LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Project Stockholm, finns intresse?
2015-08-27,13:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-27,15:19 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #1
Project Stockholm, finns intresse?
Så, det är såhär, behöver lite underhållning i livet, en idé jag fick var att dra igång ett project Stockholm, tänk project Hollywood.

Kan komma över ett korttidskontrakt i centrala stockholm, en 4a i vasastan, rätt sunkig lägenhet men wtf.
Tanken skulle va att man drog ihop ett gäng sköna grabbar som vill utveckla sina liv, sig själva och härja som fan. Det har funnits ett gäng liknande projekt, Projekt Hollywood i The Game, vet att Perseus o gänget hade ett i köpenhamn, fanns ett i Göteborg (trodde det hette club vegas), lär vart en jäkligt kul grej att ha gjort.

Innan jag tar lägenheten behöver jag känna mig rätt säker på att det finns ett crew.

Inventarier etc måste köpas in, prismodell får jag tänka ut. Så, vad säger grabsen?

Om mig, jag är en kille på 30år, jobbar inom bank, civ ing i grunden. Tränar mycket på fritiden, bjj/sw/brottning, en del styrketräning. Hållt på med detta länge, från och till. senast vart i förhållande i ca 3år men känner att jag behöver mer fart i livet. Intresserad av entreprenörskap, människor, samhällsfrågor, ekonomi, personlig utveckling mm. Är rätt lugn och avslappnad som person.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-08-27,14:03,
Inlägg: #2
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Tror inte jag har möjligheten, men låter sjukt coolt och hoppas att ni kommer dokumentera det om det blir av.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-08-27,15:12,
Inlägg: #3
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Benson ska snart flytta hem till Sverige. Han är säkert intresserad så då får ni en riktigt skillad snubbe med er. Ska be han logga in här o skriva till dig om han vill.
2015-08-27,15:15,
Inlägg: #4
RE: Project Stockholm, finns intresse?
(2015-08-27,15:12)godsgift Skrev: Benson ska snart flytta hem till Sverige. Han är säkert intresserad så då får ni en riktigt skillad snubbe med er. Ska be han logga in här o skriva till dig om han vill.

Gör gärna det! Helst så snart som möjligt då jag kommer behöva lämna besked snart.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-08-30,21:31,
Inlägg: #5
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Jag är en kille på 21 år som bosatt i stockholm pluggar heltid, skulle gärna vara intresserad om möjligheten fanns.
2015-11-24,22:15,
Inlägg: #6
RE: Project Stockholm, finns intresse?
BUMP. Blev detta något? Vi bör ju ordna något liknande.
2015-11-24,23:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-24,23:33 av {2} Steel.)
Inlägg: #7
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Har ju hört om detta nu ett tag, men tänkte.
Satte faktiskt just ikväll upp mina delmål och mitt mål med game, bestämt mig för att uppnå det där jag alltid velat göra med denna delen av mitt liv.

Har iallafall bestämt mig för att gå All-in nu på detta!
Köra så det ryker!
Har satt upp ett par bra, uppnåbara delmål, såsom mass-approacha, 10 försök på kissclose "right off the bat" och leda en brud direkt från dansgolvet in på sunken för en blowjob.
Har lagt upp det så jag har lite lättare delmål innan jag försöker mig på de svårare, men lagt upp det stegvis så att jag borde realistiskt nog kunna klarare bara jag håller planen.
Va faktiskt med en snubbe, träffade honom via C-R, åkte till malmö, va ett tag sen men vi lyckades dra med två tjejer hem efter festen. Tråkiga var bara att jag fick ta den feta och han tog den snygga... jag hade aldrig sex med henne men lackade som fan på honom när han sa att inte han heller hade det trots att dem låg i sängen tillsammans grymt länge o ba kramades tydligen haha! wtf!
Men han förklarade sedan att hon tydligen luktade eller nå... vette fan! Iallfall, varit med om en del trots denna tid, så vet ju att det ÄR möjligt!!

Bor just nu inneboende i Tumba men, har planerat på flytta i och med ett par anledningar.
Så... kommer snart behöva söka något nytt, om inte annat vore det nice om man kunde få se hur det ser ut och så? Om du vill ha en riktigt driven jävel som bara SKA lyckas med de målet jag satt upp nu!!! Smile
"Steel your mind holmes"
2015-11-25,00:34,
Inlägg: #8
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Yes, klart det vart av. Intresset var dock svalt från communityns sida, alltså det har vart en otrolig möjlighet.
Iaf gick jag in i plan B vilket var att köra normal uthyrning och lite via Airbnb. Flyttade in en kille också som jag nu har sagt upp kontraktet med, visade sig att han var lite väl glad i weed och alkohol, tycker lite synd om honom då han är en snäll kille men har försökt snacka med honom och han vägrar lyssna varför jag inte tror jag kan hjälpa honom, hade vart en annan grej om han velat bättra sig.

Iaf just nu är det just mer normalt boende jag kör (plan B), dock kan det bli annorlunda i dec, två killar som ev flyttar in som är fett sköna, kan bli riktigt kul. Stannar dem så är det eg fullt i rummen men kul att folk är intresserade iaf, hör av er via pm och berätta mer om er situation isf.
Dig känner jag ju redan Steel, vi kan snacka mer ute nån gång Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-11-25,01:48,
Inlägg: #9
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Yes! Smile
låter grymt kul.
Klart, viktigt med respekt.
"Steel your mind holmes"
2015-11-30,17:27,
Inlägg: #10
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Haha var några killar från en gammal pua grupp som hette "secret society" som gjorde det här förut. Tokmuppigt :')
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2015-12-01,21:16,
Inlägg: #11
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Vet att det funnits några boenden i göteborg tidigare, med varierade resultat.

Tror bästa lösningen är att dra ihop folk ofta (typ tills ni blir riktigt tajta polare), sen börja tänka i de banorna.
2016-01-30,14:52,
Inlägg: #12
RE: Project Stockholm, finns intresse?
Är utan lya snart, vilka här är på att försöka fixa detta? Inflytt i mars, kan söka som ett as efter en 4a om 2 till är på.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,370 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Vart Gejmar man i Stockholm? mchammer 4 1,887 2016-08-01,12:08
Senaste inlägg:: mchammer
  Alfa<visa intresse Ragnarök 26 13,735 2016-01-21,19:07
Senaste inlägg:: tay
  Attraktion - Hur skapa intresse? vinividivici 9 5,348 2014-03-25,17:16
Senaste inlägg:: vinividivici
  Finns det några ERFARNA säljare här, get in here! Anonymous 3 1,693 2013-04-12,00:47
Senaste inlägg:: baller
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,625 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Personer som leker alfa, men som är så extremt tryhard så det finns inte? Lelo 4 1,918 2012-09-10,01:06
Senaste inlägg:: Stake
  LoveSystems Project Rockstar i Stockholm 3 veckor framöver nu Evilvalle 5 1,980 2012-09-01,18:41
Senaste inlägg:: Dayize
  Hur skapar DU intresse? ZeroGame 13 4,578 2012-08-13,21:35
Senaste inlägg:: russel
  Finns det några som kör HELT nyktra hära? Anonymous 17 6,916 2012-08-02,20:42
Senaste inlägg:: Bollgrodan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}