självsäker i sig själv och mer alfaliserad nu än då Tylösand spelades in. Kändisskap leder till att man måste ta till sig en del alfaegenskaper som att vara opåverkad av kritik, få högt ego osv.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-12-06,08:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-06,08:40 av {2} PalTonk.)
Inlägg: #14
RE: Alfa<visa intresse
Det är väl bara att kolla Smajl i Paradise hotel. Jag menar, han är lätt den snyggaste killen i huset, och det tar så lång tid innan han får ligga då har man inget game(räknas ullis?). Han skulle man helt klart se som Alpha. Man kan se det i CL tråden om Paradise hotel, väldigt många som står bakom honom för att han är alpha killen i huset.

Efter ullis tog det 20 dagar.. Även om han lätt var killen som ser bäst ut där. Hans största problem är att han är för passiv.
2014-12-06,13:33,
Inlägg: #15
RE: Alfa<visa intresse
Smajl är ju dock inte inne i huset för o knulla massa brudar, han spelar för o vinna spelet.
2014-12-06,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-06,14:14 av {2} PalTonk.)
Inlägg: #16
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-06,13:33)mpuabby Skrev: Smajl är ju dock inte inne i huset för o knulla massa brudar, han spelar för o vinna spelet.

Det är väl inget snack om saken. Men det jag säger gör det inte mindre sant, han var ju så sexuellt frustrerad att han satte på Ullis kom igen nu.
2014-12-06,17:59,
Inlägg: #17
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-05,22:25)Evilvalle Skrev: Bra text. Har träffat Nemo, han är riktigt jävla skön - alltid "outside his head", väldigt social, positiv, glad och bryr sig inte om respons. Särskilt "alfa" är han inte, vet många grabbar som framstår fan så mycket mer alfa än honom men som inte får ligga i närheten lika mycket.

Har noterat en besatthet i communityt av att vara "alfa" - jag själv har fastnat där många ggr, sanningen är den att man behöver inte vara särskilt alfa för att få ligga - Man måste dock som du säger, approacha, visa intresse och eskalera, samt verka rätt obrydd av responsen man får.

Agree. Känns som att många har problem med att bara vara normal i skallen, vilket ofta räcker för att få mycket tjejer. Enligt min erfarenhet fuckar det mer än hjälper att låtsats leka så jävla allan.

Som trådskaparen säger så är ju själva approachen en attraktionfaktor bara det. Då märker man oftast av stämningen hos tjejen, om hon gillar en eller inte. Gillar hon en så räcker det med att vara skön, rolig och lite kaxig = normal för att riktigt få gnistan att tända. Kan man sedan se till att eskalera snabbt så behövs det oftast inte mycket mer än att logistisken också ska fungera.

Går man ut med mindsetet att bara ha kul och tjöta med alla (alltså inte gå ut och tänka "ikväll ska jag haffa!!" vilket bara fuckar upp. Man vet att man kommer att haffa men man tänker det inte), pratar med i stort sett alla för att igång ett flow, få munnen att bara gå, är skön, rolig, smått kaxig och ser till att eskalera snabbt så brukar det medföra flera söta tjejer på köpet.
Life is a game.
2014-12-07,20:27,
Inlägg: #18
RE: Alfa<visa intresse
(2014-12-06,17:59)Bubblan Skrev: Agree. Känns som att många har problem med att bara vara normal i skallen, vilket ofta räcker för att få mycket tjejer. Enligt min erfarenhet fuckar det mer än hjälper att låtsats leka så jävla allan.

Som trådskaparen säger så är ju själva approachen en attraktionfaktor bara det. Då märker man oftast av stämningen hos tjejen, om hon gillar en eller inte. Gillar hon en så räcker det med att vara skön, rolig och lite kaxig = normal för att riktigt få gnistan att tända. Kan man sedan se till att eskalera snabbt så behövs det oftast inte mycket mer än att logistisken också ska fungera.

Går man ut med mindsetet att bara ha kul och tjöta med alla (alltså inte gå ut och tänka "ikväll ska jag haffa!!" vilket bara fuckar upp. Man vet att man kommer att haffa men man tänker det inte), pratar med i stort sett alla för att igång ett flow, få munnen att bara gå, är skön, rolig, smått kaxig och ser till att eskalera snabbt så brukar det medföra flera söta tjejer på köpet.

Word Exclamation
2014-12-09,19:58,
Inlägg: #19
RE: Alfa<visa intresse
MASKINEN "James" va i förhållande och Nemo va singel. NOOO SHIIT han fick ligga mer...
Har dock sett "fenomenet" stämma in i andra sammanhang där båda är singel.
2014-12-09,20:12,
Inlägg: #20
RE: Alfa<visa intresse
Jag såg avsnitt där James raggade på krogen...
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,386 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Project Stockholm, finns intresse? SvaMp_ 11 5,231 2016-01-30,14:52
Senaste inlägg:: Parafras
  Attraktion - Hur skapa intresse? vinividivici 9 5,367 2014-03-25,17:16
Senaste inlägg:: vinividivici
  Visa sig svag Vagabond 4 2,085 2013-01-19,22:53
Senaste inlägg:: Vagabond
  Lite nyheter om alfa-konceptet Vagabond 23 10,060 2013-01-07,17:56
Senaste inlägg:: Ragnarök
  8-årig alfa Mössan 4 1,607 2012-12-16,00:06
Senaste inlägg:: svalan
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,637 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Personer som leker alfa, men som är så extremt tryhard så det finns inte? Lelo 4 1,925 2012-09-10,01:06
Senaste inlägg:: Stake
  Hur skapar DU intresse? ZeroGame 13 4,582 2012-08-13,21:35
Senaste inlägg:: russel
  måste man va en awsome "varm alfa"? tay 102 48,393 2012-07-06,18:22
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}