LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
2012-07-20,11:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-20,12:11 av {2} KARAMELLKUNGEN.)
Inlägg: #1
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Hur göra om en tjej man vill ha börjat investera i en annan kille? Hon är 17 och ganska oerfaren så saker som en kyss är ganska stora investeringar för henne, de smsar hela tiden osv.

Hur agera och har ni några tips?
2012-07-20,13:23,
Inlägg: #2
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Tänker du i dom här banorna är du redan fucked, bro. Det där är inget sunt ställe att agera från. Cut your losses and move on, har du gjort jobbet rätt kommer hon följa efter dig, annars kommer du bara trycka henne längre och längre bort ju mer du gör.

Såna här saker är jävligt svåra att "bekämpa" när det väl redan har inträffat, sköter du din shit rätt dyker det aldrig ens upp - problemet ligger inte i den här "fasen" av ditt game, you dig?
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-07-20,23:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-20,23:43 av {2} Sinney.)
Inlägg: #3
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
True shit från Golvmopp, Har hon redan fått upp ögonen för denna killen och börjat investera i honom så har ju han någonting som inte du har. Har ni haft någon relation innan så försök göra henne svartsjuk, försök få henne göra saker för dig (spelar ingen roll vad) för att få henne börja investera i dig istället, klä dig annorlunda, Gör nåt annorlunda överhuvudtaget som får henne att reagera på dig. Men börja inte smöra för henne eller något, skriv inte med henne på ett tag som golvmopp sa har du skött ditt shit rätt så kommer hon! Smile Lycka till!
2012-07-21,03:41,
Inlägg: #4
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Uppmana henne till att vara med honom, diskvalificera henne från att vara med dig, fråga henne om tips angående andra tjejer, säg att du gillar henne men ni kan inte få ihop något pga XYZ logiska anledningar.

Utöver det -> Gå ut en massa och fixa andra brudar så du inte hakar upp dig på en enda.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-21,04:34,
Inlägg: #5
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Evilvalle Skrev:Uppmana henne till att vara med honom, diskvalificera henne från att vara med dig, fråga henne om tips angående andra tjejer, säg att du gillar henne men ni kan inte få ihop något pga XYZ logiska anledningar.

Utöver det -> Gå ut en massa och fixa andra brudar så du inte hakar upp dig på en enda.
Yebuddy

.......
2012-07-21,12:18,
Inlägg: #6
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Som golvmopp är inne på är damage control en riktig bitch. Tusen gånger lättare att nexta och säga "lesson learnt".
2012-07-22,11:38,
Inlägg: #7
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
UPDATE:

Håller med om att mitt problem inte ligger i den här fasen. Fuck it, hade attraktion i början men sabbade allt pga min dåliga kalibration och feghet. Har bestämt mig för att köra på bara för att se vad som händer.

Drev med henne lite igår om att hon skulle med mig, skickade senare ett sms om att det var synd att hon inte kunde för hon hade fått sitta i mitt knä i bilen.

Hon svararar "hahahah fuck Sad"
Jag drar ett kasst skämt om att hon får sakta ner då jag knappt känner henne och att jag inte vill göra det.

Hon är amerikanska så jag får följande svar:
"Ahahahahah you're so weird..."

Fet IOD eller?
2012-07-22,12:06,
Inlägg: #8
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
KARAMELLKUNGEN Skrev:Hon är amerikanska så jag får följande svar:
"Ahahahahah you're so weird..."

Fet IOD eller?

Haha nej, weird = står ut från mängden/är speciell = bra, oftast. Särskilt i detta läge, fet IOI om något.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-31,13:00,
Inlägg: #9
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Säker? Det kan inte vara så att hon anser att jag var incongruent och därför weird? Hur som helst är det kört och Next gäller för mig men rent allmänt:
Är det verkligen så svårt med tjejer som börjat investera i en annan kille eller är det bara jag som är för kass? Skulle ni som är bra på det här kunda vända en liknande situation om ni verkligen vill?
2012-07-31,20:58,
Inlägg: #10
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Preselection verkar vara en sjuuuuk dragningkraft hos tjejer iaf i mina fall, så fort jag får en annan tjej brevid mig blir de andra som GALNA. Försök gå ut med andra tjejer/tjejkompisar när hon är med och visa att du är en kille med många möjligheter, varför skulle du just välja henne. När detta händer kommer du automatiskt att inte bry dig om just henne då du har flera andra alternativ och d åblir det som en dragningkraft du skapar omedvetet.

