LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej i min dröm
|
2014-04-30,15:00,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-30,15:01 av {2} illdan.)
|
|||
|
|||
RE: Tjej i min dröm
Citat:Uppdaterar lite. Skriv ett nytt inlägg istället för att uppdatera, annars blir det kanske svårt för folk att hänga med . Well, skit o jakob. NÄMN inte jakob.. Vill hon prata om jakob som fine.. Men låtsas som att du inte vet att han finns... Lixom Säger du "Såg att du like:ar många av jakobs instagram, du måste gilla han?" så gör du bort dig rejält. Ibland har jag bokat om dejter, och det har alltid skitit sig.. Dom har inte kunnat den andra dagen jag vill ses osv.. Föreslår att du träffar henne på utsatt datum. Dessutom är det ju en rätt bra ursäkt att få hem henne till dig eftersom allt är stängt. "Fuck, stan är ju helt stäng på torsdag, vi ses hos mig och äter ostbågar och snackar lite skit istället " Det är alltid bra att kyssas så fort som möjligt(iaf om man är hemma, och ej på krogen), försök bygga lite kino innan.(Jag brukar dock sitta och snacka i timmar innan.. men tjejerna skickar singnaler långt tidigare att dom vill bli kyssta). Ibland har jag jävligt svårt att VÅGA gå inför kyssen, själv kan jag fega ur flera timmar innan jag TVINGAR mig själv till att göra det.. Så se till att pusha dig själv att göra det, för annars kommer du ångra dig. Jag brukar bygga kino genom att smeka hennes klocka/smycken samtidigt som jag kommenterar dom. Jag brukar även ta hennes hand, lägga den i min och jämnföra den samt kommentera hur små o söta händer hon har.. (Här kan hon säga typ, *öööh va gör du?* ... Le bara och säg att du kollar in hennes händer). Samt att jag brukar lukta i deras hår... Bara sådär random... Ofta säger dom *vaaaa gör du???*.. Vilket du bara svarar, kollar bara in ditt hår.. om det luktar gott.. och det gör det)) Ang kyssen... Vill hon inte kyssas och blir rätt off så är hon ointresserad. Vilket bara är bra, för då sparar du tid för du vet att hon inte är intresserad. Och vill hon kyssas, så börja eskalera långsamt... smek på ben, hår(dra lite i håret när det hettar till).. sen jobbar du dig upp och smeker runt om jömnskarna osv.... Sen kan du börja på brösten, efter kanske 3-5min, kan du smeka runt jömnskarna igen och börjar smeka över musen... Sen är det bara börja klä av henne och stoppa in penis
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tjej i min dröm - av nyllen - 2014-04-23,05:04
RE: Tjej i min dröm - av russel - 2014-04-23,10:26
RE: Tjej i min dröm - av nyllen - 2014-04-23,13:35
RE: Tjej i min dröm - av illdan - 2014-04-24,11:09
RE: Tjej i min dröm - av nyllen - 2014-04-24,15:30
RE: Tjej i min dröm - av illdan - 2014-04-24,17:45
RE: Tjej i min dröm - av nyllen - 2014-04-25,00:16
RE: Tjej i min dröm - av russel - 2014-04-24,19:39
RE: Tjej i min dröm - av Player - 2014-04-23,16:54
RE: Tjej i min dröm - av nyllen - 2014-04-24,02:45
RE: Tjej i min dröm - av Mössan - 2014-04-24,01:59
RE: Tjej i min dröm - av illdan - 2014-04-27,14:31
RE: Tjej i min dröm - av illdan - 2014-04-30,15:00
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}