Detta hände mig hela tiden utomlands då jag inte brydde mig ett piss och hade flera väntandes runt om så hände det rätt sjuka saker, tjejerna kämpade som fan bjöd mig på drinkar, betala taxi,inträde allt möjligt.
2012-07-31,23:39,
Inlägg: #11
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
Anonymous Skrev:Preselection verkar vara en sjuuuuk dragningkraft hos tjejer iaf i mina fall, så fort jag får en annan tjej brevid mig blir de andra som GALNA. Försök gå ut med andra tjejer/tjejkompisar när hon är med och visa att du är en kille med många möjligheter, varför skulle du just välja henne. När detta händer kommer du automatiskt att inte bry dig om just henne då du har flera andra alternativ och d åblir det som en dragningkraft du skapar omedvetet.

Detta hände mig hela tiden utomlands då jag inte brydde mig ett piss och hade flera väntandes runt om så hände det rätt sjuka saker, tjejerna kämpade som fan bjöd mig på drinkar, betala taxi,inträde allt möjligt.

Yep, sådär äre för mig i min hemstad. Får så sjukt mkt gratis där tack vare preselection, its a joke lol
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-01,00:57,
Inlägg: #12
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
KARAMELLKUNGEN Skrev:Säker? Det kan inte vara så att hon anser att jag var incongruent och därför weird? Hur som helst är det kört och Next gäller för mig men rent allmänt:
Är det verkligen så svårt med tjejer som börjat investera i en annan kille eller är det bara jag som är för kass? Skulle ni som är bra på det här kunda vända en liknande situation om ni verkligen vill?
Fuck man. Du tänker för mycket. Kör på för i helvete. Märks att du har en fet sticking point i att du fortfarande bryr dig om vad andra tycker / rädd för att bli dissad. KÖR PÅ! I VÄRSTA FALL, så får du ett "nej". Du dör inte mannen.
2012-08-01,01:39,
Inlägg: #13
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
KARAMELLKUNGEN Skrev:Är det verkligen så svårt med tjejer som börjat investera i en annan kille eller är det bara jag som är för kass? Skulle ni som är bra på det här kunda vända en liknande situation om ni verkligen vill?

Q: Vad skulle [valfri PU-guru] göra i den här situationen?
A: [valfri PU-guru] skulle inte hamna i den här situationen till att börja med.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-08-01,09:06,
Inlägg: #14
Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille?
KARAMELLKUNGEN Skrev:Är det verkligen så svårt med tjejer som börjat investera i en annan kille eller är det bara jag som är för kass? Skulle ni som är bra på det här kunda vända en liknande situation om ni verkligen vill?

Det beror på situation såklart, har ni haft en relation och hon "lämnat" dig för honom så jobbar du i motvind.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,999 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Sämsta anledningen en tjej har flakeat på dig resorb 4 1,516 2017-10-31,01:41
Senaste inlägg:: joak
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,021 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,071 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  svensk kille får lyckat resultat med rsd jeffs nya program krokodilen 7 4,054 2014-11-10,19:56
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Känna sexuellt för en tjej men sen helt off... selected 6 3,041 2014-07-14,15:35
Senaste inlägg:: selected
  Tjej i min dröm nyllen 12 6,404 2014-04-30,15:00
Senaste inlägg:: illdan
  Tjej i förhållande knullar med badboy Danger 36 23,412 2014-03-10,00:34
Senaste inlägg:: russel
  hur brukar ni göra? vladimir87 3 2,187 2014-01-31,13:33
Senaste inlägg:: vladimir87
  Samma tjej men olika person på olika ställen selected 6 2,744 2013-07-17,16:47
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}